رژیم لاغری سریع برای عروس خانم‌ها •


مطمئناً عروس خانم‌ها می‌خواهند در روز عروسی خود بهترین ظاهر و احساس را داشته باشند؛ چرا که این مناسبت مهم روزی است که برای همیشه آن را به یاد می‌آورند. بسیاری از عروس خانم‌ها ممکن است نیاز داشته باشند که چند کیلو از وزن خود را کم کنند و بنابراین به دنبال ایده‌های کاهش وزن سریع هستند. ممکن است رژیم‌های زیادی پیدا کنید که وعده‌های بزرگی برای لاغری می‌دهند، اما نیاز به بازنگری کلی در نحوه غذا خوردن شما دارند. بسته به زمانی که تا روز مراسم فرصت دارید و وزن و سایزی که می‌خواهید کم کنید، این رژیم متفاوت خواهد بود. در این مقاله به توضیح نکاتی در خصوص رژیم لاغری سریع برای عروس خانم‌ها می‌پردازیم.

نکات مهم قبل از شروع رژیم لاغری عروس خانم‌ها

قبل از اینکه کل مسیر کاهش وزن را شروع کنید، نکاتی در مورد رژیم لاغری وجود دارد که باید بدانید. قطعا هدف از رژیم گرفتن برای عروسی کمک به خوش فرم شدم بدن و زیبایی اندام است؛ اما شما باید در این هنگام سالم و پرانرژی بمانید. با رعایت این نکات ساده ولی بسیار مهم می‌توانید حتی پس از عروسی هم رژیم خود را دنبال کنید و سلامت کلی، مو، پوست و ناخنتان را تضمین کنید. این نکات عبارتند از:

  • در اولین قدم، برای چکاپ و بررسی سلامت خود به پزشک خود مراجعه کنید. اگر از بیاری خاصی رنج می‌برید، باید بدانید که چگونه رژیم غذایی خود را متناسب با آن تعدیل کنید.
  • اهداف خود و آنچه را که می‌خواهید با کاهش وزن به دست آورید به وضوح مشخص کنید.
  • در ابتدا اسموتی‌های میوه و سبزیجات بخورید. آنها به شما کمک می‌کنند تا سیستم بدن خود را سم زدایی کنید.
  • یک برنامه غذایی متناسب با سبک زندگی خود تهیه کنید؛ یکی که می‌توانید تا مدت‌ها آن را ادامه دهید.
  • وعده‌های غذایی خود را ساده نگه دارید و چیزی را که هرگز نداشته‌اید امتحان نکنید. شما فقط می‌توانید با برنامه غذایی خود انعطاف پذیر باشید.
  • سه هفته اول رژیم خود را بدون تقلب و کاملا دقیق دنبال کنید.
  • بهتر است یک سیستم پشتیبانی داشته باشید.
  • استراحت کافی داشته باشید.

رژیم لاغری برای عروس خانم‌ها

11 نکته کاهش وزن سریعتر قبل از عروسی

یازده نکته سالم که به عروس‌ خانم‌ها کمک می‌کند تا قبل از عروسی سریعتر وزن کم کنند عبارتند از:

1. کربوهیدرات کمتری مصرف کنید

به نظر می‌رسد که یک رژیم کم کربوهیدرات برای چند روز به شما کمک می‌کند به سرعت چند کیلو وزن کم کنید. رژیم کم کربوهیدرات در چندین مطالعه نشان داده است که یکی از کارآمدترین روش‌ها برای کاهش وزن و بهبود سلامت است. برای از دست دادن مقدار زیادی وزن، سعی کنید رژیم غذایی خود را از تمام کربوهیدرات‌های نشاسته‌ای و شیرینی‌ها برای حداقل یک هفته حذف یا به شدت محدود کنید. اجتناب یا محدود کردن مصرف کربوهیدرات، حتی برای مدت کوتاه، می‌تواند منجر به کاهش چربی بدن و وزن آب شود.

2. مصرف پروتئین را افزایش دهید

رژیم کم کربوهیدرات می‌تواند شما را گرسنه کند. با افزایش مصرف پروتئین می‌توانید با این مشکل مقابله کنید. مصرف پروتئین‌های بدون چربی و غنی از امگا 3 مانند بوقلمون، تخم مرغ و غذاهای دریایی را افزایش دهید. اینها متابولیسم را افزایش می‌دهند و میل شما را به مصرف ند کاهش می‌دهند.

افزایش مصرف پروتئین می‌تواند به ترمیم و تقویت عضلات خود کمک کنید. همچنین سطح تری گلیسیرید و فشار خون را کاهش داده و در کاهش سایز دور کمر تاثیر بسیار زیادی دارد. می‌توانید رژیم کتوژنیک را هم با نظر پزشک امتحان کنید.

3. میوه‌ها و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید

شما ممکن است با گنجاندن بیشتر میوه‌ها و سبزیجات در رژیم غذایی منظم خود به سرعت وزن کم کنید. آنها نیروگاه‌های تغذیه‌ای هستند که  شما را با کالری کمتری سیر می‌کنند. گنجاندن سبزیجات کم کربوهیدرات در رژیم غذایی مانند اسفناج، کلم بروکلی و کلم می‌تواند به شما کمک کند با تلاش کمتر نتایج شگفت انگیزی به دست آورید. علاوه بر این، میوه‌ها به رفع گرسنگی و هوس‌های شیرین کمک می‌کنند.

4. از غذاهای ناسالم خودداری کنید

حتما می‌دانید که غذاهای ناسالم بسیار فرآوری شده بدترین غذاها برای سلامت بدن و عاملین ایجاد اضافه وزن هستند. مسئله این است که این غذاها اغلب سرشار از قند افزوده، گندم تصفیه شده و چربی‌های ترانس هستند. بنابراین آنها نه تنها می‌توانند باعث افزایش وزن شوند، بلکه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، چاقی و سایر مشکلات سلامتی مزمن را نیز افزایش می‌دهند.

5. صبحانه را حذف نکنید

صبحانه ضروری‌ترین وعده غذایی در روز است و برای داشتن انرژی در طول روز بسیار مهم است که شامل مواد مغذی باشد. اگر صبحانه را حذف کنید، ممکن است آن را در وعده‌های غذایی دیگر جبران کنید که موجب اختلال در روند کاهش وزن اصولی خواهد شد.

6. گرسنگی نکشید

اشتباه رایج بسیاری از افراد این است که هنگام تلاش برای کاهش وزن، غذا نخوردن و ورزش بیش از حد انجام می‌دهند. با این حال، این می‌تواند به شکلی بسیار بیشتر شما را آزار دهد و باعث پرخوری شود. در نتیجه، ضروری است که گرسنه نمانید و به جای آن از غذاهای مغذی مانند میوه‌ها و سایر تنقلات کم کالری استفاده کنید.

7. مصرف مایعات را افزایش دهید

نوشیدن مقدار کافی آب.  یک عامل حیاتی در کاهش وزن است. آب سموم را از بدن دفع می‌کند و به جوان سازی بافت‌های شما کمک می‌کند. پوست  را شفاف و درخشان می‌کند و آن را به خوبی هیدراته نگه می‌دارد.

از نوشیدن نوشابه‌ها و آبمیوه‌های حاوی قند زیاد خودداری کنید. آنها کالری اضافی دارند که با رژیم کاهش وزن شما سازگار نیستند.

8. ورزش کنید

درست ورزش کنید و مطمئن شوید که زیاده روی نمی‌کنید. با پیاده روی، دوچرخه سواری، تمرینات کششی یا دویدن برای چند دقیقه سه بار در هفته شروع کنید و به تدریج شدت و تمرین را افزایش دهید.

9. مصرف الکل را ترک کنید

مصرف الکل باید تا حد امکان محدود شود. به خاطر داشته باشید که با نزدیک شدن به روز عروسی ممکن است این کار سخت‌تر شود. الکل در مهمانی‌ها و مجالس قبل از عروسی در دسترس خواهد بود. بهتر است یا از آن خودداری کنید یا استفاده خود را به شدت محدود کنید. حتی مقدار کم اما مکرر، مانع موفقیت شما در کاهش وزن خواهد شد.

10. استرس را کاهش دهید

استرس و هراس دو مورد از دلایل اصلی پرخوری هستند که منجر به افزایش وزن می‌شود و ممکن است تلاش‌های شما برای کاهش وزن را مختل یا متوقف کند. بهداشت خواب خوب را تمرین کنید و روزانه مدیتیشن داشته باشید تا سطح استرس را به حداقل برسانید و آن را حفظ کنید.

11. فستینگ یا روزه متناوب را امتحان کنید

این یک راه فوق‌العاده برای شروع متابولیسم شما است. سعی کنید شام را زود هنگام و حدود ساعت 8 شب بخورید. بعد از این زمان، به جز چند جرعه آب یا نهایتا کمی چای یا قهوه بدون شکر، چیزی نخورید. صبحانه را حدود ساعت 9 صبح با پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات‌های پیچیده مانند موسلی و جو میل کنید. حتما میوه‌هایی مانند سیب و گلابی مصرف کنید. سعی کنید ناهار خود را کنار بگذارید یا در طول روز فقط اسموتی بنوشید.

برنامه رژیم لاغری 12 ماهه برای عروس خانم‌های آینده

رژیم لاغری برای عروس خانم‌ها بهتر است 12 ماه قبل از عروسی شروع شود. 12 ماه برای کاهش تدریجی وزن کافی است تا بدن فرصت کافی برای تطبیق با سبک زندگی جدید را داشته باشد. در این رژیم نسبتا طولانی لازم نیست که برخی از غذاها را نادیده بگیرید و فقط یک سری غذای محدود را بخورید؛ شما به همه غذاها نیاز دارید و آنچه مهم است داشتن اعتدال در مصرف مواد غذایی است.

خوب است همراه با این رژیم کاهش وزن 12 ماهه، برنامه‌های تمرینی منظم را شروع کنید. نیازی نیست حتما در باشگاه ثبت نام کنید؛ بلکه فعالیت در حد پیاده‌روی منظم هم به اندازه کافی خوب است. اما به هر حال ورزش کردن، فواید بیشتری خواهد داشت.

سعی کنید پروتئین بیشتری مصرف کنید. پروتئین‌های بدون چربی و غنی از امگا 3 مانند بوقلمون، تخم مرغ و غذاهای دریایی را بیشتر انتخاب کنید. این کار متابولیسم شما را افزایش می‌دهد و میل به خوردن را سرکوب می‌کند. همچنین با تقویت عضلات، خوش اندامی همراه با سلامت و قدرت بدنی خوب را به شما هدیه می‌دهد.

در این رژیم از کربوهیدرات‌هایی مانند برنج قهوه‌ای، برنج باسماتی و سیب زمینی شیرین استفاده کنید. غلات کامل دارای شاخص گلیسمی‌ پایینی هستند که برای سلامتی مفید است. همچنین فیبر و میوه‌هایی مانند سیب، موز، هویج، آناناس، هندوانه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید. فیبر غذای شما را حجیم، گرسنگی را سرکوب و به هضم غذا کمک می‌کند. با فیبرها، از یبوست یا نفخ نیز در امان هستید. نکته مهم این است که کالری خود را کنترل کنید.

وعده‌های غذایی خود را به دفعات بیشتر با مقدار کمتر تقسیم کنید. د ر واقع به جای خوردن غذاهای حجیم، سه بار در روز، پنج بار در روز مقدار کمتری غذا بخورید و بین آن‌ها هم میان وعده کوچک اما مقوی داشته باشید. صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در روز و راهی برای سوخت گیری بدن است؛ پس به هیچ وجه صبحانه را حذف نکنید. بهتر است که صبحانه را سبک مثلا شامل یک تخم مرغ و مقداری سبزیجات صرف کنید.

رژیم لاغری سریع برای عروس

رژیم لاغری 6 ماهه برای عروس خانم‌ها

برای اینکه در روز عروسی خود بدرخشید و در ایده‌آل‌ترین وزن و فرم بدنی خود باشید، با رژیم 6 ماهه زمان کافی برای پیدا کردن آنچه برای شما مناسب است دارید. بهترین راه برای کاهش وزن برای عروسی این است که دقیق و در عین حال مداوم برنامه را دنبال کنید.

در این رژیم لاغری 6 ماهه روز خود را با سم زدایی و صبحانه آغاز کنید. آب گرم و لیموترش یا چای سبز و بادام خیسانده بهترین هستند. آنها بدن شما را پاک می‌کنند و از طرفی حاوی ویتامین C و آنتی اکسیدان‌هایی هستند که باعث شادابی پوست نیز می‌شوند. سپس می‌توانید صبحانه‌ای حاوی جو و سبزیجات یا مثلا املت سفیده تخم مرغ و آب پرتقال میل کنید.

غلات کامل را که کربوهیدرات‌های سالم‌تری هستند جایگزین کنید. بعد از شام از مصرف قند پرهیز کنید. اگر این میل ادامه داشت، توت یا شکلات تلخ بخورید. ورزش خود را ادامه دهید؛ کاردیو یکی از تمرینات بسیار مهمی‌ است که علاوه بر کاهش وزن به دلیل بهبود گردش خون و افزایش سلامت کلی بدن توصیه می‌شود.

برنامه غذایی 3 ماهه قبل از عروسی

برای شروع برنامه 3 ماهه رژیم عروسی، به سادگی می‌توانید تعداد کالری‌هایی را که باید از دست بدهید محاسبه کنید. در این رژیم تنها 12 هفته به مراسم عروسی باقی مانده است و شما بیشتر درگیر کارها و هماهنگی‌ها هستید. چک لیست عروسی شما لحظه به لحظه طولانی‌تر می‌شود. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد؛ از طعم کیک گرفته تا طعم غذا و موارد دیگر. در این زمان به دلیل بالا رفتن سطح استرس و نداشتن فرصت کافی برای تنظیم و کنترل برنمه غذایی، بیشتر از همیشه در خطر افزایش وزن هستید.

سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و نسبت به خودتان پاسخگو باشید. همانطور که عروسی شما نزدیک می‌شود، سخت‌تر می‌شود که به برنامه پایبند بمانید و معمولا شما آنقدر مشغول می‌شوید که نمی‌توانید ادامه دهید. از یک برنامه خودیاری مانند اپلیکیشن استفاده کنید تا با بهره‌گیری از کمک پشتیبان‌های حرفه‌ای و تخصصی بتوانید نظم رژیم خود را حفظ کنید.

کافئین و الکل را حذف کنید. کربوهیدرات‌های فرآوری شده و تصفیه شده را کنار بگذارید و کربوهیدرات‌های پیچیده مانند کینوا، سیب زمینی شیرین، برنج قهوه‌ای و میوه‌های با قند کمتر را جایگزین کنید. این‌ها به شما انرژی می‌بخشند و در عین حال حس رضایت بیشتری را به شما می‌دهند.

فراموش نکنید که سبزیجات را در غذای خود بگنجانید. موها، پوست، ناخن‌ها و چشمان شما آنها را دوست خواهند داشت. اسفناج، سالاد، کلم بروکلی، کدو سبز و غیره عالی هستند. هر طور شده تمرینات استقامتی مانند پلانک، فشار، اسکات، لانژ و غیره را در برنامه خود بگنجانید؛ این کار متابولیسم شما را افزایش می‌دهد و تناسب اندام را برایتان به ارمغان می‌آورد.

برنامه غذایی 4 هفته قبل از عروسی

یک برنامه غذایی 4 هفته‌ای به تحقیقات گسترده نیاز دارد؛ چرا که در این مرحله زمان کاملاً محدود است و شما فقط می‌توانید با برنامه‌ای که ایمن است و نتیجه می‌دهد پیش بروید. مراحل ساده هستند، اما نیاز به نظم و انضباط بالایی دارند.

سعی کنید گلوتن را از غذای خود حذف کنید چرا که در این زمان می‌تواند باعث نفخ و التهاب شود. مکمل کلاژن را بخشی از رژیم غذایی خود قرار دهید زیرا برای ناخن‌ها، دندان‌ها، پوست و موهای شما مفید است. می‌توانید آن را به آب و قهوه صبحگاهی خود اضافه کنید. نتایج را در چند روز خواهید دید.

نوشیدن آب را فراموش نکنید؛ آب کافی به شما کمک می‌کند تا بدن را سم زدایی و هیدراته کنید. از چربی‌های سالم مانند آووکادو، روغن زیتون و کره آجیل استفاده کنید. روغن نارگیل نیز منبع بسیار خوبی است. آنها حاوی مقدار زیادی ویتامین هستند که به سلامت کلی بدن کمک می‌کنند.

کلاس یوگا و پیلاتس را علاوه بر روتین‌های قبلی خود شروع کنید. با نزدیک شدن به مراسم مهمی مثل عروسی، فشار روی شما بیشتر می‌شود بنابراین شما باید گهگاه استراحت کنید و استرس را از بین ببرید. این کاری است که یوگا انجام می‌دهد؛ شما را آرام می‌کند و به از بین بردن تنش‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این با منعطف‌تر کردن بدنتان به اندام بهتری هم خواهید رسید.

نمونه یک رژیم لاغری سریع برای عروس خانم‌ها

باز هم تاکید می‌کنیم هرچه زودتر رژیم قبل از عروسی را شروع کنید، بهتر است. در اینجا نمونه‌ای از برنامه غذایی هندی قبل از عروسی با انتخاب‌های متنوع را مشاهده می‌کنید. وعده‌های غذایی باید به دقت مطابق با هر فرد برنامه‌ریزی شود. در ، ما متخصصان تغذیه آموزش دیده‌ای داریم که می‌توانند برنامه غذایی قبل از عروسی را که فقط برای شما طراحی شده است، مطابق با نیازهای بدن و اهداف سلامتی شما ارائه دهند. در ادامه گزینه‌های پیشنهادی برای وعده‌های مختلف رژیم ارائه شده‌اند:

صبح زود: 1 لیوان آب ولرم به محض بیدار شدن از خواب.

صبح: 4 تا 5 عدد بادام خیس شده / یک موز / آب لیمو با زنجبیل / دمنوش دارچین / چای سبز

صبحانه: جو دوسر با سبزیجات اضافه شده/ املت سفیده تخم مرغ با یک لیوان آب پرتقال / نان تست سبوس‌دار با سفیده تخم مرغ / اسموتی موز یا اسفناج / تخم مرغ آب پز

میان وعده: سالاد به دلخواه شما شامل سالاد نخود / بادام زمینی / جوانه. می‌توانید پیاز، گوجه فرنگی، خیار و مقداری سس ساده را که از آب لیمو، نمک صورتی و پودر فلفل تهیه شده به آن اضافه کنید. ماست طعم‌دار / سالاد کاهو / سالاد میوه / 2 تخم مرغ آب‌پز / سالاد سبزیجات.

ناهار: غذاهای پروتئینی کم چرب مثل کباب تابه‌ای / جوجه کباب / حبوبات / غذاهای دریایی

میان وعده: سالاد میوه / یک مشت آجیل / یک لیوان دوغ / سالاد بادام زمینی

شام (قبل از ساعت 19:30 میل شود): برای شام می‌توانید مرغ بریان یا کبابی / عدسی یا خوراک لوبیا / مرغ پخته با سالاد / سبزیجات تفت داده شده با یا بدون مرغ میل کنید.

5 غذای رژیمی مفید برای پوست عروس خانم‌ها

پنج غذایی که باید قبل از عروسی بخورید تا پوستی درخشان داشته باشید عبارتند از:

  1. چغندر: خواص ضد التهابی، ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در چغندر از آکنه جلوگیری و پوست شما را درخشان می‌کند. یک لیوان آب چغندر یک روز در میان مطمئناً بدن شما را از شر سموم خلاص کرده باعث تصفیه شدن خون می‌شود.
  2. انار: پوستی نرم و لطیف به شما هدیه می‌دهد.
  3. بادام: این آجیل سرشار از ویتامین E است که پوست شما را جوان نگه می‌دارد.
  4. گوجه فرنگی: آنتی اکسیدان لیکوپن موجود در گوجه فرنگی از پیری پوست جلوگیری می‌کند و به آن درخشندگی طبیعی می‌دهد. ماهیت اسیدی گوجه فرنگی همچنین به جلوگیری از لکه‌های تیره، جوش و آکنه کمک می‌کند.
  5. توت فرنگی: رنگ پوست را بهبود می‌بخشد، چین و چروک‌های پوست و خطوط ریز را کاهش می‌دهد.

رژیم‌های غذایی قبل از عروسی سلبریتی‌ها

در طول سال‌ها، بسیاری از سلبریتی‌ها برای تناسب اندام از این برنامه پیروی کرده‌اند. برخی حتی قبل از عروسی رژیم‌های لاغری شدیدی را امتحان کردند. این افراد کاملا به بدن خود وسواس دارند و می‌خواهند برای همیشه متناسب و ایده‌آل به نظر برسند. در حالی که بسیاری از آنها مسیر آسان و سریع جراحی را انتخاب کردند، تعداد کمی‌ رژیم گرفتند.

رژیم دوکان کیت میدلتون

کیت میدلتون برای عروسی سلطنتی با پیروی از رژیم غذایی دوکان لاغر شد. او مستقیم با پروتئین و سبزیجات شروع کرد. سپس این روال بسته به برنامه کاهش وزن به سه مرحله تقسیم شد. اما این برنامه غذایی عروسی فراتر از آمادگی برای یک مراسم عروسی است. این به یک سبک زندگی سالم برای بعد از عروسی خواهد بود.

رژیم عروسی مگان مارکل

مگان مارکل با کمک یوگا توانست عضله بسازد و بخش‌های غذایش را کنترل کند. او گیاهخوار است و در طول هفته فقط سیب، کره بادام و آب میوه می‌خورد. آب میوه‌ها و یک سالاد بزرگ پر از پروتئین بخشی از ناهار او هستند. منابع پروتئینی او حبوبات، نخود خشک، لوبیا و عدس است. این به او در کاهش وزن کمک کرد.

رژیم سریع عروسی

سوالات متداول

س: قبل از عروسی چه بخورم؟

ج: وعده‌های غذایی متعادل حاوی پروتئین، چربی‌های سالم و کربوهیدرات‌های پیچیده بخورید. مقدار زیادی میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید. مقدار زیادی آب (حداقل 8-10 لیوان) بنوشید.

س: چه غذاهایی چربی شکم را می‌سوزاند؟

ج: میوه‌هایی مانند آووکادو، موز و انواع توت‌ها، ماست، چای سبز، مرکبات به همراه ورزش‌های منظم برای کاهش چربی‌های سرسختی که می‌خواهید از شر آنها خلاص شوید مفید هستند.

س: چگونه می‌توانم قبل از مراسم عروسی لاغر شوم؟

ج: در فواصل زمانی منظم، وعده‌های کوچکتری بخورید، از کالری خالی در رژیم غذایی خود اجتناب کنید. مقدار زیادی میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید؛ شیر کم چرب و گوشت کم چرب را انتخاب کنید.

س: چه غذایی صورت عروس خانم را درخشان می‌کند؟

ج: جدا از پنج ماده غذایی (بادام، گوجه فرنگی، توت فرنگی، چغندر، انار) که در بالا در مقاله ذکر شد، گردو، تخمه آفتابگردان، فلفل دلمه‌ای قرمز یا زرد و ماهی چرب (ماهی آزاد و شاه ماهی) نیز این درخشش را به شما می‌دهند.

س: عروس خانم باید از کدام غذاها اجتناب کند؟

ج: از غذاهای شیرین و فرآوری شده و از چربی‌های ترانس مانند کیک، شیرینی، بیسکویت و آبمیوه کنسرو شده خودداری کنید. از مصرف الکل اجتناب کنید؛ این الکل روی پوست شما تأثیر می‌گذارد و همچنین مانع از کاهش وزن می‌شود.

سخن آخر

رژیم لاغری برای عروس خانم‌ها لازم نیست عجیب، بدیع یا پیچیده باشد. تنها چیزی که نیاز دارید وعده‌های غذایی ساده و متعادل، سبک زندگی سالم و کمی نظم و انضباط است. اگر کمک مناسبی دریافت کنید، برنامه کاهش وزن 3 ماهه عروسی بسیار ساده خواهد بود. با این حال، به یاد داشته باشید که هیچ درمان یا میانبر سریعی برای کاهش وزن وجود ندارد که بدون عوارض و خطرات جدی برای سلامتی شما باشد.

ثبات همیشه کلید یک برنامه غذایی موفق است. یک برنامه غذایی متعادل و انتخاب غذاهای سالم و متنوع همیشه بهترین گزینه برای کاهش وزن ماندگار است. در حقیقت یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم به شما کمک می‌کند وزن ایده‌آل خود را حتی بعد از عروسی هم حفظ کنید.

مهمتر از همه شاد باشید، لبخند بزنید و استرس نداشته باشید. عروسی‌ها با تمام برنامه‌ریزی‌ها و کارهای لحظه آخری استرس‌زا هستند. مطمئناً به گذشته نگاه می‌کنید و به این روزهای پر هرج و مرج، مضطرب و در عین حال پر از سرگرمی‌ می‌خندید. توصیه می‌شود با دریافت رژیم خود از از یک پشتیبان کمک بگیرید. اگر باشگاه رفتن برای شما سخت و دشوار است، یک مربی تناسب اندام شخصی آنلاین به همراه یک متخصص تغذیه می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی در خانه خود به تناسب اندام برسید.

منابع:

medicinenet

weddingforward

healthifyme

thehealth-space

healthshots

 

 



Source link

sitemap