6 نکته تناسب اندام برای افراد شلوغ


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، به احتمال زیاد اکثر روزهای خود را در محل کار یا مسافرت از دفتر به خانه و برعکس می گذرانید. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی امروز شما بعداً در آینده به طرز شگفت انگیزی نتیجه خواهد داد.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامتی و شیوه زندگی با وجود مشغله زیاد وجود دارد:

1. روز خود را دنبال کنید

ما همیشه بهانه ای داریم که مشغول آشپزی یا ورزش هستیم ، اما با نظارت بر روز خود و نحوه گذراندن آن در یک پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنید. به طور شگفت انگیزی ، زمان بیشتری برای فشار آوردن به یک تمرین 30 دقیقه ای یا انجام برخی جلسات برنامه ریزی غذا قبل از یک هفته شلوغ خواهید یافت. بیاموزید که چگونه زمان خود را اولویت بندی کنید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هدف خود را برای دستیابی به 7-8 ساعت خواب خوب در هر شب تعیین کنید. مطالعات نشان داده است که کم خوابی علت شماره یک عدم تمرکز ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن شما افزایش می یابد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. آموزش خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر به سرعت در حال اجرا در اطراف بلوک است ، تمرینات خود را در اولویت قرار دهید مانند یک جلسه. در زمان استراحت ناهار به باشگاه ورزشی نزدیک دفتر خود بروید یا عصرها در کلاس ها ثبت نام کنید تا احساس مسئولیت ایجاد شود.

4. تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت

برای حفظ انگیزه نسبت به سلامتی و تناسب اندام ، باید اهداف خاصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید. چه اعداد و چه جلسات باشد ، لیستی از اندازه گیری های بدن خود ، وزن بر حسب پوند ، مراحل انجام شده در هر روز ، تعداد تمرینات در طول هفته تهیه کنید و همه این موارد را به صورت هفتگی ثبت کنید.

5. از قبل برای غذا برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، مطمئناً تمام هفته را به سفر فست فود خواهید رفت. این نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار مضر است. قبل از شروع یک هفته کاری سخت دیگر ، یک عادت سریعی را هر هفته آماده کنید. مقداری مرغ را ترشی کنید و منجمد کنید ، برنج و عدس را از قبل تهیه کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای دسترسی آسان ، برخی سبزیجات را خرد کرده و سفید کنید. هوموس را از پیش خرید کنید یا خودتان تهیه کنید و هر زمان که دوست داشتید آن را به عنوان سس خیس در دسترس نگه دارید.

6. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و حفظ فرم بدن ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. هدف روزانه حداقل 2 لیتر آب است. شما همچنین می توانید آب را جایگزین آب میوه های تازه ، اسموتی ، چای های گیاهی و آب سم زدایی با طعم دلخواه خود کنید.

وقتی مدام در معرض کار قرار می گیرید ، حفظ شیوه زندگی سالم دشوار است ، اما با چند مبادله سالم و تصمیم گیری دقیق ، همه چیز ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای داشتن انگیزه هستید ، Fitness را با 10 دلار بررسی کنید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید