انواع رژیم لاغری سریع و موثر با برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن

آیا رژیم کتوژنیک برای کبد مضر است خوب ما می دانیم چقدر دشوار است که بتوانیم این اونس را از دست بدهیم و چه کاری می تواند انجام دهد. ↑ مقصود از یک کاهش خوب و مناسب، کاهش ۵۰ تا ۹۰ درصدی در تعداد تشنجهاست. طبق آمارهایی که منتشر شد تعداد بازدیدها از قسمت اول سریال بالاتر ۱۰۰ میلیون بود که هرکدام از آنها حداقل یک قسمت از سریال را از طریق نتفلیکس دیدهاند. این رژیم چند فاز دارد و بیشتر افراد در دو هفته اول حداقل 3.6 کیلوگرم با این رژیم کم میکنند.

سایر غذاها با هر مرحله تا مرحله فاز ثبات اضافه می شوند جایی که هیچ غذایی به شدت از حد مجاز نیست اما غذاهای حاوی پروتئین و سبزیجات تشویق می شوند. این رژیم غذایی مصرف زیاد پروتئین را تشویق می کند زیرا پروتئین در طول هضم کالری بیشتر از کربوهیدرات و چربی می سوزاند. این برنامه غذایی مشخص می کند که مصرف کالری شما باید از پروتئین بدون چربی 30٪ ، چربی سالم 30 ٪ و کربوهیدرات پر فیبر 40٪ ساخته می شود. آب: آب یکی از نوشیدنی های ضروری است که مصرف آن توصیه می شود.  Th᠎is h᠎as  been g᠎enerated  by GS᠎A Cont ent Gene ra to r  DEMO!

برنامه غذایی اتکینز

یکی از راه های پیشنهادی رژیم غذایی منطقه برای کاهش التهاب است که به راحتی می توانید وزن خود را کاهش دهید. متخصصان توصيه ميكنند، تنها در صورتي كه سردرد ميگرني شديد داريد مصرف قرص را قطع كنيد در غيراينصورت ميتوانيد تنها با تغيير نوع دارو يا تغيير مارك داروي مصرفي ( كارخانه توليدكننده دارو) اين عارضه را برطرف كنيد. رژیم غذایی 2: 5 همچنین به عنوان رژیم غذایی سریع نامیده می شود یک نوع رژیم ناشتای متناوب شناخته شده به عنوان ناشتای متناوب است.

رژیم اتکینز و لاغری

اگر چه تحقیقات زیادی در خصوص رژیم غذایی Dukan وجود ندارد مطالعات نشان داده اند که رژیم های غذایی با پروتئین بالا برای کاهش وزن موثر هستند. تحقیقات نشان می دهد که ناشتای متناوب باعث مصرف بیش از حد کالری در روزهای غذاخوردن نخواهد شد. اگر چه رژیم غذایی به طور کلی مغذی است اما برای محدود کردن چربی های اشباع شده، نیازمند محدودیت شدید است و باعث افزایش استفاده از روغن های خوراکی و میوه ای می شود که ممکن است منجر به انواع مشکلات سلامتی شود.

رژیم اتکینز برنامه

تجزیه و تحلیل بزرگ از 13 مطالعه نشان داد که رژیم های کتوژنیک نه تنها کاهش وزن و چربی بدن را افزایش می دهند بلکه می توانند شاخص های التهابی و عوامل خطر بیماری را در افرادی که دارای اضافه وزن یا چاق هستند کاهش دهند. با اینکه هر دو رژیم بدن را در شرایط کتوز قرار میدهند (کمبود پروتئین بدن را مجبور به تغییر حالت به کتوز میکند که طی این فرآیند بدن برای تامین انرژی به جای کربوهیدرات چربی میسوزاند.)، اما این دو دقیقا یک رژیم با نامهای متفاوت نیستند.

به عبارت دیگر ، هنگامی که سطح گلوکز پایین است ، بدن برای تامین انرژی از ذخایر چربی خود و همچنین چربی رژیم غذایی استفاده می کند. اگر میخواهید طبق این رژیم پیش بروید حتما سعی کنید یک رژیم VIP داشته باشید تا مواد غذایی رژیم با توجه به نیاز بدن شما تنظیم شود! اگر چه رژیم کتوژنیک یک رژیم غذایی نامناسب نامیده شده است هیچ انکار نمی کنند که می تواند برای از دست دادن وزن بسیار موثر باشد. پس از این، رژیم اتکینز از پیروان خود درخواست می کند تا به تدریج میزان کربوهیدرات خود را با افزایش 5 گرم به منظور تعیین سطح “کربوهیدرات بحرانی” خود برای از دست دادن وزن و حفظ از دست دادن اضافه کنند. Th is conte nt has been g᠎en erat ed by G SA Con tent Generato​r  DEMO !

رژيم اتكينز براي 14 روز

علاوه بر این، منتقدان خاطرنشان کرده اند که غذاهای مشابهی که اجداد ماقبل تاریخ ما آن را انجام داده اند عملی نیست و حتی قابل خوردن نیست. علاوه بر این، آنها اغلب در مقیاس تغذیه ای نامتعادل و بی اثر در طولانی مدت هستند. در صورتی که نیاز به کاهش وزن بیشتر باشه، باید به مدت یک هفته به بدن استراحت داد و دوباره رژیم رو شروع کرد. در این رژیم لاغری بسیاری از مواد مغذی لازم برای بدن وجود ندارد.

پالئو به عنوان رژیم غذایی محرمانه طبقه بندی شده است زیرا غذاهای بسیاری از جمله لبنیات، حبوبات و دانه ها را محدود می کند. هنگامی که بدن شما کربوهیدراتهای لازم برای سوختن را ندارد و به کتون تبدیل می شود در حالت کتوز هستید. ️پروتئین روزانه مورد نیاز بدن من چقدره؟ با این حال، شواهدی که از مزایای بهداشت روزه داری روزانه برخوردار است رو به رشد است و به نظر می رسد گزینه ی قانونی برای کاهش وزن است. اکثر کارشناسان حداقل 30 دقیقه پیاده روی سریع و تمرین ورزشی متوسط را به صورت روزانه پیشنهاد می کننند.

رژیم گروهی اتکینز زیباتن

بنابراین برای شروع و کمک به شما در دستیابی به نتایج رضایت بخش، ما برخی از رژیم های غذایی محبوب را که باعث کاهش وزن مردم شده اند، ذکر کرده ایم. علاوه بر این، یک کاهش در سطح انسولین ناشتا و افزایش کله سیستوکینین(CCK)، یک هورمون است باعث سیری کامل می شود. علاوه بر این، این غذاها به عنوان یک عدد “بلوک” در وعده های غذایی و تنقلات مصرف می شود. علاوه بر این، این رژیم ها می توانند سالم، متعادل و پایدار باشند.

با این حال، مطالعات نشان داده است که رژیم های گیاهی مبتنی بر مواد غذایی کامل می تواند منجر به کاهش وزن شود و ممکن است تعدادی از عوامل خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. همان طور که می دانید در همه رژیمهای غذایی و با رعایت تعدادی نکات میتوان شاهد کاهش وزن بود. شما می توانید همه چیز را در مورد رژیم اتکینز در اینجا بخوانید. با اطمینان می توان گفت پرفروش ترین نویسنده در این زمینه «آنتونی رابینز» است؛ به عنوان یکی از کتاب های او توجه کنید: «بیداری غول درون: چگونه کنترل مسائل روحی، عاطفی، جسمی و مالی خود را در دست بگیرید!

رژیم اتکینز در بارداری

متخصصان توصیه می کنند که در این مرحله از رژیم می توان یکی دو بار در هفته، مقدار هیدرات کربن دریافتی را افزایش داد. در این رده، رژیم کتو رتبه اول را به خود اختصاص داد و پس از آن رژیم غذایی اتکینز، رژیم غذاییNutrisystem،Optavia و رژیمSlimFast در رتبه دوم قرار گرفتند. افرادی که می خواهند از رژیم اتکینز پیروی کنند و گیاهخوار هستند باید در نظر داشته باشند در روند رژیم مرحله اول یا القا کاهش را انجام ندهند چرا که سرعت بالای کاهش وزن در این فاز برای گیاهخواران مضر است وامکان آسیب به سلامتی را بالا می برد.

رژیم دوکان عوارض جدی ندارد با این حال در مرحله اول ممکن است که باعث احساس سرگیجه, سردرد, خشکی دهان, اختلال خواب و خستگی شود. از نظر تئوری ، این فرآیند می تواند باعث از دست دادن چربی و کاهش وزن شود. آنها می توانند برای رفع این مشکل، روزی 2 مرتبه صورتشان را با آب ولرم بشویند و بعد از هربار شستشو از مرطوب کننده های فاقد چربی هم استفاده کنند.

رژيم اتكينز چيست؟

رژيم اتكينز رژيمي است که طراحانش ادعا ميكنند بدون گرسنگي ميتواند اضافه وزن شما را از بين ببرد. رژِیم دكتر اتکینز یک برنامه غذایی جهت كاهش سريع وزن است كه به خاطر از بین بردن احساس گرسنگي و كاهش سريع وزن بدن، بسيار مورد توجه و استقبال افراد نامطلع قرار گرفته و پيامدهاي زيانبار آن سلامت فرد را به خطر می اندازد. اگر نتیجه این مطالعات کلینیکی در جهت تائید نظریه اتکینز و رژیم پرچربی و کم کربوهیدرات او باشد، احتمالا مسئولان سلامتی عمومی را با یک مشکل حقیقی روبرو خواهد کرد. This a᠎rticle h as ​been c​re᠎ated by G SA Content​ Gen᠎er᠎ator Dem᠎over​si᠎on .

رژیم های لاغری زیادی وجود دارد.

در حقیقت رژیمهای مذکور نخستین بار در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم میلادی، به طور کاربردی جهت کنترل و کاهش وزن مورد استفاده قرار گرفتند. در صورتی که روند کاهش وزن شما متوقف شد، میزان کربوهیدرات مصرفی را کاهش دهید. تقسیم بندی بسیار کم کالری در دو روز “سریع” بعضی از افراد را به رژیم غذایی 2: 5 تقسیم کرد. رژیم های لاغری زیادی وجود دارد. او بسته را باز میکند و متوجه میشود سیزده نوار کاست در آن وجود دارد. بنابراین، در اواسط دهه 1990 او یک رژیم غذایی با کربوهیدرات با چربی کم و پروتئین بالا به نام “رژیم غذایی ساحل جنوبی” ایجاد کرد و به نام ناحیه ای در فلوریدا جنوبی نامگذاری شد.

رژیم غذایی اتکینز کتاب

برای مثال ریزش مو،یبوست و سنگ کیسه صفرا از جمله مشکلاتی هستند که میتوانند در حین این رژیم ایجاد شوند. بهتر است کمی بیشتر بخوانیم که رژیم کتوژنیک چیست؟ در این رژیم غذایی، شما به طور معمول برای پنج روز در هفته غذا می خورید و مصرف کالری خود را به میزان 500 – 600 کالری برای هر روز در هر هفته محدود می کنید و باعث کمبود کلی کالری می شود که باعث کاهش وزن می شود. این رژیم توسط رابرت اتکینز متخصص قلب در اوایل دهه 1970 ساخته شده است و باعث کاهش سریع وزن بدون گرسنگی می شود.

رژیم اتکینز در شیردهی

دکتر اتکینز یک متخصص قلب بود که اولین رژیم غذایی خود را در اوایل دهه 1970 توسعه داد. دکتر آرتور آگاتستون، مانند دکتر آکتسین، متخصص بیماری های گوش و حلق و بینی بود که علاقه مند کمک به بیماران خود، با کاهش وزن به طور مداوم و بدون گرسنگی بود. در این رژیم پیش فرض این است که قرار نیست کسی گرسنگی بکشد و افراد با گرسنگی وزنی کم نخواهند کرد!

با خوردن مقدار زیادی پروتئین لاغرتر شده، احساس رضایت کرده و گرسنگی کمتری را تجربه خواهید کرد. حتما حواستان باشد که سبزیجات مختلف و متنوعی را در رژیم غذاییتان بگنجانید. مطالعاتی که رژیم غذایی اتکینز را با رژیم های دیگر مقایسه کرد نشان می دهد که حداقل برای کاهش وزن موثر و غالباً موثر است. در یک مطالعه شش ماهه کنترل شده روی 63 فرد بزرگسال دارای اضافه وزن مصرف 5 رژیم های مختلف را مقایسه کردند. به دنبال این موضوع، رژیم eco-atkins یا اتکینز برای گیاهخواران تدوین شد که پروتئین مورد نیاز فرد از منابع گیاهی مثل سویا یا گلوتن (پروتئین موجود در غلات) تامین می شود.

در یکی دیگر از مطالعات، 33 نفر که به دنبال یکی از چهار رژیم غذایی مختلف بودند. رژیم اتکینز یکی از رژیم های خیلی سریعه که در دو هفته میتونید چیزی حدود 5 کیلوکم کنید. در یک مطالعه دو ساله ای که 64 زن که وزن بیش از حد وزن داشتند افرادی که رژیم های گیاهی مصرف می کردند تقریباً چهار برابر وزن کمتری نسبت به گروه رژیم کم چربی داشتند. رژیمهای لاغری کم کربو مثل اتکینز به نسبت رژیمهای لاغری استاندارد در بلند مدت چندان اثرگذار نیستند.

رژیم اتکینز یا کتوژنیک

استفاده طولانی مدت از این روش، بی عوارض نیست و کاهش غلظت کلسترول و تری گلیسرید پلاسما از آن جمله است. در بعضی موارد ، جراحی نیز می تواند در هنگام بی اثر بودن

داروها ، تشنج را کاهش یا از بین ببرد. از سوی دیگر، آنها نیز برای اینکه یک روش اخلاقی و سالم برای خوردن هستند، ستایش شده است. علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که رژیم پالئو نیز ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کند و سالم تر شوید.

رژیم اتکینز چگونه است رژیم غذایی پالئو Paleo کوتاه شده رژیم غذایی پالئولتیک است بر اساس رژیم هایی است که شکارچیان هزاران سال پیش جمع آوری کرده اند. اما قبل از شروع ما، می خواهیم بدانید که باید بر اساس نیازهای تغذیه ای بدن، رژیم غذایی خود را دنبال کنید. سایر مطالعات کنترل شده نتایج مشابهی با رژیم های کم کربوهیدرات بر اساس اصول اتکینز همراه با بهبود عوامل خطر بیماری قلبی نشان داده است.

sitemap