تاج گذاری کیش کسی؟ شما باید 35 دلار استرالیا بپردازید. در اینجا گزینه های ارزان تر و سالم تر وجود دارد


اگر سلطنت طلب هستید، یا فقط از سنت خانواده سلطنتی لذت می برید، ممکن است در مورد کویچی تاج گذاری – که با اسفناج، لوبیا پهن و ترخون درست می شود، شنیده باشید.

ایده این است که ما آن را درست کنیم و در طول جشن تاجگذاری در ماه می با دوستان و خانواده به اشتراک بگذاریم. پادشاه چارلز و ملکه همسر کامیلا به تازگی یک دستور غذا را به اشتراک گذاشته اند.

به عنوان متخصص تغذیه، ما به ارزش غذایی کیش علاقه مندیم. بنابراین، محتویات آن را تجزیه و تحلیل کردیم و متوجه شدیم که اگرچه غذای کاملا سالمی است، اما می‌توانیم نسخه سالم‌تری درست کنیم. هشدار اسپویلر: دستور اصلی حاوی گوشت خوک (چربی خوک) است.

ما همچنین دریافته‌ایم که می‌توانیم کیش را با استفاده از مواد ارزان‌تر یا راحت‌تر درست کنیم.



بیشتر بخوانید: پادشاه چارلز سوم در ماه می تاجگذاری می کند. این آیین منشأ باستانی دارد – در اینجا چیزی است که می توانیم انتظار داشته باشیم


کیش دقیقا چیست؟

امروزه، اکثر مردم کیش را یک غذای فرانسوی می دانند که اساساً یک پای خوش طعم است. معمولاً از یک پوسته شیرینی پر شده با مخلوطی از تخم مرغ، خامه و پنیر، به اضافه مواد مختلف دیگر مانند سبزیجات، گوشت و گیاهان تشکیل شده است.

کیش را می توان گرم یا سرد سرو کرد. می توانید آن را برای صبحانه، ناهار یا شام با سالاد یا سبزیجات میل کنید.



بیشتر بخوانید: پودینگ پلاتین: تاریخچه دسرهایی با پیوندهای سلطنتی


قیمت آن چند است؟

تهیه کیچ معمولاً مقرون به صرفه است. بیشتر مواد اولیه ارزان هستند و می‌توانید مواد پرکننده را بسته به آنچه در یخچال است یا از وعده‌های غذایی اخیر باقی مانده است، تطبیق دهید.

بیایید ببینیم که آیا این در مورد کیش تاجگذاری صدق می کند یا خیر. ما هزینه ها را به مقادیر معمولی که می توانید از مغازه ها بخرید (به عنوان مثال، شش تخم مرغ) و هزینه های تهیه کیش (که فقط به دو تخم مرغ نیاز دارد) تقسیم می کنیم.

اگر کیش را از ابتدا درست کنید و مجبور شوید مواد اولیه را به مقداری که در مغازه ها فروخته می شود بخرید، تقریباً 38 دلار استرالیا برای شما هزینه دارد. اگرچه این ممکن است زیاد به نظر برسد، اما برای یک وعده غذایی دیگر مقداری از مواد باقی مانده است.

بنابراین هزینه مواد اولیه برای یک کیش چقدر است؟ ما آن را با 12 دلار برای کل کیش یا 2 دلار در هر سرو انجام دادیم. کاملا منطقی!

آیا می توانید آن را حتی ارزان تر کنید؟

زندگی های پرمشغله و افزایش هزینه های زندگی در حال حاضر در ذهن شماست. بنابراین در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی در زمان و هزینه هنگام تهیه کیش تاج گذاری انجام دهید:

  • خرید شیرینی از پیش ساخته شده هر ورقی را که برای کیش استفاده نمی کنید در فریزر نگهداری کنید

  • در صورت امکان از محصولات با برند خانگی استفاده کنید

  • شورتن سبزیجات را در نظر بگیرید زیرا کمی ارزانتر از گوشت خوک است

  • سبزیجات را در فصل و از بازار کشاورزان بخرید

  • ترخون را پیدا نمی کنید؟ گیاهان فصلی و ارزان قیمت مانند جعفری، ریحان یا رزماری را امتحان کنید

  • نمی توانید لوبیا را پیدا کنید؟ حبوبات ارزان تری مانند ادامه یا لوبیا کانلینی را امتحان کنید.



بیشتر بخوانید: آیا غذاهای با برند خانگی سالم هستند؟ اگر برچسب را بخوانید، ممکن است شگفت زده شوید


کیش تاج گذاری چقدر مغذی است؟

ما همچنین به مشخصات تغذیه‌ای Coronation Quiche نگاه کردیم. ما مقادیر را برای کل کیش و در هر سرو بیان کردیم.

سالم… و نه چندان سالم

این کیش دارای مقادیر زیادی پروتئین و فیبر سالم است که از لوبیا و تخم مرغ به دست می آید.

یک وعده از این کیش حدود 18 تا 25 درصد از پروتئین روزانه و حدود 10 درصد نیاز روزانه به فیبر را به شما می دهد که بسیار عالی است.

اما کیش دارای سطوح بالایی از چربی اشباع شده است که عمدتاً از مقادیر بالای گوشت خوک، کره و خامه است.

چربی اشباع شده با افزایش خطر حوادث قلبی عروقی مانند حملات قلبی و سکته مرتبط است، زیرا سطح کلسترول LDL (نوع بد کلسترول) را افزایش می دهد.

این کلسترول LDL می تواند در دیواره رگ ها رسوب کند و پلاک هایی را تشکیل دهد که منجر به سخت شدن شریان ها در طول زمان و افزایش خطر حمله قلبی و سکته می شود. بنابراین، مقادیر بالای چربی های اشباع شده چیزی است که ما می خواهیم از خوردن بیش از حد آن اجتناب کنیم، به خصوص اگر بیماری قلبی عروقی داریم. همچنین اگر در تلاش برای کاهش وزن هستیم، می خواهیم از آن اجتناب کنیم.

پارچ خامه را در کاسه همزن بریزید
کیش دارای سطوح بالایی از چربی اشباع شده است که بیشتر از مقادیر بالای گوشت خوک، کره و خامه است.
تایا جانستون / شاتر استوک

برای یک استرالیایی متوسط ​​که تقریباً 9000 کیلوژول در روز مصرف می کند، حداکثر مصرف چربی اشباع شده توصیه شده حدود 24 گرم است.

فقط یک وعده از این کیش حدود 17 گرم چربی اشباع شده دارد، که به این معنی است که پس از خوردن یک برش، فضای چروکیدگی زیادی برای سایر غذاها وجود ندارد.

شاید بهتر باشد به جای آن این کیش را امتحان کنید، زیرا نصف مقدار چربی اشباع شده در کرونشن کیش دارد. حتی می توانید یک کیش بدون پوسته را امتحان کنید.



بیشتر بخوانید: بررسی سلامت: آیا واقعا مارگارین برای من بهتر از کره است؟


4 راه برای درست کردن کیش سالم تر

در اینجا چند جایگزین برای کمک به سالم تر کردن این دستور غذا وجود دارد:

1. از گزینه های کم چرب استفاده کنید. اگر مراقب وزن خود هستید و به دنبال کاهش کیلوژول کیش هستید، پنیر چدار پرچرب، شیر و خامه دوبل را با محصولات کم چرب جایگزین کنید. این باعث کاهش کل چربی در هر وعده از 29.6 گرم به 15 گرم و صرفه جویی 112.2 کیلوژول در هر وعده می شود.

2. گوشت خوک را رها کنید. گوشت خوک را با کره عوض کنید تا 15 گرم چربی کل در هر وعده ذخیره شود. این ممکن است بافت کیش را کمی تغییر دهد اما کیلوژول را کاهش می دهد

3. از پاس استفاده کنید. پنیر چدار را با پنیر فتا جایگزین کنید که کیلوژول کمتری در هر گرم دارد

4. سبزیجات اضافی اضافه کنید. این باعث افزایش محتوای فیبر کیش و اضافه کردن بارهای مواد مغذی اضافی می شود.


اصلاح: این داستان به قیمت کره 3.70 دلار در هر 250 گرم به روز شده است. در محاسبات اولیه خطایی رخ داده است.

sitemap