بررسی 9 رژیم غذایی لاغری معروف و معتبر دنیا

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو نی نی سایت این نوع رژیم به جای محدود کردن غذاهایی که می خورید، زمان خوردن آنها را کنترل می کند. همچنین این رژیم پر کربوهیدرات و کم چرب می تواند به بهبود قابل توجهی در دیابت نوع 2 منجر شود. شما باید هفت روز این رژیم غذایی را انجام دهید تا چندین کیلوگرم وزن را کم کنید.بیشتر وزنی که در این برنامه غذایی کم می شود آب است بنابراین کاهش وزنی که تجربه می کنید دائمی نیست. اساساً هنگامی شما وزن کم می کنید که مقدار کالری و انرژی که بدن شما در طول روز می سوزاند بیشتر از مقدار کالری ورودی به بدن شما باشد. ᠎This content has been w᠎ri​tten with t he  help of GSA Con tent Gen​erator Demoversi᠎on!

قیمت کتاب اتکینز

رژیم کتوژنیک چگونه لاغر میکند این رژیم برای کاهش وزن در بین افراد چاق بسیار موفق بوده است. روزه داری متناوب به طور کلی برای کاهش وزن بسیار موفق عمل کرده است. بیماران آلزایمری که آسپرین یا دیگر داروهای ضدالتهاب غیراستروییدی مصرف می کنند، عملکرد ذهنی و کلامی بهتری دارند و در مجموع پیشروی بیماری شان به طور مشهودی آهسته تر است. تحقیقات با کیفیت بسیار کمی در مورد رژیم غذایی دوکان وجود دارد. همچنین این نوع رژیم تنوع زیادی ندارد و رعایت آن بسیار سخت است. پیروی از این رژیم سفت و سخت می تواند موجب کاهش وزن ۰.۵ تا ۱ کیلو گرم وزن در روز شود که هم در نوع خودش جالب است و هم تا حدی خطرناک!

در یک مطالعه، زنانی که از رژیم دوکان پیروی می کردند، روزانه حدود 1000 کالری و 100 گرم پروتئین مصرف کردند و به طور متوسط در عرض 8 تا 10 هفته 15 کیلوگرم وزن کم کردند. علاوه بر موارد گفته شده، اکثر متخصصان اعتقاد دارن استفاده از رژیم های غذایی حاوی چربی اشباع شده، به طور قابل توجهی خطر بیماری های قلبی و عروقی، مثل حمله قلبی و سکته مغزی رو افزایش میده. علاوه بر این، روزه داری متناوب با افزایش سطح هورمون رشد انسانی (HGH)، بهبود حساسیت به انسولین، بهبود ترمیم سلولی و تغییر بیان ژن مرتبط است. Data has be en generated by GSA C᠎ontent G​enerat᠎or Dem ov ersi on!

اتکینز نی نی سایت

روزه داری متناوب بدن شما را بین دوره های روزه داری و غذا خوردن قرار می دهد. یعنی منبع سوختوساز بدن شما چربی خواهد بود. هدف اصلی این نوع رژیم این است که بدن شما را مجبور کند به جای استفاده از کربوهیدرات ها به عنوان منبع اصلی انرژی، از چربی های بیشتری برای سوخت و ساز بدن خود استفاده کنید. شما باید در هر وعده غذایی پروتئین مانند ماهی، صدف، مرغ، گوشت، تخم مرغ و پنیر میل کنید. طرفداران این رژیم مدعی اند شما با خوردن پروتئین و چربی نامحدود و تنها با اجتناب از مصرف غذاهای سرشار از کربوهیدرات، می توانید وزن کم کنید.این رژیم غذاهای سالمی مانند میوه ها را حذف می کند و در عوض غذاهایی را جایگزین می کند که عموما سرشار از چربی های ناسالم هستند.

این برنامه غذایی احمقانه است چون شما را مجبور می کند فقط از مواد غذایی خاصی استفاده کنید. از لبنیاتیه که در برنامه غذایی کتو حذف میشه. با یک مرحله القایی شروع می شود که در طی آن شما روزانه کمتر از 20 گرم کربوهیدرات به مدت دو هفته می خورید. زیرا چربی نقش های مهمی در بدن شما ایفا می کند. با اینکه رژیم غذایی اتکینز سرشار از چربی است، ولی معمولا موجب افزایش کلسترول بد خون (LDL) نمیشود و فقط در برخی افراد این اتفاق روی میدهد. بر اساس ارقام موجود یک رقم تخمینی را نشان میدهد. ​This w as gen erated  by G᠎SA C​ontent Gen er​at or DEMO!

رژیم غذایی اتکینز کتاب

این رژیم بر میوه ها، سبزیجات، غلات کامل و منابع پروتئین کم چرب تاکید دارد ،اما با تغییر سبک زندگی .هدف اين رژيم رسیدن به کالری و وعده های غذایی خاص بر اساس وزن و جنسیت هر فرد است. هر شخصی بنا به ویژگی های بدن خود رژیم غذایی خاص خود را دارد . این برنامه غذایی بر پایه یک محصول خاص و کاملا بی تاثیر است. ضمن آنکه پیشنهاد میشود رژیم مناسب تحت نظر یک کارشناس تغذیه و رژیم درمانی انتخاب و برنامه ریزی شود. بهترین روش لاغری برای درمان چاقی و رسیدن به وزن ایده آل با داشتن یک برنامه رژیم غذایی مطمئن میسر می شود.  Con te᠎nt was cre ated with t he ​help of G SA  Content Generator D᠎emov᠎ersion.

بالا رفتن آمار چاقی و بیماری های وابسته به آن مثل دیابت، سرطان، چربی خون، فشار خون، کبد چرب و سکته قلبی در جهان مثال خوبی برای نشان دادن تأثیر رژیم غذایی لاغری است. برنامه غذایی مفید در رژیم لاغری اتکینز چیست؟ در این برنامه غذایی فرد با خوردن شیک های شکلاتی رژیمی میزان مصرف کالری در روز پایین می آورد. در صورت ادمه ی کاهش وزن ، هر هفته مقداری در یافت کربوهیدرات فرد افزوده می گردد. برنامه این است که اجازه دهید کرم روده به مدت 10 هفته در بدنتان زندگی کند و سپس داروهایی مصرف کنید تا آن را بکشید.

مصرف طولانیمدت این رژیم در کودکان با خطر کاهش نرخ رشد یا حتی توقف آن، شکستگی استخوانها و سنگهای کلیوی همراه است. هنگامی که مصرف کربوهیدرات بسیار کم باشد، اسیدهای چرب به خون شما منتقل شده و به کبد می رسند. به نظر می رسد این رژیم در کاهش چربی های خطرناک شکم که می توانند در اطراف اندام های شما جمع شوند، بسیار موثر باشند. در موارد بسیار نادر، رژیمهای بسیار کم کربوهیدرات میتوانند باعث بیماری جدی به نام کتواسیدوز غیردیابتی شوند. علاوه بر این، رژیمهای کم کربوهیدرات ممکن است برای بسیاری از عوامل خطرناک بیماری مانند: تری گلیسیرید خون، سطح کلسترول، سطح قند خون، سطح انسولین و فشار خون مفید باشند.

در مقایسه با سایر رژیم های کاهش وزن، رژیم های کم کربوهیدرات نیز قند خون، کلسترول خوب خون یعنی ( HDL)، تری گلیسیرید و سایر نشانگرهای سلامت را بهبود می بخشند. در یک مطالعه نشان داده شد که افراد بسیار چاق با استفاده از رژیم لاغری بسیار کم چرب توانستند به طور متوسط 63 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشند. بنابراین، به طور کلی این رژیم دارای کربوهیدرات بسیار بالا ( حدود 80٪ کالری ) و پروتئین کم ( حدود 10٪ کالری ) است. بنابراین، می توان آن را بیشتر به عنوان یک الگوی غذا خوردن دید تا یک رژیم.

این معجون را حتی نمی توان یک برنامه غذایی نامید چون در واقع چیزی نمی خورید. در ابتدا ۱۰۰٪ سهام این شرکت به «شرکت توسعه بینالمللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز» تعلق داشت ولی در این بازه ۵ ساله در حدود ۱۵٪ آن به مردم واگذار شدهاست اما رشد جالب این شرکت مردم را ترغیب به خرید درصد بیشتری از این سهام میکند. علاوه بر این، یک رژیم کمچرب، مصرف بسیاری از غذاهای سالم را محدود میکند.

رژیم لاغری اتکینز Pdf

چنین رژیمی حتماً روی دریافت مواد مغذی و حیاتی مورد نیاز بدن تأکید دارد و ما را از مصرف آنها منع نمی کند. مطالعه های دیگری هم بر روی رژیم اتکینز انجام شده و نتایج مشابه مطالعه قبل را به دست آوردند. در حدود 12 سال گذشته، بیش از 20 مطالعه نشان داده است که رژیم های کم کربوهیدرات بدون نیاز به کالری شماری برای کاهش وزن موثر هستند و می توانند منجر به سلامتی شوند. هدف رژیم غذایی ۱۷ روزه، کاهش وزن سریع و سالم است.این رژیم مدعی است دستورالعملهایی برای افزایش چربی سوزی بدن دارد و در هنگام رژیم فرد احساس گرسنگی شدید نخواهد کرد.

محدودیت شدید در برخی از موارد میتواند منجر به پرخوری، احساس گناه و اضافه وزن شود؛ بنابراین این رژیم را باید در طولانی مدت اجرا کرد و محدودیتهای آنرا کم کم اعمال نمود. رژیم سوپ کلم شامل تهیه یک سوپ کلم معمولی همراه با سبزیجات و خوردن دو یا سه وعده در هر روز، همراه با غذاهای اضافی مانند میوه یا گوشت گاو است. یک رژیم فوق العاده کم چرب حاوی 10٪ یا مقدار کمتر کالری از چربی است. این رژیم بر کاهش کربوهیدراتها و مصرف پروتئین و چربی تمرکز دارد.

لازم به ذکر است که مصرف این مواد غذایی در مرحله القا منع شده است.

به نظر می رسد این وضعیت در زنان شیرده شایع تر است. مهم تر از همه اینکه دستورات و قوانین سخت این برنامه غذایی، اجرای آن را برای بسیاری دشوار کرده است. حدس زدن اينكه نتيجه چنين باوري چه خواهد بود زياد سخت نيست. آنها كمكم توقعات عجيب و غريب جنسي كه در نتيجه ديدن اين سايتها برايشان ايجاد شدهاست را از همسر خودشان هم دارند.

براي مثال حتما بايد در طي روز از مرطوبكننده و ضدآفتاب استفاده كرد. بدن ما برای ماهیچه سازی، آب شدن چربی ها، عملکرد بهتر و پیشگیری از بیماری ها به یک رژیم غذایی برای لاغری شکم و کل بدن نیاز دارد. به طور کلی، یک رژیم لاغری کم چرب حدود 30 درصد از کالری خود را به عنوان چربی تامین می کند. این نوع رژیم می تواند باعث شود که به طور کلی از کالری کمتری استفاده کنید . رژیم کتوژنیک در دستکم ۱۴ مدل حیوانی از دستهٔ جوندگان که مبتلا به تشنج بودهاند، مطالعه و بررسی شدهاست.

رژیم اتکینز چیست

در فیلم هالووین میکشد لوری با جراحات خطرناک به بیمارستان منتقل میشود. بعد از یک سال اوضاع این کمپانی بهتر شد بطوریکه امروزه علامت تجاری اتکینز بر روی بسیار از محصولات غذائی دیده میشود. دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم نباید به معنای حذف برخی مواد غذایی باشد. بسیاری از ما تا به حال به دنبال خرید محصولات کم چرب یا بدون چربی رفته ایم چون فکر می کنیم چربی کمتر یعنی غذای سالم تر و کاهش وزن.اما باید این را بدانید که محصولات کم چرب یا بدون چرب به هیچ وجه سالم تر نیستند.در واقع فقط چربی را با قند، سدیم و کالری های دیگر معاوضه می کنید.

مثلا فرض می کنیم شما قصد دارید ۱ هفته این رژیم را دنبال کنید. دلیل اصلی موثر بودن رژیم های کم کربوهیدرات برای کاهش وزن این است که اشتهای شما را کاهش می دهد. خوردن گریپ فروت میتواند به باریک شدن کمر و کاهش وزن کمک کند و این خاصیت به احتمال زیاد به دلیل مدر بودن گریپ فروت است که وزن آب بدن را کاهش می دهد.به علاوه این میوه حجم بالا و کالری بسیار کمی دارد که باعث می شود حجم معده پر شود و کالری دریافتی کاهش پیدا کند.

رژيم اتكينز صبحانه

روش 16/8: شامل حذف صبحانه و محدود کردن دوره غذا خوردن روزانه به هشت ساعت و متعاقبا ناشتا بودن 16 ساعت باقی مانده از روز است. پس بهتر است قبل از انتخاب رژیم های غذایی مناسب خود از متخصص تغذیه مشاوره بگیرید. مراحل دیگر شامل بازگرداندن آهسته کربوهیدرات های سالم به رژیم غذایی شما با نزدیک شدن به وزن هدف است. پزشک خود را از برنامه غذایی خود مطلع کنید تا شما را راهنمایی کند. اصطلاحاتی مثل رژیم لاغری دخترانه، رژیم لاغری موشکی و از این دست چیزها را دور بریزید و تحت نظر پزشک یک برنامه غذایی سالم و مناسب دریافت کنید.

رژیم اتکینز یک هفته ای

در مقابل، مصرف چربی به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی با پروتئین بالا به نظر می رسد میزان

متابولیسم را در مقایسه با رژیم های کم کربوهیدرات و کم چرب افزایش می دهد. اگر بدن هیچ کربوهیدراتی در دسترس نداشته باشد، ابتدا ذخایر خود را میسوزاند. اگر سوال کنید آقای محمود مردانی آیا رژيم غذایی اتکینز کتاب خاصی دارد می گویم راجع به رژيم اتکینز کتاب های زیادی نوشته شده است. اكثر اوقات شنيدهايم كه استرس باعث سفيدشدن مو ميشود و اگر اين استرس و ناراحتي ناگهاني و شديد باشد تأثير منفي آن بيشتر خواهد بود.

علاوه بر این، رژیمهای کتوژنیک باعث کاهش میزان قند خون و سطح انسولین میشوند. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از رژیم اتکینز جهت لاغری سریع ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. همچنین علاوه بر این که باعث از دست دادن کمتر عضلات نسبت به محدودیت کالری استاندارد می شود، ممکن است میزان متابولیسم شما را در کوتاه مدت 3.6 تا 14 درصد افزایش دهد. شما میتوانید به مقاله رژیم شوک سه روزه مراجعه کنید تا با جزئیات این رژیم غذایی آشنا شوید. به همین دلیل بعد از رژیم شوک ممکن است فرد دچار افزایش وزن ناگهانی شود. به عنوان رژیم سم زدایی با آب و آبلیمو نیز شناخته می شود.

کسی رژیم اتکینز گرفته

علاوه بر این، کاهش وزن سریعی که با محدودیت شدید کالری به دست می آید، منجر به کاهش قابل توجه عضلات می شود. همین حذف غذاهای حیوانی باعث کمبود شدید بدن به مواد مغذی از جمله ویتامین B12، ویتامین D، ید، آهن، کلسیم، روی و اسیدهای چرب امگا 3 می شوند. رژیم های گیاهخواری غذاهای حیوانی را به طور کامل حذف می کنند. همچنین مطالعات حیوانی نشان می دهد که این رژیم ممکن است به رشد سلول های جدید مغز، افزایش طول عمر و محافظت در برابر بیماری آلزایمر و سرطان کمک کند.

sitemap