کدو حلوایی مک و پنیر


کدو حلوایی معمولاً در پاییز مصرف می‌شود، اما ترکیب آن با پنیر و ماکارونی، غذای راحتی زمستانی را ایجاد می‌کند – Butternut Squash Mac n Cheese. این غذا هم آسان است و هم مناسب دیابت. کدو حلوایی یکی از غذاهای مورد علاقه من است زیرا می توان از آن در بسیاری از غذاهای مختلف مانند سوپ، کلوچه، سالاد، پنیر مک ان و غیره استفاده کرد. سس پنیر بر پایه کدو حلوایی سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مبارزه کننده با بیماری است. این کدو حلوایی زمستانی با پنیر کوتیج ترکیب می شود تا یک سس غنی از فیبر و پروتئین برای پاستا شما ایجاد کند.

پنیر مک ان کدو حلوایی

تهیه کدو حلوایی

تهیه کدو حلوایی می تواند بسیار آزاردهنده باشد، بنابراین خرید منجمد و گرم کردن مجدد را توصیه می کنم. من حتی این غذا را با مارپیچ‌های کدو حلوایی درست کرده‌ام، فقط مطمئن شوید که قبل از اضافه کردن به مخلوط‌کن با پنیر کوتیج پخته شده است. و نکته حرفه ای: اگر خام می خرید، توصیه می کنم از این دستورالعمل ها برای برش آن استفاده کنید. این یک پنیر Mac n متعادل و سالم به دلیل داشتن کدو حلوایی خامه ای است که باعث تقویت تغذیه می شود.

کدو حلوایی رو قبل از پخت برش میزنید؟؟

من معمولا برش را به مکعب های ۱/۲ یا ۳/۴ اینچی برای برشته کردن برش می دهم، اما اندازه/شکل برش کاملاً به شما بستگی دارد. هنگامی که کدو حلوایی شما بریده شد، می توانید بلافاصله کدو را بپزید.

پنیر مک ان کدو حلوایی

از چه ماکارونی استفاده کنم؟

در صورتی که پست ماه گذشته من را از دست دادید، من به گزینه های مناسب دیابت/کم کربوهیدرات برای تهیه پاستا می پردازم. امروز ما گزینه‌های مغذی بیشتری در دسترس داریم – نمودار موجود در پست را برای تفکیک تغذیه و فهرست کامل بررسی کنید.

کدو حلوایی مک و پنیر

  • ۳ فنجان ها کدو حلوایی پوست کنده و برشته شده
  • ۱۲ اونس پاستا
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ۲ میخک ها سیر چرخ کرده
  • ۱ متوسط پیاز زرد ریز خرد شده
  • ۱۶ اونس پنیر دلمه
  • ۱/۲-۱ فنجان شیر برای نازکی دلخواه
  • ۱/۴ فنجان پودرهای سوخاری اختیاری
  • فر را با دمای ۴۲۵ درجه گرم کنید

  • کدو حلوایی را آماده کنید

  • آب را بجوشانید و پاستا را طبق دستور بسته بپزید

  • روغن زیتون را در تابه بزرگ گرم کنید

  • پیاز و سیر را اضافه کنید، پخته شده تا نرم شوند

  • پس از اینکه پاستا آل دنته پخت، آبکش کنید و به تابه اضافه کنید

  • پنیر کوتیج و کدو حلوایی آماده را در مخلوط کن مخلوط کنید

  • به غلظت دلخواه مخلوط کنید و در صورت نیاز شیر را اضافه کنید

  • پاستا و سس را در تابه با هم مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شوند

  • به ظرف ۱۳*۹ منتقل کنید

  • روی آن آرد سوخاری بزنید

  • با دمای ۴۲۵ به مدت ۳۵ تا ۳۰ دقیقه بپزید یا تا زمانی که آرد سوخاری برشته شود و ماهی تابه داغ شود.

پنیر مک ان کدو حلوایی

توصیه های پنیر کلبه

من معمولاً طرفدار پنیر کوتیج نیستم، اما آن را به صورت پوره می خورم- بنابراین حتی اگر آن را دوست ندارید، آن را در این دستور امتحان کنید! برای اکثر مردم این قوام است که آن را ناخوشایند می کند. اگر واقعاً از پنیر کوتیج متنفر هستید که می توانید آن را با پنیر ریکوتا یا حتی پنیر بز جایگزین کنید (دفعه بعد باید آن را امتحان کنید!) می توانید پنیر خامه ای بر پایه پوست یا شیر کامل را انتخاب کنید – من شخصاً استفاده از حداقل ۲٪ را توصیه می کنم. یا چربی بالاتر چربی شما را چاق نمی کند – طعم را اضافه می کند! نکته جانبی: ظاهراً Trader Joe’s یک پنیر Mac n کدو حلوایی متوسط ​​تولید می کند، اما شما می توانید این پنیر خانگی، سالم تر و بیشتر را برای به اشتراک گذاشتن با قیمت بهتر داشته باشید.

کدو حلوایی بسیار متنوع است

کدو حلوایی یکی از مواد اولیه مورد علاقه من است، به راحتی می توان کدو حلوایی، کدو حلوایی، سیب زمینی شیرین را بسته به چیزی که در دست دارید جایگزین کرد. با این حال، من توصیه می کنم کدو حلوایی را به عنوان یک غذای اصلی در فروشگاه های مواد غذایی مصرف کنید. از آنجایی که من اغلب از آن استفاده می کنم، در اینجا تعدادی از دستور العمل های مورد علاقه من در مورد کدو حلوایی وجود دارد!

شام تابه وگان

سوپ کدو تنبل نارگیل تایلندی

کاسه برداشت

اگر این یا هر یک از دستور العمل های من را امتحان کردید، لطفاً به من اطلاع دهید! و فراموش نکنید که برای دستور العمل های سالم بیشتر، اطلاعات تغذیه و موارد دیگر به خبرنامه من بپیوندید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر