4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و تناسب اندام برای بسیاری از ما یک هدف مهم است. اگر به تازگی سفر تناسب اندام و ورزش خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر تازه وارد ورزش شده اید ، ممکن است نخواهید ورزش با شدت بالا را شروع کنید. شما باید کار بدن و قلب خود را برای افزایش استقامت و قدرت بدن آسان کنید. می توانید با یک تمرین سبک که شامل کاردیو و حرکت بدن است شروع کنید. پیاده روی ، دویدن ، دویدن با سرعت ، لگد ، پرش با جک و … ضربان قلب شما را افزایش می دهد. همچنین می توانید کمی حرکات کششی و یوگا انجام دهید تا بدن خود را بعد از بیماری خم کنید. احساس می کنید ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است برای اولین بار درد کند ، اما بعد از مدتی پس از قوی شدن ماهیچه ها از بین می رود. بعد از یک یا دو هفته با این روال ، می توانید با افزایش عادت بدن ، شدت آن را افزایش دهید.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و تناسب اندام باید به خاطر داشته باشید ، رعایت رژیم غذایی متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. در غیر این صورت ، شما بیشتر از آنکه به بدن خود آسیب برسانید ، آسیب می رسانید. خوردن رژیم غذایی متعادل به شما احساس انرژی و فعالیت می دهد. خوردن تمام مواد مغذی که از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره به دست می آید ، نتایج امیدوارکننده تری را نسبت به رژیم های غذایی به همراه خواهد داشت.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن در نظر داشته باشید ، طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این روند کند است و به زمان و اراده زیادی نیاز دارد. شما باید انتظارات خود را تا آنجا که ممکن است واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از نظر ظاهر و احساس بدن خود شاد باشید. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید.

4- نتایج را برای مدتی ارائه دهید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که به زمان ، سخت کوشی و اراده زیاد نیاز دارد. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که شما را به اهداف تناسب اندام شما می رساند. همه چیز مربوط به زمان و پشتکار است. نمی توان انتظار داشت که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید باید سخت کار کنید و ایستادگی کنید. سخت کوشی و فداکاری شما را به پایان می رساند.

ایناهاش! این نکات به شما در تناسب اندام کامل شما کمک می کند. به یاد داشته باشید ، این مربوط به پیشرفت شماست ، نه رقابت با زمان. شما باید مراقب باشید که بدن شما چقدر می تواند مقاومت کند. اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید