با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی ایجاد کنید.


آیا می توانید باور کنید که امسال چهار ماه گذشته است؟! با شکوفایی کامل بهار و تابستان در راه ، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد چیزهایی است که شخصاً زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. شاید این یک کلاس ورزشی جدید یا حتی وقت گذاشتن برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین باشد. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است تا شما را اینجا راهنمایی کند و به شما کمک کند خوشحال باشید.

حلقه سوپ

دوش آوریل گلهای ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! روز جهانی هویج 4 آوریل استو، ما می خواستیم مدتی وقت بگذاریم تا این لذت نارنجی را برجسته کنیم.

هویج علاوه بر فساد ، طعم و تمایل غذای مورد علاقه خرگوش از روی کارتون ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که بدن شما به ویتامین A تبدیل می کند). هویج در کنار مواد مغذی بیشماری که دارد فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج فوق العاده ای را تهیه کرده ایم که مطمئناً مقداری hm را در مرحله شما قرار می دهد. با خیال راحت دستور غذا را چاپ کرده و از آن استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

عناصر:

یک عدد سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 عدد سوپ سبزیجات مقوایی

کره 1 قاشق چایخوری

یک نت زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیازها را به مکعب تبدیل کنید
  2. سیب زمینی ها را پوست بگیرید ، سیب زمینی ها و هویج ها را خرد کنید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را تا زمان شفافیت بپزید
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و سوپ را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را ملایم کرده و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن غوطه ور یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (هرچه دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و میل کنید تا خوشحال شوید. همه اش را بخور

اعضای برجسته ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” آیا این فقط یکی از پیام های الهام بخشی است که یکی از اعضای ما ، @ cious_content87 در IG برای شما آورده است. غذای او یک پیام کوتاه برای تحریک میل به بهتر شدن است. می توانید شرط ببندید که او هیچوقت روزی را روی پای خود نمی گذراند. یا شانه ها. یا سینه. او با مدارهای تخریب کننده ماهیچه های خود ، کار خارق العاده ای انجام می دهد تا تمرینات را آسان جلوه دهد. در حقیقت ، او مدار قفسه سینه ای را که در رسانه های اجتماعی مشاهده کردید ایجاد کرد و فک شما را روی زمین گذاشت. نگران نباشید ، او احتمالاً برای این کار هم تمرینی دارد. 😄 در واقع ، ما واقعاً می خواستیم مرد پشت دسته را ملاقات کرده و در این ماه چند سوال از او بپرسیم:

  1. ورزش را از کی شروع کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و داشتن چالش جسمی و روحی از الزامات ارتش است. هنگام خروج از ارتش ، من رهبر سربازان بودم و آنها به من وابسته بودند که بیشتر از خودم باشم و استاندارد را تعیین کنم. می خواستم با آن روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. من رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیست. می خواستم ظاهرم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم سفر خود را از این طریق آغاز می کنند. احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید برای طرف مقابل خود جذاب باشید. در کنار جراحاتی که در دوران سربازی دریافت کردم ، به کارهایی که در طول درمان فیزیکی انجام می دادم توجه زیادی کردم. من می خواستم از این ایده ها برای تبدیل آن به کاری که وقتی در باشگاه هستم ، استفاده کنم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم ببینم که مردم برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید. این واقعیت است که شما به تلاش خود ادامه می دهید. اما تنها شخصی که قبل از شروع همه اینها دنبال می کردم این بود dnicolemonroe؛ در واقع شروع شد روی اتصال تناسب اندام اکنون او در تلویزیون است و قراردادهای حمایتی و غیره دارد. خیلی دوست دارم روزی او را ملاقات کنم. تماشای تمرینات او باعث می شود که خلاق تر باشم.
  3. تمایل شما برای درمان روز تقلب چیست؟
    سفر من به رویرو است. یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من آنجا می روم ، و بهترین ژیروسکوپی را که مدتها بود داشتم ، دارد یا من به مکان Fresco Tako می روم (فقط سه شنبه).
  4. به کسی که به تازگی ورزش کرده است چه می گویید؟
    عجله نکن. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتیجه یک شبه رخ نخواهد داد ، اما وقتی نتایج ظاهر شد ، داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. قسمت مورد علاقه شما در تمرین Fitness Connection چیست؟
    این یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، تگزاس. آنها مرا می شناسند و از من مراقبت می کنند. خواهر و نوه ام سال گذشته فوت کردند و آلیس برای من کلوچه پخت. از مدیران گرفته تا مربیان ، آنها مرا پذیرفتند و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. به علاوه ، چمن موجود در آنجا ؛ من دوست دارم روی چمن تمرین کنم ، این به من احساس حرفه ای می دهد.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای آموزش کلمات بیشتر در مورد حکمت و زیبایی ، @ cious_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

ох.еј.ис

ملکه نیت خودخوانده ، @oh.hey.its.chante تمرینات را با قصد انجام می دهد. این به ما الهام می بخشد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که ما در حال سقوط هستیم. وقتی شکست می خورید متوقف شدن آسان است ، اما به گفته شانته ، “هر روز کاری در حال پیشرفت است”. یکی از بهترین ویژگی های او اشتیاق او برای داشتن بهترین نسخه از خود است – حتی زمانی که شامل هدف گرفتن تناسب اندام است. او به ما می گوید که حالش خوب است. تعهد او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند تا همیشه به مسیر اصلی خود بازگردیم. خیلی ممنون از تنها محبت و صبوری شما. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن @oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای تأیید و الهام بیشتر زندگی.

برو جلو

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. به نظر می رسد برای علاقه مندان به ورزش ، راه رفتن دشوار نیست. اما برای دیگران ، مزایای فقط کمی پیاده روی در روز می تواند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد.

فقط یک ضربه چاقو 30 دقیقه ای می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • افزایش قدرت کلی
  • استقامت را افزایش دهید
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه بسیار مهم است ، پیاده روی طولانی مدت تنها به مزایای سلامتی شما می افزاید. اگر احساس می کنید نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی انجام دهید ، برخی از گزینه های جایگزین برای اضافه کردن به برنامه شما نیز می تواند مفید باشد.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ به عنوان همسایه)
  • بالا رفتن از پله ها هرجا که می روید
  • پارک کردن دور از محل کار ، یا پیاده شدن زودتر از اتوبوس
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا بسازید

مهم نیست چگونه وارد می شوید ، نکته این است که آن را به یک قسمت منظم از روز تبدیل کنید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

با دستگاه عصبانی نشوید

در طول این سالها ، اختلاف نظر چندانی در مورد اینکه کدام بهتر است وجود دارد: وزن آزاد یا ماشین؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما معتقدیم که چیزی که بیشتر از آن لذت می برید از این دو بهتر است. آیا ما پاسخ را فهمیدیم؟ کمی ، اما مزایای هر دو تمرین بیشتر از سایر تمرینات نیست ، بنابراین ما می گوییم ، مسیر خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

وزنه های آزاد

نیازی نیست که برای هیچ Strongman® تمرین کنید تا از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد برخوردار شوید. در حقیقت ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال از دست دادن وزن اضافی یا افزایش تن هستید ، تمرینات ورزشی با وزنه می تواند به تناسب اندام شما کمک کند.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • بیشتر!

ماشینهای ورزشی

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می توانند ترسناک باشند. شما نمی خواهید کسی را عقب نگه دارید یا با پای نهادن به خودتان شرمنده شوید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

دستگاههای ورزشی ما علاوه بر شناسایی دقیق ماهیچه های خاص ، می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان ورزش را محدود کنید
  • از خود محافظت کنید
  • کاهش استرس مفاصل
  • بدون آسیب بیشتر از وزن بیشتری استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام روش کار را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش یک راه عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن باشید! بهترین تمرین ، ورزشی است که از آن لذت می برید.

آنچه را که شما را احاطه کرده است پرورش دهید

هنگامی که یک سوپ هویج خوشمزه را بلعیدید و یک تمرین کامل با اعضای منتخب شامل وزنه های آزاد و دستگاه های ورزشی انجام دادید ، حتماً یک کار را انجام دهید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و فرصتی مناسب برای نفس کشیدن هر از گاهی و قدردانی از فضای باز است. بوها یا گلهای تازه چیده شده را بو کنید. بارش باران را تماشا کنید یا حیات وحش به حالت قبل برگردد. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه آن را بگیرید و جهان خود را پرورش دهید.



دیدگاهتان را بنویسید