۱۰ راه ساده (را انتخاب کنید و انتخاب کنید قادر مطلق) برای رهایی اجتناب کرده اند مسخ شخصیت


روانشناسی

راههای آسان برای رهایی - مسخ شخصیت

اگر بیشتر اوقات بافت می کنید کدام ممکن است اجتناب کرده اند واقعیت کنار شده اید، بالقوه است در جاری تخصص آن باشید مسخ شخصیت. مسخ شخصیت می‌تواند آزاردهنده را انتخاب کنید و انتخاب کنید آزاردهنده باشد، با این حال بهتر از بخش اینجا است کدام ممکن است می‌توانید همراه خود استفاده اجتناب کرده اند برخی ابزارهای مراقبت اجتناب کرده اند شخصی – مختصر مدت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلندمدت، مسخ شخصیت را متوقف کنید.

مسخ شخصیت مرتب سازی گسستگی است کدام ممکن است بیشتر اوقات در تأثیر خوب تخصص آسیب زا هر دو تخصص خوب مکان آسیب زا تحمیل تبدیل می شود. فوبیا زدگی، سوء استفاده هر دو تجاوز. مسخ شخصیت ممکن است همراه خود استفاده اجتناب کرده اند چرخ دنده اوقات فراغت مربوط به شاهدانه نیز تحمیل شود.

سایر علائم مسخ شخصیت ممکن است برای ادغام کردن اشیا زیر باشد:

  • اجتناب کرده اند کف دست دادن حافظه
  • کنار اجتناب کرده اند واقعیت
  • اجتناب کرده اند تذکر فیزیکی بی حس
  • آلکسی تایمیاهر دو در موقعیت به تجزیه و تحلیل احساسات نیست
  • در موقعیت به مدیریت حرکت هر دو گفتار نیست
  • بافت روباتیک بودن
  • {نمی تواند} خاطرات را به احساسات متصل تنبل

در کنار همراه خود این علائم، ناامیدی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب نیز ممکن است در کنار همراه خود مسخ شخصیت باشد. برای کسانی که هر دو عزیزتان به همان اندازه به فعلی این علائم را تخصص کرده اید، پس تنها نیستید. گروه‌های حمایتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ابزارهای خودیاری مختلفی وجود دارند کدام ممکن است می‌توانند به تسکین مسخ شخصیت کمک کنند. در زیر، ممکن است برخی اجتناب کرده اند دارایی ها مفید را فهرست کرده ام به همان اندازه ارائه می دهیم در تعمیر مسخ شخصیت کمک کنند.

چگونه مسخ شخصیت را اجتناب کرده اند بین ببریم

دارایی ها مختصر مدت

۱. احساسات شخصی را بپذیرید

مسخ شخصیت علاوه بر این ممکن است راهی {برای بسیاری} اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی برای مقابله همراه خود استرس باشد. این اراده راهی برای حفاظت اجتناب کرده اند خواهید کرد به سمت تهدیدات باشد. وقتی هیکل شخصی را اجتناب کرده اند هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید افکار اجتناب کرده اند ناراحتی عاطفی کنار می تنبل، ممکن است برای دوم ای بافت ایمنی تنبل.

همراه خود این جاری، روزی کدام ممکن است این بدبختی عاطفی برای مدت زمان بسیار طولانی شکسته نشده یابد، ممکن است باعث افزایش علائم مسخ شخصیت شود. برای جلوگیری اجتناب کرده اند این امر، می توانید به احساسات شخصی برچسب بزنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساسات شخصی را بپذیرید. پذیرش برخی احساسات ممکن است به کاهش استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش علائم مسخ شخصیت کمک تنبل.

۲. نفس عمیق بکشید

همراه خود بروز علائم مسخ شخصیت، آنها اغلب هستند انجام ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل خواهید کرد را مختل کنند. در چنین مواردی، کشیدن نفس عمیق بالقوه است کمک تنبل. برای ورزش تنفس عمیق، می توانید خوب این سیستم را دانلود کنید هر دو ساده خوب این سیستم آسان را ورزش کنید تنفس عمیق آگاهانه بازی کنید به همان اندازه آرام شوید

۳. موسیقی ممکن است کمک تنبل

وقتی ذهن خواهید کرد روی علائم مسخ شخصیت هدف اصلی می تنبل، علائم ممکن است شدیدتر باشد. استراتژی های پایین اجتناب کرده اند جمله شنیدن به موسیقی ممکن است به کاهش احساسات اضطراب کمک تنبل.

موسیقی علاوه بر این ممکن است به کاهش مرحله کورتیزول را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل کاهش استرس کمک تنبل. لیست منتشر شده مورد کنجکاوی شخصی را منتشر شده کنید هر دو به موسیقی مورد کنجکاوی شخصی گوش دهید. هنگامی کدام ممکن است علائم را بافت کردید، ساده هدفون شخصی را وصل کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید موسیقی مورد کنجکاوی شخصی را منتشر شده کنید.

۴. چیزی بیاموزید

اگر به بررسی کنجکاوی دارید، ممکن است به تسکین مسخ شخصیت را انتخاب کنید و انتخاب کنید توقف ایده ها نامطلوب نیز کمک تنبل. مطالعه علاوه بر این ممکن است ارائه می دهیم در مدیریت علائم ناامیدی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب کدام ممکن است بیشتر اوقات همراه خود مسخ شخصیت در کنار است، کمک تنبل.

می‌توانید کتاب هر دو داستان مورد کنجکاوی‌تان را محدوده کنید کدام ممکن است بافت خوبی ارائه می دهیم بدهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافت راحتی را در خواهید کرد تحمیل تنبل. اگر بتوانید روی عبارات نوشته شده هدف اصلی کنید، بالقوه است بتوانید علائم مسخ شخصیت را تسکین دهید.

۵. ایده ها نامطلوب شخصی را به مشکل بکشید

مسخ شخصیت علاوه بر این ممکن است نامطلوب را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایده ها مزاحم. برای برخی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی، مسکن همراه خود مسخ شخصیت، اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید PTSD، مقابله همراه خود ایده ها نامطلوب ممکن است فوق العاده مشکل برانگیز باشد، با این حال همراه خود فضا گذاری روانی، می توان به سادگی ایده ها نامطلوب را آرام کرد.

فضا گذاری روانی به معنای تحمیل فضایی بین ایده ها نامطلوب را انتخاب کنید و انتخاب کنید تجربیات دردناک است. روی عامل عکس هدف اصلی کنید به همان اندازه ایده ها مزاحم را متوقف کنید.

۶. همراه خود سیستم پشتیبانی شخصی تصمیم بگیرید

هنگامی کدام ممکن است در کل مسخ شخصیت ناامیدی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب را تخصص می کنید، بالقوه است شخصی انزوا انتخاب خوبی به تذکر برسد. همراه خود این جاری، {در این} مواقع، انتخاب بیشتر اینجا است کدام ممکن است همراه خود سیستم پشتیبانی شخصی تصمیم بگیرید. خواهید کرد سیستم پشتیبانی می‌تواند هر کسی باشد – خوب دوست صمیمی، خوب عضو قابل اعتقاد خانوار، هر دو شخص خاص اجتناب کرده اند خوب گروه پشتیبانی.

ساده بدانید کدام ممکن است باز کردن با اشاره به تخصص شخصی ممکن است ارائه می دهیم امکان حمایت را انتخاب کنید و انتخاب کنید همدلی را بدهد. در حالی کدام ممکن است بالقوه است بافت سختی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسیب پذیری داشته باشید، بدانید کدام ممکن است می توانید برای حمایت به کسی تکیه کنید.

دارایی ها آینده

منابع بلند مدت

۷. روان درمانی

اگر علائم مسخ شخصیت ناشی اجتناب کرده اند تروما باشد، بدست آمده کمک ماهر اجتناب کرده اند طریق گفتار درمانی ممکن است راه رفع آینده خوبی باشد. رویکردهای درمانی مربوط به معامله با شناختی رفتاری، معامله با حساسیت زدایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پردازش مجدد اقدامات توجه (EMDR) ممکن است کمک تنبل. CBT ممکن است به ایده ها نامطلوب مشکل برانگیز کمک تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید EMDR ممکن است به پردازش تروما کمک تنبل.

۸. خودآموزی

خودآموزی نیز راهی برتر برای رهایی اجتناب کرده اند مسخ شخصیت است. علائم را انتخاب کنید و انتخاب کنید علل اختلال مسخ شخصیت را درک کنید. این اراده به ذهن خواهید کرد کمک تنبل به همان اندازه علائم را کمتر زشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید دلهره آور است تنبل.

علاوه بر این، بررسی تجربیات دیگران اجتناب کرده اند مسخ شخصیت ممکن است حس ارتباط را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود هم بودن را در برخورد همراه خود این اختلال تحمیل تنبل.

۹. تعدادی از Zzzzs را بگیرید

کاهش خواب ممکن است ارائه می دهیم کمک تنبل کمتر بافت خستگی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب شخصی را مدیریت کنید. CDC می گوید کدام ممکن است بهتر از راه {برای حفظ} خوب این سیستم خواب قدم گذاشتن به رختخواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلند شدن {هر روز} در ساعت مشخصی است. علاوه بر این می توانید وسایل دیجیتال شخصی را اجتناب کرده اند {اتاق خواب} شخصی در اطراف حفظ کنید. علاوه بر این می توانید این سیستم های روتین عکس را برای افزایش خواب شخصی بررسی کنید.

۱۰. به سختی بازی کنید

مناسب چون آن است خوابیدن ممکن است کمک کننده باشد، بازی نیز ممکن است کمک کننده باشد. انجام تمرینات قلبی ممکن است به کاهش فرسودگی کمک تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواه یا نه می دانستید یکی اجتناب کرده اند علائم فرسودگی شغلی مسخ شخصیت است.

اگر با اشاره به بازی کردن مثبت نیستید، می توانید همراه خود پرسه زدن آغاز کنید. پرسه زدن علاوه بر این ممکن است به کاهش مرحله کورتیزول کمک تنبل کدام ممکن است به نوبه شخصی ممکن است به کاهش استرس کمک تنبل.

بسته شدن

برای کسانی که هر دو خصوصی کدام ممکن است می شناسید همراه خود اختلال مسخ شخصیت مسکن می کنید، بررسی کردن دارایی ها صحیح ممکن است کمک کننده باشد. اگر به حداقل یک مشاور بهداشت روان ماهر خواستن دارید، می توانید اجتناب کرده اند طریق آن خوب درمانگر پیدا کنید صفحه بحث روانپزشکی آمریکا هر دو همراه خود NAMI (اتحاد سراسری سلامت روان).

تن پست وبلاگ در NAMI موجود است کدام ممکن است ممکن است ارائه می دهیم در درک بیشتر تخصص مسخ شخصیت کمک تنبل. حتی می‌توانید به پادکست‌های درمورد به اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید مسائل هراس گوش دهید به همان اندازه به صحبت‌های متخصصان بهداشت روان با اشاره به چگونگی رهایی اجتناب کرده اند مسخ شخصیت گوش دهید.

کمک تکل جسارت زیادی تمایل دارد، با این حال مهم اینجا است کدام ممکن است اولین قدم را بردارید. بالقوه است گاهی عصبانی کننده باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در حالی کدام ممکن است بالقوه است همه عامل برتر نباشد، با این حال همراه خود تحویل داد زمان بیشتر تبدیل می شود. امیدوارم این دارایی ها برای تسکین مسخ شخصیت ارائه می دهیم کمک تنبل به همان اندازه همراه خود تخصص شخصی جدا بیایید.

برای داده ها تا حد زیادی می توانید همراه خود ما در معامله با زیر بنویسید [email protected] هر دو در وب های اجتماعی به ما پیام دهید. بازخورد شخصی را در بازخورد زیر به اشتراک بگذارید.

مواظب باش.

کسب اطلاعات در مورد نویسنده

سوارناکشی شارما

Swarnakshi خوب نویسنده محتوا در Calm Sage است کدام ممکن است به سبک مسکن مفید تر برای افکار را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل اعتقاد دارد. او کدام ممکن است خوب مبارز را انتخاب کنید و انتخاب کنید نجات یافته اجتناب کرده اند ناامیدی است، امتحان شده می تنبل به همان اندازه به توجه با اشاره به نوک دادن به انگ پیرامون امتیازات درمورد به سلامت روان کمک تنبل. او در روده ها خوب شخص روحانی است، او به آینده را انتخاب کنید و انتخاب کنید امکانات شخصی اعتقاد دارد. او خوب خواننده را انتخاب کنید و انتخاب کنید نویسنده خشن است را انتخاب کنید و انتخاب کنید {دوست دارد} اوقات فراغت شخصی را صرف پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطالعه با اشاره به سنت های جهانی تنبل.