کلاسهای یوگا تناسب اندام برای 10 نفر


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم ارتدکس است. امروزه در فرهنگ آمریکایی ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که به دنبال تمرکز بر سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود هستند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای کسانی که علاقه مند به پذیرش این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود هستند مفید است.

پیدا کردن سبک مناسب برای نیازهای شما دشوار است. برخی از آنها برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر بر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز تأکید دارند.

این می تواند یک نوع عظیم در بین انواع مختلف یوگا باشد و سعی کنید بفهمید چه چیزی را امتحان کنید. شاید خوب باشد تنوع را امتحان کنید و آنچه را که بیشتر از آن لذت می برید انتخاب کنید. موارد زیر نه نوع رایج یوگا است که امروزه تمرین می شود.

یوگا

یوگا تمرکز اصلی خود را بر آناتومی و تنظیم بدن شما دارد. کار با لوازم جانبی ، از جمله یوگا و پتو ، می تواند در این سبک یوگا مفید باشد. معمولاً این نوع یوگا دقیق و دارای جزئیات است ، بنابراین مربیان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه حرکات مختلف بر هر گروه از استخوان ها و ماهیچه ها تأثیر می گذارد. اگر با حرکات معمول یوگای Liengar آشنا نیستید ، بهتر است با کلاسهای مبتدی شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای اولین تمرین است. هاتا اساس یوگا با سرعت کمتری است. هر حالت برای چند تنفس نگه داشته می شود در حالی که بر وضعیت بدنی خود تمرکز می کنید. از آنجایی که این نوع یوگا ملایم تر در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که خواهان معرفی آرامش بخش یوگا هستند بسیار مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر می خواهید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این یک مجموعه خاص از بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. پس از چندین بار انجام این کار ، می دانید که وقتی تشک را دور می اندازید چه باید بکنید. حرکات در هر نوبت به مدت نود دقیقه در یک دنباله تمرین می شوند ، بنابراین یک نوع یوگا بسیار قابل پیش بینی محسوب می شود. دمای اتاق تقریباً 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار شدید باشد ، در درجه اول به دلیل گرما است ، بنابراین در صورت لزوم استراحت کنید و آب بدن خود را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد زیرا سریع است. اگر می خواهید تمرینات تناوبی با شدت بالا انجام دهید ، می توانید یک سبک سرگرم کننده را امتحان کنید. این شامل اتصال نفس و حرکت به یکدیگر در یک سری پیوسته از حالت هاست که مدت زیادی دوام نمی آورد. Vinyasa می تواند بسیار رقصنده باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع و متناسب با سرعت حالت ها را پخش می کنند.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگای ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت ها برای دوره های طولانی و با تغییرات آهسته انجام می شوند تا بر سیستم عصبی بدن شما تأثیر بگذارند و به شما در آرامش عمیق کمک کنند. بلوک ها اغلب به عنوان پشتیبان برای کمک به حمایت از قسمت های بدن در حین حرکت های خاص استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید کار زیادی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در روزهای بهبودی ورزش هستند ، بسیار مفید باشد.

اشتانگا یوگا

اگر می خواهید روالهای چالش برانگیزی با دستورالعمل های دقیق داشته باشید ، اشتانگا یوگا می تواند بهترین سبک یوگای شما باشد. هر کلاس از همان ژستهای منظم در یک سری شش تایی تشکیل شده است. شما به تنفس و حرکت خود در هر حالت پاسخ می دهید تا در کنار احساس سوزش داخلی عضلات ، یک جریان قوی کننده ایجاد کنید. برخی از کلاسها دارای مربیانی هستند که موقعیت تمرین را بیان می کنند ، در حالی که برخی دیگر شامل گذراندن مراحل به تنهایی و در صورت نیاز فقط راهنمایی هستند.

یوگا کندالینی

ظاهر یوگا کوندالینی بسیار متفاوت از انواع دیگر یوگا است. این بیشتر یک یوگای روحانی است که شامل تنفس ترکیبی با تمرینات بدنی مکرر است. همچنین ، آواز خواندن ، سرودن و مدیتیشن از اجزای ضروری این نوع یوگا است. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند ، زیرا انرژی دفن شده را در درون خود آزاد می کنید.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی بین این دو این است که یوگا داغ به یک سکانس بیست و شش ژست متصل نیست و می تواند چندین حالت را به روش های مختلف ترکیب کند. گرما به شما کمک می کند احساس کنید در هر ژست عمیق تر حرکت می کنید و در صورت عدم احتیاط کشش بیش از حد ایجاد می شود. این کلاس شما را بسیار عرق کرده و چالش برانگیزتر خواهد بود ، بنابراین مطمئن شوید که از سطح ابتدایی شروع می کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه ها داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مراقبه با تمرکز بر بافت های همبند عمیق تر است. در درجه اول ، شما به بدن خود اجازه می دهید به جای ژست گرفتن در حالت آرامش قرار گیرد. این تمرین ضمن ایجاد تعادل بین ذهن و بدن ، قابلیت ارتجاعی را فعال و بازیابی می کند.

فرض کنید مدتی یوگا تمرین می کنید. در این صورت ، احتمالاً قبلاً متوجه مزایای سلامتی آن شده اید ، مانند خواب بهتر ، بیماریها و سرماخوردگی کمتر ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اگر روال یوگا را شروع کرده و مدام به آن پایبند باشید ، باید از اینها لذت ببرید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامتی ، درمان درد و از بین بردن ذهن و بدن است.

مهمترین مرحله اقدامی اولین گام در ترکیب برنامه های ورزشی و تغییر شیوه زندگی است. حتی پس از یک جلسه یوگا ، می توانید از نظر قوای ذهنی و جسمی خود قوی تر و بهتر از سایر تمرینات ورزشی مشابه باشید.

وب سایت ما را در آدرس زیر بررسی کنید: https://fitnessfor10.com/ برای پیدا کردن مکانی در نزدیکی خود و کلاس یوگا که به بهترین وجه مناسب نیازهای تناسب اندام شماست.

بیانیه مطبوعاتی کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

درخشش للند

تناسب اندام برای 10 +1 775-352-8663 10 +1

دیدگاهتان را بنویسید