Label Reading II – ترزا رایت – Renaissance Nutrition Center, Inc.


سلام و سه شنبه مبارک! اگر در این آخر هفته برف نصیب شما شده است، امیدوارم از زیبایی آن لذت برده باشید. درخت‌ها و بوته‌ها و حتی چمن‌زار و جاده و ماشین‌های ما، قبل از شخم‌زدن، بیل زدن و پاک‌سازی آن‌ها بسیار زیبا به نظر می‌رسند. امیدوارم چند دقیقه فرصت داشته باشید تا از آرامش و زیبایی لذت ببرید.

ما در حال کار بر روی این لیست مواد تشکیل دهنده زیبا هستیم. با پوشاندن قطعه قند در هفته گذشته، بخش مهم، اجازه دهید از ابتدا شروع کنیم.

شماره یک اندازه سرو است. متوجه خواهید شد که اینها تغییر کرده اند. اگر قدرت ها موافق باشند که مردم معمولاً اندازه وعده های بزرگتر یا کوچکتر از آنچه سازنده اشاره کرده است می خورند، اندازه وعده تغییر می کند. بنابراین، لطفا بخش ها و اندازه های سرو خود را بررسی کنید. و برچسب جدید وزن کل وعده خوری را بر حسب گرم به شما می دهد. بخش در حال حاضر باید به اندازه بسته بندی محصول مربوط باشد. دیگر اندازه سرو شش اونسی را در ظرف هشت اونسی پیدا نخواهید کرد. ظرف باید تعداد کاملی از قسمت های اندازه سرو داشته باشد. با خودتان چک کنید: آیا آن بخش اندازه سرو با اندازه سهم من یکسان است؟ ظرف باید حداقل یک قسمت کامل را در خود جای دهد.

برچسب جدید اکنون کالری را به شما می گوید. سعی کنید اگر نارسایی قلبی خیلی زیاد به نظر می رسد نداشته باشید، به یاد داشته باشید که نکته اینجاست که بدن را به خوبی تغذیه کنید و شما را قوی و متحرک نگه دارید. اگر اعداد و ارقام شما را می ترساند، با حامی، متخصص تغذیه یا مشاور مورد اعتماد خود مشورت کنید.

در مرحله بعد، تعداد گرم چربی کل را مشاهده می کنیم. از مصرف کالری چربی نباید اجتناب کرد. برخی از چربی ها برای عملکرد بدن شما ضروری هستند. چهار نوع چربی وجود دارد: ترانس، اشباع، تک غیراشباع و چند غیراشباع. آنها باید میزان چربی ترانس و مقدار چربی اشباع را فهرست کنند.

چربی های ترانس در یک کارخانه تولید می شوند. آنها هیدروژن را به روغن های مایع اضافه می کنند تا جامدتر شوند. استفاده از چربی های ترانس آسان است، تولید آن ارزان است و ماندگاری طولانی دارد. چربی های ترانس طعم و بافت مطلوبی به غذاها می دهند. بسیاری از رستوران ها و فروشگاه های فست فود از چربی های ترانس برای سرخ کردن غذاها استفاده می کنند زیرا روغن های دارای چربی ترانس را می توان بارها در سرخ کن های تجاری استفاده کرد. چربی های ترانس باعث افزایش سطح کلسترول بد (LDL) و کاهش سطح کلسترول خوب (HDL) شما می شود. خوردن چربی های ترانس خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته را افزایش می دهد. همچنین با افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است. توصیه می‌کنم، مگر اینکه این یک غذای خاص، بسیار لذت‌بخش و به ندرت مصرف شود، به طور کلی از مصرف چربی‌های ترانس اجتناب کنید.

چربی های اشباع شده از منابع حیوانی می آیند و عمدتاً در دمای اتاق جامد هستند. کره، روغن زیتون و روغن پالم همگی چربی های اشباع شده هستند. چربی اطراف یک استیک یا گوشت خوک یا پوست مرغ عمدتاً اشباع شده است. ما همچنین می خواهیم از آنها اجتناب کنیم زیرا LDL را افزایش می دهند و خطر بیماری قلبی را افزایش می دهند.

چربی های چند غیر اشباع و چربی های تک غیراشباع در دمای اتاق مایع هستند و از گیاهانی مانند روغن زیتون، روغن ذرت و غیره می آیند. آنها هم سطح تری گلیسیرید و هم کلسترول را کاهش می دهند و در غذاهایی مانند ماهی قزل آلا که حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ هستند که برای ما مفید هستند، وجود دارند.

این ممکن است در ابتدا گیج کننده باشد. فقط به یاد داشته باشید که در مورد چربی ها بیشتر، شاید دو برابر بیشتر، از کلمات طولانی تر می خواهید. در این مثال، آنها به چربی‌های چند غیراشباع و تک غیراشباع سالم روی برچسب اشاره نکردند، اما ۸ گرم چربی کل منهای ۱ گرم اشباع شده به این معنی است که ما ۷ گرم چربی سالم خواهیم داشت و این واقعاً خوب است.

********************************************** ******************

هفته آینده دوباره روی این موضوع کار خواهیم کرد، اما من یک سوال دارم: هیچ کس در اینجا نظر نداده است! آیا من چیزهایی می نویسم که قبلاً می دانید؟ خسته ات؟ به اندازه کافی معنادار نیست؟ لطفا به من بگویید چه چیزی نیاز دارید و می خواهید در مورد آن بدانید. و به من بگویید که آیا این برای شما مفید است یا خیر!

********************************************** ******************

و من این هفته کتاب برنامه غذایی جدید را به چاپخانه ها بردم – به زودی آماده می شود!!!

همه آرزوهای خوب برای یک هفته زیبا.

رحمت بر تو باد،

ترزا



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر