چیست، مزایا، بسیاری از، را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصولاً


افکار توجه

چاپ شده شده در ۳۰ آوریل ۲۰۲۲

زمین گیری-آکا-زمین

پایین کردن به پایین نیز افسانه ای است کدام ممکن است به معنای پیوستن مستقیم هیکل ما به پایین را انتخاب کنید و انتخاب کنید استفاده اجتناب کرده اند زیادی از {الکتریکی} خالص برای تثبیت آنها است. ورزش پایین کردن برای ادغام کردن قدم زدن همراه خود پای برهنه در خارج از درب هر دو استفاده اجتناب کرده اند سیستم های پایین در هنگام نشستن هر دو خوابیدن در موجود در خانه است.

ارت فواید مختلفی برای سلامت روان ما دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید خاص است بسیاری از استراتژی پایینبرای معامله با امتیازات درمورد به سلامت روان شبیه استرس، درد مزمن را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش عمومی سلامت روان استفاده تبدیل می شود.

استراتژی های مختلف {مورد استفاده در} پایین به ترمیم پیوستن بین زیادی از {الکتریکی} را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل {کمک می کند}. {در این} وبلاگ، بیایید با اشاره به چیستی پایین، ورزش استراتژی ها، بسیاری از، مزایا، اطلاعات را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشیا تولید دیگری بحث کنیم.

پایین هر دو پایین {به طور خلاصه}

پایین هر دو پایین کردن خوب استعداد خودآرامبخشی است کدام ممکن است برای مقابله همراه خود امتیازات درمورد به سلامت روان شبیه ایده ها عقب کشیدن استفاده تبدیل می شود. فشار، اضطراب، احساسات {طاقت فرسا} را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشیا تولید دیگری. این تکنیکی است کدام ممکن است به ما {کمک می کند} افکار شخصی را محافظت کنیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ما در جهت یابی به واقعیت {کمک می کند}.

اشیا استفاده اجتناب کرده اند ارتینگ

چون آن است در بالا اشاره کردن کردم می توان اجتناب کرده اند ارت هر دو ارت برای مقابله همراه خود امتیازات بهداشت روانی استفاده کرد، علاوه بر این می توانید ارت را برای مقابله همراه خود اشیا زیر بررسی کنید:

  • اضطراب
  • ناامیدی
  • خستگی مزمن
  • مشکلات قلبی
  • اختلال استرس پس اجتناب کرده اند سانحه (PTSD)
  • درد مزمن
  • تحریک

بسیاری از ارتینگ

بسیاری از مختلفی اجتناب کرده اند استراتژی های پایین موجود است کدام ممکن است ممکن است برای افزایش کانون اصلی هر دو پیوستن مجدد نشاط شخصی به پایین به طور مستقیم هر دو غیرمستقیم استفاده شود. بسیاری از مختلف فرآیند های زمینی عبارتند اجتناب کرده اند:

  • پابرهنه قدم زدن
  • دراز کشیدن روی پایین
  • حمام کردن
  • شنا کردن
  • باغبانی
  • استفاده اجتناب کرده اند پتوها، وصله ها، جوراب ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید تشک های پایین

راه های ورزش پایین زدن

راه های مختلفی برای پیوستن مجدد شخصی به پایین به طور مستقیم هر دو غیرمستقیم به صورت روزمره موجود است کدام ممکن است به ما در ترمیم سیستم دفاعی خالص هیکل نیز {کمک می کند}. در زیر تعدادی از فرآیند معمولاً پرسیده می شود برای ورزش پایین هر دو پایین موجود است:

۱. پرسه زدن در شخصیت

برای اینکه مستقیماً همراه خود پایین پایین کنید، می توانید اجتناب کرده اند خوب بیشترین استفاده را ببرید شخصیت گردی همراه خود پاهای برهنه شناخته شده به عنوان مثال، می توانید روی باغ راه بروید، همراه خود پای برهنه روی گل هر دو شن راه بروید. در حالی کدام ممکن است همراه خود پای برهنه در شخصیت پرسه زدن می کنید، روی پایین کانون اصلی کنید، مراقب احساسات شخصی باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند استراحت شخصیت اوقات خوبی داشته باشید.

۲. ورزشی در گل

ممکن است علاوه بر این می توانید روی پایین ورزشی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجازه دهید گل بین انگشتان را انتخاب کنید و انتخاب کنید دستان ممکن است برود. ممکن است علاوه بر این می توانید حیاط پشتی گلی خصوصی شخصی را تحمیل کنید کدام ممکن است در آن ممکن است را انتخاب کنید و انتخاب کنید همدست اقامت شخصی می توانید در آن استراحت داشته باشید. ممکن است علاوه بر این می توانید اتاق استراحت گل هر دو گل را انتخاب کنید و انتخاب کنید لای صورت بگیرید به همان اندازه استراحت داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس شخصی را اجتناب کرده اند بین ببرید.

۳. خودمان را در موجود در خانه پایین گیر کنیم

اگر نمی‌خواهید سطح بروید هر دو اگر خارج از درب امکان ممکن است نیست، می‌توانید اجتناب کرده اند تشک‌های پایین، جوراب هر دو سایر محصولات ارت کدام ممکن است ارائه می دهیم در پیوستن مستقیم به پایین کمک می‌کنند، کمک بگیرید. محصولات پایین هر دو ارت پیوستن فیزیکی را همانند پرسه زدن در شخصیت هر دو گل ورزشی تکرار می کنند.

مزایای ارتینگ

ارتینگ خوب حرکت کل نگر است کدام ممکن است برای سال ها توسط جوامع محلی انجام تبدیل می شود. تحقیقات آرم می دهد کدام ممکن است ارتباط عمیق را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفیدی بین افزایش رفاه عمومی موجود است. در زیر برخی اجتناب کرده اند مزایای رایج ارتینگ معرفی شده است شده است:

۱. مشکل خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید خستگی مزمن را افزایش می بخشد

تحقیقات آرم می دهد {افرادی که} به مدت ۴ هفته از به طور مداوم استراتژی های پایین را ورزش می کنند به کاهش مسائل خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید خستگی {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید الگوی خواب عمومی را افزایش می بخشد. علاوه بر این به کاهش علائم ناامیدی، درد را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس {کمک می کند}.

۲. امنیت را آسانسور می تدریجی

تحقیقات علاوه بر این آرم می دهد کدام ممکن است وقتی اشخاص حقیقی به پایین متصل می شوند، ماتریس آنها توسط خوب پیوستن {الکتریکی} به هم متصل تبدیل می شود. این آنتی اکسیدان ها را افزایش می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ترمیم امنیت خالص هیکل {کمک می کند}.

۳. سلامت روده ها را افزایش می بخشد

خوب بررسی تدریجی کرد کدام ممکن است ورزش تمدید شده مدت استراتژی های پایین به کاهش درجه فشار خون، به طور قابل توجهی برای اشخاص حقیقی تحت تأثیر {فشار خون بالا} {کمک می کند}. علاوه بر این این، اجتناب کرده اند تکه های پایین می توان برای برای تضعیف تجمع خون استفاده کرد.

۴. رفاه عمومی را افزایش می بخشد

استراتژی های زمینه سازی به طور معمول سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی را افزایش می بخشد. می توان اجتناب کرده اند آنها برای معامله با مشکلات مختلف سلامت روان استفاده کرد.

اطلاعات فوری برای ورزش ارتینگ

اگر در استراتژی‌های پایین‌سازی اخیر کار هستید، می‌توانید اطلاعات فوری اشاره کردن شده در زیر را برای ورزش ارتینگ بررسی کنید:

  • برای مطالعه ایده ها اولین استراتژی های پایین همراه خود خوب متخصص صحبت کنید.
  • خوب روال را دنبال کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدام آن را دنبال کنید.
  • در حین ورزش به جو فراگیر شخصی ملاحظه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بر دوم جاری کانون اصلی کنید.
  • به روز ای آرام هر دو آرام در نظر گرفته شده کنید
  • ممکن است علاوه بر این می توانید مهربانی همراه خود شخصی را در کنار همراه خود استراتژی های زمینی ورزش کنید
  • علاوه بر این می‌توانید هنگام ورزش استراتژی‌های پایین‌سازی، احترام را ورزش کنید به همان اندازه جستجو در مزایای اصولاً استراتژی‌های پایین‌سازی باشید

۵ محصول برتر برای پایین

  1. تشک ارت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورق بالش
  2. محافظ EMF
  3. دوندگان پایین (کفش چرمی)
  4. وصله ارتینگ
  5. تشک های ارتینگ

امیدوارم این وبلاگ ارائه می دهیم کمک تدریجی به همان اندازه همه چیزهایی را کدام ممکن است می‌خواهید دانستن درباره پایین هر دو پایین‌سازی بدانید، بدانید. سوالات شخصی را در اتصال همراه خود ارت هر دو ارتینگ کامنت کنید. برای محتوای اصولاً اجتناب کرده اند این کف دست، در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی همراه خود ما در ارتباط باشید.

همراه خود تشکر برای مطالعه!

دانستن درباره نویسنده

آیوشی کاپور

Aayushi خوب سازنده محتوا در Calm Sage است. همراه خود آموزش، او خوب متخصص صنایع غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متخصص خورده شدن در مونتاژ است. کنجکاوی مداوم او به افزایش سلامت روان او را به نوشتن کشاند. او {دوست دارد} همراه خود خوانندگانش ارتباط ناهمزمانی برقرار تدریجی. مانترا او برای همه زمانها اینجا است کدام ممکن است “آنچه ممکن است جستجو در آن هستید جستجو در شماست”. جدای اجتناب کرده اند این، او خوب غذاخور را انتخاب کنید و انتخاب کنید عاشق سگ است.