10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات


معرفی 10 ماده مغذی برتر برای افزایش حجم ماهیچه ها به شما کمک می کند تا با بهترین غذاها در دوره حجم آشنا شوید. افزایش حجم عضلانی در ورزشکاران با تغذیه مناسب همراه با ورزش رخ می دهد. ورزش و رژیم مداوم 30 درصد پیشرفت شما را تشکیل می دهد. به این منظور تنورها بهترین مواد مغذی را برای افزایش حجم عضلات جمع آوری می کند. بقیه این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

آیا می خواهید عملکرد و قدرت عضلانی خود را افزایش دهید؟ غذاهایی برای عضله سازی و افزایش حجم به شما کمک می کند با ورزش کمتر نتایج خوبی بگیرید. زمان را از دست ندهید و خود را برای یک وعده غذایی عالی و مقوی آماده کنید.

10 ماده مغذی برتر برای افزایش حجم ماهیچه ها

1 گوشت گاو بدون چربی

به دنبال افزایش توده عضلانی خودت هستی؟ گوشت گاو را فراموش نکنید. این غذا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای افزایش حجم است. آهن ، روی و ویتامین B تنها برخی از آنها هستند. پروتئین موجود در رژیم غذایی ارزش یکسانی ندارد. اما گوشت گاو بدون چربی پروتئین با کیفیت بالا را برای ماهیچه های شما فراهم می کند. سطوح بالای آمینو اسیدهای آن نیز با کمک انسولین باعث رشد ماهیچه ها می شود.

ما همچنین خبرهای خوبی برای افرادی داریم که به دنبال کاهش وزن هستند. خوردن 85 گرم از این گوشت تقریباً به اندازه 1/5 فنجان لوبیا پروتئین برای شما فراهم می کند. اما نیمی از کالری را دارد. علاوه بر گوشت ، از انواع سبزیجات نیز استفاده کنید.

به اخذ شده برنامه آنلاین رژیم غذایی و افزایش وزن از طرف مربیان تنورها کلیک.

2 مرغ بدون پوست

مرغ بدون پوست مانند گوشت گاو ، در رژیم غذایی و افزایش توده عضلانی نقش مهمی دارد. این غذا منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. خوردن مرغ بدون پوست برای بهبود ، حفظ وزن ماهیچه ها و سلامت استخوان ها مهم است. از روش های مختلف پخت برای این پروتئین منحصر به فرد استفاده کنید. امکان خرید قطعات مختلف مرغ از فروشگاه ها وجود دارد. مرغ طعم دار نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

3. پنیر خامه ای یا پنیر خامه ای

پنیر کلوچه تقریبا منبع پروتئین خالص کازئین است. کازئین پروتئینی است که به سرعت هضم می شود و منبع کامل و غنی از نگهداری ماهیچه ها محسوب می شود. در نتیجه ، برای افرادی که از خوردن طولانی مدت پرهیز می کنند بسیار مفید خواهد بود. پنیر کلوچه (روستیک) منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ارزشمند است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

افزایش توده عضلانی

4. تخم مرغ

بدون شک ، تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا ، یک گزینه تغذیه ای مناسب برای افزایش حجم ماهیچه ها در ورزشکاران است. این غذا حاوی 9 اسید آمینه ضروری کولین ، یک نوع خوب چربی و ویتامین D است. همچنین برای سلامتی مضر نیست

5. پنیر پروتئینی (پروتئین آن)

همانطور که می دانید، پروتئین او این رایج ترین نوع مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و مناسبی از این درشت مغذی است. وزنه برداران معمولاً پس از بیدار شدن از خواب پروتئین وی را مصرف می کنند. یک توپ از این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که ابتدا رژیم غذایی خود را غنی کنید. سپس از پروتئین آن به عنوان مکمل استفاده کنید. هرگز مکمل ها را با غذا جایگزین نکنید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

در رژیم غذایی برای افزایش حجم ماهیچه هااین غذا را فراموش نکنید. ماهی سرشار از پروتئین ، کم چرب و غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. همانطور که می دانید ، اسیدهای چرب برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش سطح چربی و تنظیم عملکرد مناسب فرایندهای بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر کابل

جو دوسر منبع بسیار خوبی از کربوهیدرات است و به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین ، دیر هضم می شود. مزایای رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین عبارتند از:

  • کاهش گرسنگی
  • سیری را افزایش دهید
  • کاهش سطح چربی
  • ریز مغذی های خوب و فیبر بیشتری دارد
  • مصرف انرژی ثانویه خود را کاهش دهید (وعده دوم)

در نتیجه ، غذاهای با شاخص گلیسمی پایین روند از دست دادن چربی را تسریع می کنند. آنها همچنین منبع خوبی از کربوهیدرات ها برای حفظ ماهیچه هستند.

8. غلات کامل

همانطور که در بالا ذکر شد ، رژیم غذایی و عضله سازی ارتباط مستقیمی با هم دارند. غلات کامل در هضم م effectiveثر هستند و مواد مغذی بیشتری را نسبت به غلات تصفیه شده در اختیار بدن قرار می دهند. این باعث افزایش سطح انرژی پایدار و سلامت کلی می شود. برنج قهوه ای به افزایش سطح هورمون رشد کمک می کند. این کار باعث افزایش رشد ماهیچه ها ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات به طور کلی منابع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین برای عملکرد سالم سیستم ایمنی ضروری است. سایر مواد مغذی مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن توسط این غذا تأمین می شود. بدن خود را به خاطر بسپارید فیبر و سبزیجات برای هضم مناسب و جذب مواد مغذی مورد نیاز است.

افزایش توده عضلانی

10. چربی های سالم

اگر به دنبال افزایش حجم عضلات هستید ، چربی را فراموش نکنید. تعجب نکنید که چربی های سالم برای رشد ماهیچه های شما ضروری هستند. در واقع ، این درشت مغذی نقش کلیدی در تولید تستوسترون و هورمون رشد دارد. تولید کافی این هورمون ها به رشد و نگهداری ماهیچه ها کمک می کند.

چربی های غیر اشباع تک و چربی های غیر اشباع خوب هستند. شما می توانید آنها را در ماهی قزل آلا ، ماهی های دیگر ، آجیل ، سبزیجات ، روغن هایی مانند کتان و آووکادو و غلات مختلف پیدا کنید. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

راهکارهایی برای دستیابی به توده عضلانی و دستیابی به بالاترین سطح تناسب اندام

  • سه استراتژی تغذیه ای که هر ورزشکار به آن نیاز دارد

به زبان ساده ، رویکرد شما در مورد تغذیه کلید تغییر مثبت و پایدار در سلامتی و عملکرد شما است.

  • آیا ساخت یک ست قطره ای به عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایلی که سریال های تخلیه طولانی هستند بسیار موثر است. کیت های قطره ای میزان افزایش عضله را بهبود می بخشد.

  • غذای کافی بخورید تا انرژی داشته باشید و قوی باشید

رژیم غذایی نقش مهمی در بهبود ترکیب بدن دارد. اما به عنوان یک ورزشکار قدرتی ، برای حفظ زیبایی خود نیازی به غذا خوردن ندارید. قدرت بدنی حرف اول را می زند.

  • آیا برای افزایش حجم ماهیچه ها زیاد غذا می خوریم؟

کاهش چربی یا افزایش وزن فرآیندهای وابسته به انرژی است. افزایش توده عضلانی در نتیجه ترکیبی از ورزش و محرک های تغذیه ای ، یعنی افزایش وزن و مصرف پروتئین است.

  • کاهش کالری جواب نمی دهد

اعمال محدودیت کالری در طولانی مدت و حذف وعده های غذایی م workثر نیست. رژیم غذایی خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

نتیجه

رژیم غذایی نقش مهمی در افزایش حجم ماهیچه ها دارد. برای این کار ، تنوع غذاها را افزایش دهید. همراه با ورزش از منابع غذایی غنی نیز استفاده کنید. هیچ یک از درشت مغذی های پروتئین ، چربی های سالم و کربوهیدرات ها را حذف نکنید. مصرف تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو و ماهی به افزایش حجم ماهیچه ها کمک می کند. همچنین سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فیبر و ویتامین کافی دریافت کنید.

ستاره 1 ستاره2 ستاره3 arsvezdi4 arsvezdi5 arsvezdi (2 رای)
بارگذاری …


نویسنده:

تنورها برگرفته از مقاله ای از breakmuscle.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستاجر را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695



دیدگاهتان را بنویسید