5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که مجبور نیستید این آسان نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که بیشتر اوقات با تغییر برخی رفتارها و مکمل های معمول زندگی و حذف برخی از عملکردها ، تولد کودکان را تسهیل می کند.
تجربیات مادر:

“هنگامی که متوجه شدیم کاری وجود دارد که انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و می توانیم مانع از داشتن فرزندمان شویم ، ما شروع به حل آنها کردیماخراج. ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرتی که رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد این شگفت انگیز است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید رژیم غذایی می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت گامت های خود (تخمک و اسپرم) را تقویت کنند. بنابراین ، این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده به آن پی ببرید باروری را آماده کنید!

برای اطلاعات بیشتر حتماً از متخصص تغذیه و پزشک خود بپرسید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که برای بسیاری از شما ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (فنجان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند یک راه عالی برای این کار باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن شریک زندگی خود را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D به نام ویتامین برای خورشید شناخته شده است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه رژیم غذایی معمول ما اغلب ویتامین D کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن نیست گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد نحوه ساخت تمام ویتامین های بدن بهتر است.
بهترین منبع ویتامین D موجود در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم ماهی های روغنی با آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی نیز منبع خوبی است به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا با غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند و شما نیز همینطور تغذیه مناسب باروری بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدما نیازی نداریم در مورد خواص امگا 3 زیاد صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا به مدت 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید خوب بنظر میرسه.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما می خواهید به او در ارسال پول زیبا ulate در قلب خود تبریک بگویید شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! هنگامی که بدن می خواهد از منابع مورد نیاز برای تولید کورتیزول استفاده کند تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری لازم است ، سرقت می کند (هر دو آیا آنها هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول پایین را حفظ کنید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد بمونه.

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید هستند. خوب بخور خوشحال باشید 😀 (برای کاهش استرس ، مقاله را ببینید یک سایت وجود دارد ، ببینید) ، اما صادقانه بگویم ، تعداد زیادی آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید او برمی گردد. یوگا کار کن. ورزش. من به موسیقی گوش می دهم. کتاب خواندن. از گلدان های خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر ابتدا منتظر باردار شدن هستید ، پس شروع کنید شما فرصت طلایی مصرف این مکمل را از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند که این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنید مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان هایشان متولد می شوند ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم بودن !! بنابراین این یک اشتباه بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخم مرغ حدود 3 ماه است و در این مدت انتخاب ها و روش های تغذیه ای زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع خسته شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمونی مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند هورمون وجود دارد).

پانسمانی که از مکمل های مولتی ویتامین در زمان لقاح استفاده می کند آنها کمتر از دیگران در معرض مسمومیت بارداری هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دهید ، اگر قصد دارید تابستان امسال باردار شوید ، لطفاً مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

این مکمل قبل از زایمان را با پزشک یا متخصص خود مصرف کنیدبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. به طور معمول ما یک روز عادی با غذا داریم
کپی می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثرات تهوع مانند داشته باشد حتماً پس از مشورت با متخصص ، این روند را ادامه دهید و به آنجا بروید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید به طور خاص ، در حضور یک عامل جراحی ، یک مشکل خونریزی ، تحت درمان است قبل از مصرف داروهای لخته خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید مشورت کردن.
سعی می کنیم به زودی اطلاعیه تغذیه منتشر کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشید شاد باشید

دیدگاهتان را بنویسید