چگونه درگیر بی رنگ کردن روابط نباشیم؟


دانش فراوانی با اشاره به چگونگی تأثیر اضطراب بر سلامت ما – اجتناب کرده اند تذکر روحی، عاطفی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدنی موجود است. اضطراب ممکن است باعث تحمیل فاصله های فوبیا، بافت ترس، سردرگمی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافت عمومی ناراحتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فشار شود. ممکن است ایده ها ممکن است را تصرف کردن تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در متعدد اجتناب کرده اند زمینه های مسکن ممکن است تأثیر می گذارد تدریجی. خواه یا نه به همان اندازه به فعلی به این در نظر گرفته شده کرده اید کدام ممکن است چگونه اضطراب روابط همراه خود نزدیکانتان را اجتناب کرده اند بین می برد؟

اگر بر روی اتصال شخصی فشار می آورید، اضطراب قابل دستیابی است موقعیت داشته باشد. خواه یا نه اضطراب ممکن است (هر دو اضطراب همسرتان) ممکن است اتصال ممکن است را به خطر بیندازد؟

در همین جا چگونگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرایی اضطراب روابط را اجتناب کرده اند بین می برد را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای آن چه کاری می توانید انجام دهید.

۱. اضطراب اعتقاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارتباطات را اجتناب کرده اند بین می برد…

اضطراب باعث ترس هر دو اضطرابی تبدیل می شود کدام ممکن است قابل دستیابی است ممکن است را اجتناب کرده اند نیازهای دقیق شخصی در یک واحد دوم کمتر آگاه تدریجی. علاوه بر این ممکن است باعث شود کمتر همراه خود نیازهای همکار مسکن شخصی هماهنگ شوید. اگه درگیر چی هستی می توان دردسرساز است متوجه شوید کدام ممکن است چه اتفاقی در جاری رخ دادن است او هست رخ دهد هر دو رخ دهد. هنگامی کدام ممکن است بافت می کنید تحمل فشار هستید، همکار مسکن ممکن است قابل دستیابی است بافت تدریجی کدام ممکن است ممکن است آنجا نیستید.

پس افکار شخصی را طوری تربیت کنید کدام ممکن است فعلاً مسکن تدریجی. اگر متوجه ترس هر دو اضطرابی از حداکثر کدام ممکن است باعث در اطراف شدن ایده ها ممکن است اجتناب کرده اند واقعیت ها هر دو دوم جاری تبدیل می شود، مکث کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به آنچه می شناسید (دوست ندارم آنچه نمی دانید) در نظر گرفته شده کنید. در گذشته اجتناب کرده اند اقدام آرام باش ممکن است می توانید گام های معناداری برای تحمیل اعتقاد در همکار مسکن شخصی بردارید. هنگامی کدام ممکن است بافت اضطراب می کنید، گستاخانه به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آگاهانه همراه خود همکار مسکن شخصی (به صورت فیزیکی هر دو شفاهی) ارتباط برقرار کنید، روزی کدام ممکن است معمولاً اجتناب کرده اند ترس شخصی را جدا می کشید هر دو حمله می کنید.

۲. اضطراب صدای دقیق ممکن است را دانش می تدریجی، فوبیا هر دو اهمال کاری تحمیل می تدریجی…

عالی شخص مضطرب قابل دستیابی است در دقیق احساسات دقیق شخصی اشکال داشته باشد. علاوه بر این محافظت محدودیت های مقرون به صرفه همراه خود تقاضا ملاحظه هر دو فضای مشخص شده ممکن است سخت باشد.

اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است بافت اضطراب فوق العاده آزار دهنده است، قابل دستیابی است بیهوش تخصص آن را به تعویق بیندازید. اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری، اضطراب ممکن است ممکن است را وادار تدریجی در نظر گرفته شده کنید کدام ممکن است باید فوراً با اشاره به چیزی صحبت کرد، در حالی کدام ممکن است به معنای واقعی کلمه هستند عالی آرامش مختصر قابل دستیابی است مفید باشد.

اگر آنچه را کدام ممکن است واقعا بافت می کنید هر دو خواستن دارید دقیق نکنید، اضطراب مقاوم تر تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب روابط را اجتناب کرده اند بین می برد. به علاوه، اگر احساسات ممکن است را محافظت کنید، قابل دستیابی است در پایان اجتناب کرده اند مدیریت خارج شوند. قابل دستیابی است دچار سردرگمی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حالت تدافعی شوید.

اعتراف کن زودتر احساسات ممکن است. لزومی ندارد کدام ممکن است بافت هر دو اضطراب عالی فاجعه باشد به همان اندازه معامله با شود. همراه خود همکار مسکن شخصی {به آرامی} رفتار کنید، به همان اندازه تعلل نکنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید فوبیا نکنید. علاوه بر این، روزی را برای شخصی اختصاص دهید به همان اندازه برخی اجتناب کرده اند ایده ها هر دو ترس هایی کدام ممکن است در افکار ممکن است موجود است را تمیز کنید. آنها وقت را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاط ممکن است را تخلیه می کنند.

۳. اضطراب باعث تبدیل می شود خودخواهانه رفتار کنید…

اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است اضطراب عالی پاسخ ترس بیش اجتناب کرده اند حد پرانرژی است، خصوصی کدام ممکن است آن را تخصص می تدریجی قابل دستیابی است گاهی بیش اجتناب کرده اند حد روی ترس ها هر دو مشکلات شخصی هدف اصلی تدریجی.

ترس ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترس های ممکن است قابل دستیابی است باعث تحمیل استرس در اتصال ممکن است شود. قابل دستیابی است بافت کنید کدام ممکن است برای حفاظت اجتناب کرده اند شخصی در اتصال شخصی باید درگیر باشید، با این حال این ممکن است گاهی اوقات ممکن است را اجتناب کرده اند دلسوزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسیب پذیری همراه خود همکار مسکن شخصی باز دارد.

اگر همکار مسکن ممکن است اجتناب کرده اند اضطراب مبارزه کردن می برد، قابل دستیابی است عصبانیت تحمیل کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این به روش های خودخواهانه پاسخ نماد دهید. چشم انداز ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیدگاه هایی کدام ممکن است ما داریم مسری است. مدیریت مرحله استرس ویژه به ویژه روزی کدام ممکن است همکار مسکن ممکن است بافت اضطراب، ناراحتی هر دو حالت تدافعی می تدریجی سخت است.

پس بیار برای نیازهای ممکن است، ۹ ترس های ممکن است. وقتی متوجه از حداکثر کدام ممکن است در جاری ترسیدن هر دو حالت تدافعی هستید، دوم ای به دلسوزی کدام ممکن است برای شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید همکار مسکن شخصی دارید در نظر گرفته شده کنید. مشخص است کدام ممکن است اجتناب کرده اند حمایتی کدام ممکن است برای بافت دوست از گرفتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید درک شدن خواستن دارید بخواهید. ابراز پشیمانی کنید کدام ممکن است اجازه دادید اولویت ممکن است را تحمل فشار قرار دهد.

۴. اضطراب سطح مقابل پذیرش است…

تعیین کنید مفید اضطراب ارائه می دهیم می گوید “چیزی مناسب نیست”. این اجتناب کرده اند طریق آن سکسی شدن فوری مرکز ممکن است هر دو بافت سکسی شدن معده ممکن است به وجود می آید. این علامت ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه حرکت کنید، برای مثال روزی کدام ممکن است اجتناب کرده اند طرف خصوصی صحبت می کنید کدام ممکن است همراه خود او خطرناک رفتار تبدیل می شود.

سطوح ناسالم اضطراب باعث تبدیل می شود بافت کنید کدام ممکن است عالی “سنگ” احساسی {تقریباً همیشه} در معده ممکن است موجود است. اضطراب باعث تبدیل می شود چیزهایی کدام ممکن است آسیب رسان نیستند را رد کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند چیزهایی کدام ممکن است قابل دستیابی است برای شما ممکن است کارآمد باشد اجتناب کنید. علاوه بر این ممکن است ممکن است را اجتناب کرده اند انجام اقدامات مفید {برای تغییر} چیزهایی در مسکن کدام ممکن است ارائه می دهیم آسیب می زند باز دارد، از باعث تبدیل می شود بافت ناامیدی هر دو ضربه زدن کنید.

… پس بافت ناراحتی را ورزش کنید. {نیازی نیست} عالی اندیشه ناخوشایند را نادیده بگیرید هر دو روی آن وسواس داشته باشید. اگر می توانید اقدام سازنده انجام دهید. معمولاً همکار مسکن ممکن است ساده به حضور ممکن است همراه خود احساساتش خواستن دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید گاهی اجباری است ممکن است هم همین حاضر را به خودتان بدهید. می توانید همراه خود چشمانی ناخوشایند هر دو لمسی ناخوشایند حضور شخصی را به همسرتان نماد دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود نفسی آرام در حضور شخصی باشید.

۵. اضطراب لذت را اجتناب کرده اند ممکن است خواهد گرفت…

تخصص لذت درهم آمدن است بافت ایمنی هر دو آزادی است. اضطراب باعث تبدیل می شود بافت ترس هر دو محدودیت کنیم. علاوه بر این، ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید جسمی کدام ممکن است تحمل استرس ورزش کرده باشد قابل دستیابی است برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند اتصال جنسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید صمیمیت فوق العاده دردسرساز تر باشد. ایده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترس‌های عقب کشیدن بر ظرفیت شخص مراقبت از عالی اتصال تأثیر می‌گذارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالاً اجتناب کرده اند شبیه به دوم لذت را فریب دادن می‌کنند.

… ۹ حتیخودتان را خیلی قابل توجه نگیرید. می توانید اجتناب کرده اند شوخ طبعی شخصی برای ضرب و شتم اضطراب بیشترین استفاده را ببرید. به خاطر داشته باشید کدام ممکن است همراه خود همکار مسکن شخصی بخندید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تفریحی کنید. لذت اجتناب کرده اند تذکر بدنی شفا می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید افکار ممکن است را به فرآیند هایی کدام ممکن است برای عالی اتصال مفید مهم است، آرام می تدریجی.

وقتی اضطراب اجتناب کرده اند بین {می رود}، اتصال ممکن است مقاوم تر تبدیل می شود

تحمیل اعتقاد در اتصال ممکن است قابل دستیابی است توانایی اضطراب را کاهش دهد. همراه خود درک اینکه چگونه اضطراب بر روابط ممکن است تأثیر می گذارد، می توانید تنظیمات مثبتی را در یک واحد اتصال پویا تحمیل کنید.

عالی درمانگر اضطراب ممکن است ارائه می دهیم در درک اصولاً اضطراب کمک تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارائه می دهیم کمک تدریجی به همان اندازه اجتناب کرده اند خراب کردن به شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روابطتان جلوگیری کنید.






© Copyright 2022 GoodTherapy.org. تمامی حقوق محفوظ است. مجوز تخلیه توسط کریستن تای، کارشناسی ارشد، LMFT، مشارکت کننده تمرکز بر موضوعات اضطراب اعطا شده است.

مقاله زودتر ساده توسط نویسنده فوق نوشته شده است. هیچ دیدگاه را انتخاب کنید و انتخاب کنید نظری لزوماً توسط GoodTherapy.org به اشتراک گذاشته نمی شود. سوالات هر دو اولویت های درمورد به مقاله زودتر را می توان به نویسنده کشتی کرد هر دو شناخته شده به عنوان تذکر در زیر کشتی کرد.