5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه زدن راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. ورزش سنگین همچنین می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از کاردیو به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ساخت توده عضلانی کمک می کند که برای بدن سالم ضروری است و با افزایش سن استخوان ها با پوکی استخوان خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج مطلوب را مشاهده نکرده اید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. افزایش وزن در بسیاری از مطالعات به عنوان روشی م toثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت نشان داده شده است ، به ویژه برای زنانی که تمایل به کاهش تستوسترون نسبت به مردان دارند و متوجه شده اند که نمی توانند بدون انجام تمرینات سنگین ، ماهیچه بسازند.

2- وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند.

آیا تمرینات قلبی انجام می دهید و نتیجه ای نمی بینید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی نسبت به بلند کردن وزنه کالری کمتری می سوزانند. بنابراین ، اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه زدن بهترین گزینه است.

3. وزنه زدن به بهبود تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان کمک می کند

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه زدن راهی عالی برای زنان است تا شانس خود را برای به حداقل رساندن خطر افزایش دهند ، زیرا تراکم استخوان را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمر خود را قوی نگه دارید یا از آسیب دیدگی در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین نوع ورزش برای شما تمرینات با وزنه است. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– بلند کردن مرده

– خم شدن روی ردیف ها

-نوک سینه

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید با شکل مناسب انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است آسیب ببینید. اگر از تکنیک مناسب برای یک تمرین خاص مطمئن نیستید ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای بیابید و ویدئویی در مورد آن تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

هنگام بلند کردن وزنه وضعیت صحیح بدن مهم است. این باید با یک قوس کوچک در قسمت پایین کمر باشد ، در غیر این صورت شما ممکن است مجروح شوید. این بدان معناست که هنگام تمرین پرس نیمکت نشینی و چمباتمه مجبور نیستید به هالتر خم شوید. شانه ها باید پایین بیایند تا در هر زمان نیز راحت باشند. هرچه قدرتی قوی تر داشته باشید ، می توانید وزن بیشتری را بلند کنید. مهم است که تمرینات را خیلی سخت انجام ندهید تا بدن شما زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

وزنه زدن راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است

تحقیقات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش می کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند ، خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد که باعث می شود پس از انجام تمرینات طولانی مدت به میزان کافی احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید