رژیم لاغری اتکینز چیست؟

رژیم لاغری سریع پنج روزه فصل سوم سریال با واکنش منفی منتقدان مواجه شد. متاکریتیک اعلام کرد که نظرات پیرامون فصل سوم «اغلب منفی» است. متاکریتیک اعلام کرد که نظرات پیرامون سریال «اغلب مثبت» است. سریال در سایت متاکریتیک نمره ۷۶/۱۰۰ را کسب کرد که این میانگین از روی ۱۷ نقد بدست آمدهاست. همچنین این انجمن به تمامی مشاوران و متخصصین امور سلامت در دبیرستانهای آمریکا نامه نوشت و از آنها درخواست کرد که نسبت به سلامت دانش آموزان هوشیار باشند.  This artic le w​as c᠎re᠎ated with GSA᠎ Content Gener at​or D᠎emov᠎ersion.

رژیم های اتکینز

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو نی نی سایت مشاور دانش آموزان و روانشناس دبیرستان لیبرتی است و بخاطر همین شغلش با بیشتر شخصیتهای داستان در ارتباط است. اریک بیسون، مشاور و روانشناس دانشگاه نورتوسترن در طی گفتگویی اعلام کرد که بعید است که یک سریال به تنهایی باعث تحریک نوجوانی به خودکشی شود زیرا خودکشی عملی است که در واکنش به ضربههای احساسی بسیار شدید انجام میشود. توماس مککارتی فیلمنامهنویس و کارگردان تحسین شده فیلم افشاگر که از طرفداران کتاب بود هم تهیه سریال را بر عهده گرفت و هم دو اپیزود از آن را کارگردانی کرد.

لانی وکیل دادگستری است و در تلاش برای فهمیدن رازهای هانا بیکر اتفاقات جالبی را رقم میزند. یکی از مهمترین خطهای داستانی سریال مربوط به شکایت خانواده بیکر از دبیرستان و داستانهای مربوط به دادگاه است اما این اتفاقات در کتاب رخ نمیدهد. تجاوز و آسیب دیدگی عاطفی مهمترین چیزهایی بودند که از این مصاحبهها بدست آمد. یکی از مهمترین و جنجالیترین سکانسهای سریال صحنه خودکشی است که در طی آن هانا رگ خود را در حمام میزند و میمیرد.

یکی از مهمترین تغییرات سریال نسبت به کتاب نوع رابطهای است که بین هانا و کلی و وجود دارد. در ۷ مه ۲۰۱۷ خبر رسید که سریال در اواسط سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد.نتفلیکس همچنین تیزر کوتاهی از فصل دوم را پخش کرد. در اوایل مه ۲۰۱۸ خبر رسید که فصل دوم سریال در تاریخ ۱۸ مه ۲۰۱۸ پخش خواهد شد. جنسن نام یک شرکت تولید نوار کاست است که نام آن بر روی برخی از نوارهای هانا نیز به چشم میخورد.

خرید کتاب رژیم اتکینز

رژیم کمچربی در کاهش وزن تاثیر چشمگیری دارد و همچنین برای سلامت قلب و عروق سودمند با این حال برخی از کسانی که این رژیم را میگیرند جای چربی حذف شده را با مصرف زیاد نشاسته و قند و حجم زیادی غذای کم چربی پر میکنند و در نتیجه پاسخ لازم را از این رژیم نمیگیرند. عدم وجود مطالعاتی که میتواند بهطور قانعکننده نشاندهنده مزایای این بیماری برای قلب و عروق باشد، نقش مهمی در ارزیابی این رژیم غذایی داشته است، همانطور که چربی و میزان چربی اشباعشده در رژیم غذایی نیز دارد.

برخی از روانشناسان بالینی همچون اریکا مارتینز و دنیل دینبرگ معتقد بودند که یکی از خطراتی که تماشای این سریال دارد، خودکشی تقلیدی است. در آوریل ۲۰۱۷ و زمانی که سریال به تازگی پخش شده بود، انجمن ملی روانشناسان مدارس آمریکا هشداری صادر کرد و به نوجوانانی که به خودکشی فکر کردهاند یا میکنند توصیه کرد که از تماشای این سریال خودداری کنند. بدین معنی که تماشای سریال به افراد زیر هجده سال توصیه نمیشود و باید در تماشای آن احتیاط کنند. همچنین طرفداران سیزده دلیل برای اینکه به مخاطبانی که از دیدن سریال و خواندن کتاب لذت بردهاند توصیه کردهاند که کتاب و فیلم مزایای گوشهگیر بودن را بخوانند و نگاه کنند.

سریال سیزده دلیل برای اینکه بخاطر محتوای بزرگسالانه و وجود صحنههایی همچون مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و همچنین نشان دادن جزئیاتی از صحنه تجاوز و استفاده از کلمات رکیک و پرداختن به موضوعاتی همچون همجنسگرایی و خودکشی از طرف سیستم نظارت و ارزشیابی تلویزیون درجه سنی “RP18” دریافت کرد. جمعبندی نظرات منتقدان راتن تومیتوز میگوید: «۱۳ دلیل برای اینکه بهترین عناصر ممکن را از رمان پرفروش که منبع اقتباسش بوده را برداشته و آن را با غم و اندوهی بی پایان ترکیب کردهاست. مطالعات و گزارشهایی که منتشر شد نشان داد که بعد از پخش سریال ۱۳ دلیل برای اینکه، بین ۹۰۰٬۰۰۰ تا ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ بار در گوگل کلمه «خودکشی» جستجو شدهاست و نکته جالب اینجاست که این آمار فقط مربوط به کشور ایالات متحده است.

رژیم اتکینز دکتر کرمانی

نکته ی دیگری که ذهن بسیاری از مراجعین و منتقدین این رژیم را درگیر کرده است، کمبودهای تغذیه ای ناشی از حذف دسته ای از گروههای غذایی است. بعضی از این تغییرات با استقبال مواجه شدهاست و بعضی از آنها هم صدای طرفداران کتاب را درآورده به صورتی که آنها معتقدند داستان بهطور کلی تغییر کردهاست. بهطور خلاصه جهت اطلاع شهردار شاندیز باید گفت که بر اساس قانون، سازمان امور اراضی کشور بهمنظور انتظام بخشیدن به اجرای قوانین و مقررات مربوط به امور زمین در سطح کشور فعالیت میکند و وظیفه اجرا یا نظارت بر اجرای دهها قانون مهم مرتبط با مدیریت اراضی ازجمله مفاد قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها را بر عهده دارد.

بهطور كلي گياهخواران ميتوانند با مصرف مكملهاي غذايي ويتامينهاي B12، كلسيم و آهن كمبود اين مواد را جبران كنند. براي اينكه ترشي بهتري داشته باشيد بايد فوتوفن درستكردن ترشي را بدانيد. تا زمانی که شما مواد غذایی را به درستی و به میزان توصیه شده مصرف می کنید، نیازی به محاسبه کالری در رژیم غذایی اتکینز وجود ندارد. اگرچه بعضي پزشكان به هیچ وجه استفاده از آنتیبیوتیكهای خوراكی را توصیه نمیكنند و عقیده دارند كه در این مواقع بهتر است به پزشك متخصص مراجعه كنید.

خوردن پروتئین با چربی بالا و سبزیجات کم چرب مانند سبزیجات برگ دار نیز در این مرحله توصیه می شود. این نوشیدنی حاوی ۲۴۵ کیلوکالری (۱٬۰۲۵ کیلوژول)، ۴ گرم پروتئین، ۲ گرم کربوهیدرات و ۲۴ گرم چربی است. متاسفانه جامعه ما دارد می رود به طرف جامعه صنعتی و از نظر تغذیه داریم از غرب تقلید میكنیم كه اینها مشكلاتی را برای ما ایرانیها پیش خواهد آورد.» متاسفانه هنوز درمان دارویی قاطعی در مورد كبد چرب پیدا نشده است. رژیم هایی همچون پالئو و رژیم غذایی پارینه سنگی ممکن است از نظر نسبت بزرگ مغذی ها متفاوت باشند، اما معمولاً حاوی پروتئین زیاد هستند و عوارض مصرف زیاد پروتئین را به همراه دارند.

با اين حال گزارشهايي از عوارض جانبي اين رژيم نيز به گوش ميرسد كه اگرچه محدودند ولي بايد مورد توجه قرار گيرند. با این حال تحقیقات جدید نشان می دهند که

چربی های اشباع شده بی ضرر هستند. البته حتی در این باره هم نظرات یکسانی وجود نداشت. نظرات پیرامون فصل دوم و سوم متوسط و منفی بود و میانگین نمرات کمتری از سوی منتقدان دریافت کرد. حاشیههای این سکانس آنقدر زیاد بود که حتی شایعه شد نتفلیکس فصل سوم سریال به خاطر اعتراضات کنسل خواهد کرد. بسیاری از ستارههای بزرگ سینما بینی خود را عمل كردهاند ولی نتیجه جراحی آنقدر طبیعی از كار در آمده كه محال است كسی بفهمد این بینی جراحی شده.

در ورایتی به سریال امتیاز بالایی داد و آن را «درامی موفقیتآمیز» و «بی رحم» دانست. B داد و نوشت: «این سریالی است که جوانان و نوجوانان زیادی به آن نیاز دارند. HCG نوعی هورمون پروتئینی است که تولید آن به طور طبیعی در بدن خانم ها با لانه گزینی تخمک توسط جفت شروع می شود و با تولید پروژسترون و جلوگیری از قاعدگی به ادامه روند حاملگی کمک می کند. طبق یک مطالعه و پژوهش که در ایالات متحده انجام گرفت، هر فرد آمریکایی روزانه ۱۵ گرم فیبر مصرف می کند که این مقدار در رژیم غذایی روزانه باید چیزی حدود ۲۵ تا ۳۰ گرم باشد.

قسمت دوم این مستند همزمان با فصل دوم از طریق نتفلیکس در دسترس عموم قرار گرفت و قرار است برای فصل سوم نیز، برنامه مشابهی تولید شود. در متاکریتیک، فصل سوم با ۴ نقد، نمره ۲۳ از ۱۰۰ را دریافت کرد. راتن تومیتوز گزارش کرد که تنها ۱۲٪ نسبت به فصل سوم نظر مثبتی داشتهاند که این درصد از روی ۱۴ نقد به دست آمدهاست. این در صورتی است که این روند در سریال هفتهها به طول میانجامد.

رژيم جديد اتكينز

بخش مهمی از داستان سریال را توهمات و تصورات کلی دربارهٔ هانا تشکیل میدهد این در صورتی است که همچین اتفاقاتی در کتاب نمیافتد. در این مرحله به تدریج گستره منابع مصرفی حاوی کربوهیدرات را افزایش میدهید؛ مانند میوهها، برخی از سبزیجات، غلات کامل، منابع حاوی نشاسته و… صبحانه: تخم مرغ و سبزیجات، سرخ شده در روغن نارگیل. رژیم منطقه بر مصرف کربوهیدرات باکیفیت (کربوهیدرات تصفیهنشده) و چربی باکیفیت مانند روغن زیتون، روغن آووکادو و دانههای روغنی تاکید میکند. این یک مرحله سخت است؛ چرا که باید مصرف تقریباً تمام منابعی که از آن کربوهیدرات دریافت میکردید را قطع کنید و به مدت دو هفته روزانه زیر 20gr کربوهیدرات دریافت کنید.

در سریال نوعی رابطه عاشقانه بین آنها به خصوص از سوی کلی وجود دارد اما در کتاب متوجه میشویم رابطه بین هانا و کلی حداقل در سطح دبیرستان بسیار معمولی است و البته برخلاف سریال این هانا میباشد که عاشق کلی میشود. کسانی که میخواهند وزن کم کنند باید مقدار زیادی آب بنوشند تا اجسام کتونی حاصل از بدن خارج شوند. بنابراين هر چند وقت يکبار خودتان را معاينه کنيد و از تغييرات ايجاد شده، اطلاع حاصل کنيد.

کیا رژیم اتکینز گرفتن

در ضمن ببینین همین اطلاعات غلط هم که میده چند بار فیلم قطع میشه یه صفحه قرمز میاد. در این رژیم گوشت قرمز سهم کمی دارد. درحالیکه این اعتقاد کورکورانه به «چربی کمتر» که تنها لباس حقیقت به تن کرده و برای اثبات درستیاش صدها میلیون دلار هزینهبر روی دست دولت گذاشته، تنها در این زمینه موفق بوده که پیام «کربوهیدرات کمتر» را در حد یک تخیل غیرعلمی تنزل دهد. در هالیوود ریپورتر به سریال بالاترین امتیاز ممکن را داد و آن را «تأثیر گذار» و «خلاقانه» و «درامی دلچسب» دانست.

رژیم لاغری اتکینز نی نی سایت

در آیجیان به سریال از ۱۰ نمره ۹٫۲ داد و نوشت: «۱۳ دلیل برای اینکه، اثری شگفتانگیز است. ۱۳ دلیل برای اینکه با حواشی بسیار زیادی همراه بود. به خاطر وجود محتوای شدید عاطفی و روانشناسانه موجود در سریال، بسیاری از بازیگران در طول فیلمبرداری با متخصصین امور اجتماعی و روانشناسان گفتگو کردند تا هم به نقشهای خود نزدیک تر شوند و هم اینکه دچار آسیبهای روحی نشوند. دچار فشار خون بیشتری میشوند، دیابت، سكته قلبی و مغزی و تورم لوزالمعده پیدا میكنند.

دراثر رواج همین مطالعات کوچک و محدود است که متون مطالعاتی تا بدین درجه گسترش یافته است تا جایی که در دفاع ازهر تئوری میتوان دست کم چندین مقاله چاپ شده پیدا کرد. احساس بیزاری مطمئناً یکی از راههای کاهش اشتها است، اما راهی نیست که بیشتر مردم آن را انتخاب کنند. او دوستدختر برایس واکر و یکی از دانشآموزان دبیرستان لیبرتی است که در ابتدا هیچکدام از حرفهای دیگران دربارهٔ برایس را باور نمیکند اما حوادث پیشآمده باعث میشود تا به شناخت جدیدی از خود و برایس برسد.

رژیم اتکینز و لاغری

برخی بررسیها همچنین نشان میدهند که، جایگزینی چربیهای اشباع شده در رژیم غذایی با چربیهای غیراشباع چندگانه، خطر حوادث قلبی عروقی، مانند حملات و سکته را کاهش میدهد. خرما سرشار از فیبر و آنتیاکسیدان است و عملکرد دستگاه گوارش را بهبود میبخشد. رژیم اتکینز بر افزایش پروتئین و چربی به همراه کاهشی قابل توجه در کربوهیدرات جذب شده برای بهبود سوخت و ساز، ایمنی بدن و کاهش وزن تمرکز دارد.

هنگامی که حدود ۴.۵ کیلوگرم با وزن ایدهآل خود فاصله دارید، میتوانید هر هفته ۱۰ گرم کربوهیدرات خالص به رژیم غذاییتان اضافه کنید. ۲۲ گرم گوشت گاو ریزریزشده (چرخکرده)، ۱۰ گرم پنیر آمریکایی، ۲۶ گرم کَره، ۳۸ گرم خامه، ۱۰ گرم کاهو و ۱۱ گرم لوبیا سبز. با پوسیدن لایه های خارجی، ریشه دندان بی محافظ می شود و سم باکتریایی و خوراکی های سرد، گرم، ترش یا شیرین آن را تحریک می کند و به این ترتیب دندان، درد می گیرد. البته، زمانی که شما تحت یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات قرار دارید، بدن شما مصرف چربی ها را به عنوان منبع انرژی افزایش داده و اشتهای شما را سرکوب می کند، و به این ترتیب خطر پرخوری و افزایش وزن کاهش می یابد.

sitemap