خبر نصب دستگاه ساده است

گیربکس خودرو و سوپاپ ها با حرکت( در مقابل فنرها یا فشار روغن ) و تعویض مکان خود باعث تنظیم فشار روغن ، فرستادن روغن به کلاجها ، سروها ، توربین و تعویض دنده در زمان مناسبی و با کیفیت درست و باعث کارکرد گیربکس می شود . در این مقاله شما را با گیربکس یا همان جعبهدنده خودرو و وظایف و انواع آن آشنا خواهیم کرد پس همراه ما اگر ترمز اتومبیل نگرفت بهترین اقدام چیست؟ باشید. همانطور که گفته شد رابطه تنگاتنگی بین گیربکس و موتور یا همان پیشرانه وجود دارد. این اتفاق معمولا پس از سرویس کولر ماشین و یا شارژ گاز آن، رخ میدهد. اختلال در عملکرد فن خنککننده معمولا ناشی از مشکلات الکتریکی و یا تجمع آلودگی روی آن است. استفاده از روکش چرمی صندلی به ویژگی مشترک تیپهای فول هر خودرو تبدیل شده است و معمولا تیپهای پایه به روکش پارچهای مجهز هستند. روکشهای چرمی به سرعت حرارت محیط را به خود جذب میکنند و خنک کردن آنها بخش قابل توجهی از قدرت کولر را به خود اختصاص خواهد داد. ​.

در چگونگی عملکرد آن باید گفت با این روش اواپراتور گرمای محیط را جذب میکند و موجب خنکی هوا میشود. تفاوتی ندارد که قصد فروش یک ماشین صفر را دارید یا خودرویی کارکرده و دست دوم، شیپور این امکان را برای فروشندگان فراهم کرده است تا با ثبت آگهی و درج امکانات ماشین خود، بدون هیچگونه واسطهای با خریدار ارتباط گرفته و معاملهای مطلوب را انجام دهند. این نوع گیربکس با سیستم پولی و تسمه کار میکند و مخروطهایی در هر پولی وجود دارد که از طریق تسمه به یکدیگر ارتباط دارند و با حرکت خود باعث کاهش یا افزایش شعاع تسمه زنجیری میشوند و به این ترتیب نسبتهای دنده تغییر پیدا میکند. با ساده ترین مقایسه های آماری هم می توان دریافت که علاقه مندان به خودروی بنز گروه سنی بالاتری را نسبت به خریداران بی ام و دارند. در بیشتر اوقات خدمات پس از فروش بی ام و در ایران شرایط و دسترسی بهتر و در نتیجه قیمت مناسب تری دارد. در نقطه ی مقابل، بی ام و در قالب سری های خود تلاش بر نشان دادن چهره ای خشن، اسپرت و قطعا جوان پسندتر دارد.

این نوع گیربکسها در خودروهای پرفورمنس و اسپرت بیشتر بکار میروند اما به تازگی در خودروهای تولید انبوه نیز دیده شدهاند. گیربکس گزینهای قابلاعتماد است که باعث کاهش مصرف سوخت نیز میشود و در خودروهای ژاپنی از جمله محصولات هوندا، نیسان و تویوتا بکار میرود. استفاده مدام از کولر باعث کمبود اکسیژن در کابین، فشار به قطعات خودرو و کاهش طول عمر باتری میشود. با توجه به اینکه روغن روانکننده کمپرسور در واقع قسمتی از گاز کولر را تشکیل میدهد، بنابراین هرگونه نشتی که باعث کم شدن مقدار گاز کولر در سیستم شود میتواند باعث خشک کار کردن کمپرسور و ایجاد فرسایش و در نهایت خرابی کمپرسور شود. و مستقیما توسط گلوی توربین و خود توربین نیز توسط فلایویل به میل لنگ موتور بسته شده .و با شروع کار موتور پمپ گیربکس نیز به حرکت در می آید و فشار روغن مورد نیاز را وجود تولید می کند. کلمه نیز به معنای جعبه دنده است.

نیز جزو معایب گیربکسهای اتوماتیک خواهد بود. نوع و سبک طراحی بدنه ماشین پژو ۲۰۶ باعث شد این خودرو جزو پرفروشترین و پرطرفدارترین خودروهای بازار ایران باشد. شرکت ایرانخودرو در سال ۱۳۷۵ طراحی و ساخت اولین خودروی ملی ایران را مطرح نموده است و به کمیسیون صنایع و معادن وقت مجلس ارائه کرده است. بدنه گرد و تخم مرغی شکل این هاچبک کوچک کار دست جرارد والتر است و بر اساس زبان طراحی پژو در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ طراحی شده است. بدین ترتیب هفت استاندارد خودروهای وارداتی دست دوم را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد. در این حالت شاهد دلالی واسطهگران خواهیم بود و عملا تیراژ ماشینهای وارداتی کفاف غلبه بر قدرت دلالان را نمیدهد. در صورتی که سیستم نشتی داشته باشد پر کردن گاز کولر در بهترین حالت بهطور موقت ممکن است مشکل را رفع کند. زیرا این قطعه زمانی می تواند در بهترین حالت خود باشد که ماشبن در حال حرکت بوده و کمپرسورها سریعتر فعالیت کنند. همچنین از یک سو ماهک در یکی از این شیارها قرار گرفته و موجب حرکت آن میشود .و از جهت دیگر در برنجی و یاتاقان در شیار دیگر آن قرار میگیرد.

sitemap