۴ نکته ضروری برای شروع کار با یک گودال شکر – مولی کارمل | beacon توسط MC


گاهی اوقات ممکن است شروع سفر برای جدا شدن از شکر دشوار باشد. در اینجا ۴ نکته ضروری برای کمک به شما وجود دارد!

نکته شماره ۱ ساختار:

مهم نیست زمان و مکان، مطمئن شوید که غذا زمان و مکان خود را حفظ می کند! هنگام حذف شکر، برنامه ریزی وعده های غذایی (خوردن وعده های غذایی متعادل یا میان وعده ها هر ۳-۴ ساعت) ضروری است. این کار قند خون شما را کنترل می‌کند (از شر آن هوس خلاص می‌شوید)، شما را به خوبی سیر نگه می‌دارد و همیشه از زمان وعده غذایی یا میان‌وعده بعدی خود آگاه می‌شوید (کمتر ترس و مشغولیت را با غذا در نظر بگیرید!).

نکته دوم: مهارت ها

وقتی هوس های غذایی و هوس های غذایی به سراغ شما می آید، مهارت های مقابله ای برای کمک به تسکین ناراحتی بدون به خطر انداختن اهداف تغذیه ای شما ضروری است. این صدا مانند راه رفتن، تماس گرفتن با دوست، نفس کشیدن، حواس پرتی با اسباب بازی یا دوش گرفتن است. مهارت های شما کمک می کند تا فضای بین میل شما به کار و آنچه می خورید را پاک کنید، به طوری که می توانید مسیری را انتخاب کنید که برای اهداف بلندمدت رابطه مفیدتر باشد.

نکته شماره ۳ پشتیبانی

همه چیز درباره افراد، مکان ها و چیزهایی است که از بهبودی شما حمایت می کنند! چه کسانی در حلقه قدرت شما هستند؟ از کجا یک رابطه معنادار پیدا می کنید؟ اگر متوجه شدید که به اندازه کافی ارتباط برقرار نمی کنید، به گروه خصوصی Breaking Up with Sugar در فیس بوک بپیوندید یا یک جلسه محلی یا آنلاین از افراد بیش از حد ناشناس (OA) پیدا کنید.

نکته شماره ۴ متعهد شوید

در حالی که ممکن است با زوال و هجوم انگیزه مواجه شویم، تعهد شما به بهبودی، صداقت و مراقبت از خود باید یکسان باقی بماند، به این معنی که با اقداماتی که از بهبودی شما از اختلال پرخوری حمایت می‌کند (به خود نظارتی، برنامه‌ریزی غذا فکر کنید) همگام باشید. ، و پرهیز) و سایر تعهدات شخصی که به بهترین شما احترام می گذارند!

آیا حمایت بیشتری می خواهید؟ کانال یوتیوب مولی را بررسی کنید و برای حمایت، اطلاعات و انگیزه در سفر خود برای ایجاد یک رابطه عاشقانه با غذا، در یکشنبه نامه عاشقانه مشترک شوید.

عکس از AllGo – برنامه ای برای افراد بزرگ در Unsplash

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر