هیپنوتراپی لاغری چیست ؟

در فاز اول که دو هفته طول میکشد باید میزان کربوهیدرات را به کمتر از رژیم اتکینز جهت لاغری سریع ۲۰ گرم برسانید. مرحله 1 (القا): به مدت 2 هفته کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز استفاده کنید. در طول فاز اول از مصرف میوههای با کربوهیدرات بالا مانند موز، سیب، انگور و سبزیجات کربوهیدرات بالا مانند هویج باید امتناع شود. بنابراین بعد از گذشت دو هفته اول از رژیم، میزان کربوهیدرات دریافتی افزایش پیدا میکنه. به اعتقاد طرفداران این رژیم، پرهیز از مصرف کربوهیدرات و خوردن پروتئین و چربی به میزان دلخواه باعث کاهش وزن میشود.

رژیم اتکینز برنامه

رژیم کتوژنیک برای چه افرادی مناسب نیست علاوه بر این، فستینگ چربیهای خون و قند خون را کاهش داده و باعث افزایش طول عمر میشود. فستینگ ۵/۲: دو روز در هفته میزان انرژی دریافتی را به ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلوکالری کاهش میدهید. رژیم غذایی بسیار کم چرب یک رژیم سخت است که مصرف چربی را به ۱۰% زا کالری مصرفی محدود میکند و در درمان چاقی مفطرف بسیار مؤثر است. در برخی از بیماران نیز که دارو ها بر آنها اثر ندارد می توان با درمان صرع با استفاده از روش لورتا نوروفیدبک اقدام نمود . بهترین روش برای درمان چاقی، داشتن یک برنامه غذایی سالم و مطمئن است.

فستینگ ۲۴ ساعته: یک تا دو بار در هفته به مدت ۲۴ ساعت روزه میگیرید. فستینگ ۱۶/۸: هشت ساعت در روز غذا خورده و در ۱۶ ساعت باقیمانده روزه میگیرید. در رژیم فستینگ یا روزهداری متناوب، باید در زمانهای مشخص روزه گرفته و از غذا خوردن خودداری کنید. خوردن خرما با چای، همراه غذا، ترکیب آن با گردو به عنوان میان وعده ای پرانرژی و حتی وجود آن در وعده های غذایی اصلی مثل خرما پلو و موارد بسیار دیگری از مصرف آن در ساعات مختلف روز، موید این واقعیت است که از عوارض احتمالی آن آگاه نیستیم.

Post w as generated with the he lp ​of G​SA C​ontent  Generator ​DE MO!

روش رژیم اتکینز

بهنظر میرسد غذاهایی كه حاوی این 3 مزه باشند نقطه خاصی را در مغز فعال كرده و حس لذت كسب شده از هر لقمه غذا را افزایش میدهند و باعث میشوند كه ولع ما برای خوردن این غذاها افزایش یابد. معایب: در رژیم پالئو، غلات، حبوبات و لبنیات که جز غذاهای سالم و مقوی هستند، حذف میشوند. در رژیم پالئو، مصرف انواع گوشت، سبزیجات، میوهها و مغزهای خوراکی آزاد است؛ اما باید غذاهای فرآوری شده، حبوبات، لبنیات و غلات از برنامه غذایی حذف شوند. یک رژیم لاغری خوب باید شامل غلات، گوشت، حبوبات، میوهها، سبزیجات و لبنیات باشد.

خرید محصولات اتکینز

این رژیم، سختترین شکل گیاهخواری است که مصرف گوشت، لبنیات، تخممرغ و سایر فرآوردههای حیوانی مانند عسل و پروتئینهای آلبومین، وی (whey) و کازئین را ممنوع میکند. معایب: لاغری سریع ناشی از این رژیم توده عضلانی را کم میکند؛ به همین دلیل، وقتی رژیم را کنار میگذارید بعد از مدتی دوباره وزنتان بالا میرود. اگر در کنار رژیم، از یک برنامه منظم ورزشی هم پیروی کنید، به زودی شاهد نتایج چشمگیری در وزن خواهید بود. معایب: بسیاری از افراد وقتی رژیم کتوژنیک را کنار میگذارند، بعد از مدتی به وزن اولیه برمیگردند.

رژیم اتکینز دکتر کرمانی

توصیه می شود که برنامه غذایی خود را از همه غذاها و مواد ناسالم پاک کنید. باوجود اینکه مصرف زغال ضرر آنچنانی ندارد اما برای افراد سالم توصیه نمی شود که به عنوان یک ماده غذایی آن را مصرف کنند، چراکه زغال جزء غذاهای موردنیاز بدن نیست و نوعی جسم خارجی به حساب می آید. رژیم غذایی کتوژنیک، یک برنامه غذایی کم کربوهیدرات و پرچرب است که بدن را در حالت کتوزیس قرار میدهد؛ در نتیجه، بدن از چربیهای ذخیره شده در بافتهای خود برای تامین انرژی استفاده میکند.

رژیم اتکینز چیست

با توجه به اینکه در این روند تغذیهای میزان مصرف کربوهیدرات کاهش مییابد، قند خون کنترل میشود. متقاعدكنندگي و توجه به نتيجه كار در امور زندگي. نکته اینجاست که همه نکات ذکر شده به وزن خودتان بستگی دارند. بنابراین تنها زمانی که سطح انسولین پائین باشد شما موفق به سوزاندن چربیهای خودتان میشوید. اگر در حین کاهش وزن از تمام گروههای غذایی استفاده نکنید، بعد از مدتی به کمبود مواد مغذی مبتلا میشوید. این موضوع میتواند باعث کمبود ویتامین B12، ید، آهن، کلسیم، روی و اسیدهای چرب امگا۳ شود.

اتكنز زبدة الفول السوداني

پروتئین حس سیری را تحریک میکند؛ علاوه بر این، از طریق حفظ توده عضلانی باعث افزایش متابولیسم میشود. اگر میخواهید وزن خود را در محدوده فعلی حفظ کنید، باید هر هفته ۱۵۰ دقیقه فعالیت هوازی با شدت متوسط یا ۷۵ دقیقه فعالیت هوازی با شدت بالا داشته باشید. معایب: این رژیم برای کاهش وزن طراحی نشده است؛ به همین دلیل، فقط در صورتی میتوانید با رژیم مدیترانهای وزن کم کنید که مقدار کالری دریافتی خود را کاهش دهید. در فعالیتهایی که شدت متوسط دارند مثل پیادهروی سریع و دوچرخهسواری، تنفس و ضربان قلب شما بالا میرود؛ اما هنوز میتوانید صحبت کنید.

در فعالیتهای شدید مثل دویدن، صحبت کردن برای شما سخت است. اگر رژیم تفاوت زیادی با سبک زندگی شما داشته باشد، در طولانی مدت پایبندی به آن سخت است. در نتیجه، رژیم پالئو می تواند به عنوان یک رژیم غذایی جامع تر دیده شود، زیرا بر جنبه های مختلف شیوه زندگی متمرکز است که باعث می شود رژیم غذایی در دراز مدت موثر باشد. استرس با افزایش سطح کورتیزول باعث تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو میشود. مزایا: اتکینز، یکی از محبوبترین رژیم های لاغری است که با کاهش اشتها موجب لاغری سریع به ویژه در ناحیه شکم میشود.

کاهش مصرف نان یا برنج سفید و ماکارونی بدون سبوس در از بین بردن چربیهای ناحیه شکم و پهلو موثر است. یک رژیم موثر برای لاغری و کاهش وزن است. بعضی استراتژیها در کاهش چربیهای شکم و پهلو بیش از سایر نواحی بدن موثر هستند. همیشه برای من جای سوال بود که چرا بعضی مردم هر روز پلو می خورن، هر شب نون می خورن، عصرها بیسکوییت و کیک می خورن و نه اینکه لاغر باشن، ولی وزنشون ثابت می مونه اما من کافیه یک شب پلو بخورم تا فرداش دو کیلو برم بالا.

وقتی سطح گلوکز

پایین باشد ، سطح انسولین نیز کاهش می یابد و کتوز رخ می دهد. وقتی حالت کتوز در بدن رخ میدهد، بدن برای سوزاندن چربی به منظور تأمین انرژی بسیار فعال میشود. پنجمین مورد از عوارض رژیم اتکینز به حالت تهوع اختصاص داره. سر درد، سرگیجه، تهوع، ضعف، خستگی و یبوست از عوارض رژیم اتکینز محسوب میشوند. آشنایی با مزایا و عوارض هر رژیم به شما در تصمیمگیری برای انتخاب یک برنامه غذایی مناسب کمک میکند. 26153 چگونه كارمند مناسب انتخاب كنيم ؟ وقتگیر نباشد. رژیمی که باید ساعتها وقت برای تهیه غذاهای آن صرف شود، برای بیشتر افراد مناسب نیست.

معایب: این رژیم برای زنان به اندازه مردان مفید نیست و ممکن است باعث اختلالات قاعدگی شود. ناباروری و اختلالات قاعدگی، از مهمترین مشکلات هورمونی هستند که در زنان چاق دیده میشوند. در این رژیم غلات تصفیه شده مثل نان سفید، چربیهای ترانس مثل روغن جامد و غذاهای فرآوری شده محدود میشوند. این رژیم به دلیل حذف گوشتهای فرآوری شده احتمال ابتلا به سرطان را کاهش میدهد. رژیم Volumetrics غذاها را بر اساس تراکم کالری غذا به چهار دسته تقسیم میکند که با فرمولی که توسط رولز ایجاد میشود قابل محاسبه است.

رژیم لاغری اتکینز نی نی سایت

تمرکز اصلی رژیم

ویت واچرز بر روی مصرف غذاهای کامل و غیر فراوری شده نظیر سبزیجات، میوه ها و پروتئین بدون چربی می باشد. قهوه: بسیاری از مطالعات نشان داده است که قهوه سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده و کاملاً سالم است. اسفناج سرشار از موادمغذی مثل کلسیم، ویتامین K، ویتامین A و C، فولیت، منیزیم و آهن است. در رژیم مدیترانهای، به مصرف میوه، سبزی، مغزهای خوراکی، حبوبات، غلات سبوسدار، ماهی و روغن زیتون فرابکر تاکید میشود؛ همچنین غذاهایی مثل مرغ، تخممرغ و لبنیات در حد متوسط مصرف میشوند؛ اما گوشت قرمز باید فقط یک بار در ماه مصرف شود.

رژیم غذایی پالئو تاکید زیادی بر مصرف غذاهای کامل مانند پروتئین

بدون چربی، سبزیجات، میوه ها،مغزها و دانه ها دارد. آرتروز: چاقی التهاب بدن و فشار وارد شده بر مفاصل را افزایش میدهد. در سایر روزها، نباید کالری دریافتی خود را محدود کنید. تمام رژیمهای کم کالری باعث کاهش وزن میشوند؛ اما رژیمی برای لاغر شدن مناسب است که برای سلامتی مضر نباشد. حذف وعدههای غذایی هم متابولیسم را کم میکند و هم باعث گرسنگی در طی روز میشود. سپس در سایر فازها به تدریج میزان کربوهیدرات رژیم را افزایش میدهید.

مردم با خواندن کتاب اتکینز کم کم نقدهایشان از رژیم غذایی کم چرب با کربوهیدرات بالا را به میان آوردند. افزایش ناگهانی وزن را می تواند به دلایل زیادی مانند: استرس، دارو، اضطراب، مصرف بیش از حد نمک یا مواد قندی و… مطالعات نشان می دهد که رژیم پالئو نسبت به برخی از انواع رژیم لاغری تاثیر بیشتری در کاهش وزن دارد. بعضی مطالعات نشان دادهاند که این رژیم باعث کاهش اشتها و لاغری میشود؛ اما در سایر تحقیقات مشخص شده که رژیم زون تاثیر کمی در کاهش وزن دارد.

محصولات اتکینز در ایران

بیماریهای هورمونی: چاقی روی تعادل هورمونهای بدن تاثیر منفی دارد. کم خوابی، هم سطح هورمونهای استرس را بالا میبرد و هم باعث افزایش اشتها میشود. مزایا: رژیم دوکان، متابولیسم و هورمونهای سیری را افزایش و هورمون گرسنگی گرلین را کاهش میدهد؛ در نتیجه، باعث لاغری میشود. معایب: کاهش مقدار نمک مصرفی برای سلامتی مفید است؛ اما محدودیت شدید نمک ممکن است باعث افزایش خطر مرگ در مبتلایان به نارسایی قلبی و مقاومت به انسولین شود.

رژیم اتکینز در شیردهی آنچه باعث می شود افراد چاق شوند، مشکل توزیع انسولین است. تحریک آن ها نیز می شود. نیازی به محدود کردن روغن و چربی ها ندارید، اما نمی توانید بیشتر میوه ها، نان، پاستا، دانه، آجیل یا الکل داشته باشید، و در طول روز باید هشت لیوان آب بنوشید. ، پنیرها ، تخم مرغ ها و چربی ها ( مانند : روغن و کره ) بخورند بدون شمردن کالری آنها .

مزایا: رژیم وگان کالری دریافتی را کاهش داده و با تحریک حس سیری از پرخوری جلوگیری میکند. رژیم اتکینز، مصرف پروتئینهای حیوانی را جایگزین کربوهیدراتها کرده است. در بعضی نسخههای انعطافپذیرتر این رژیم امکان مصرف پنیر، کره و سیبزمینی وجود دارد. معایب: در این رژیم مصرف بعضی غذاهای حاوی کربوهیدراتهای سالم مثل موز و سیبزمینی محدود میشود. معایب: در رژیم وگان، غذاهای حیوانی به طور کامل حذف میشوند. معایب: پیروی از این رژیم به دلیل محدودیتهای زیادی که دارد برای طولانی مدت سخت است.

کیا رژیم اتکینز گرفتن

رژیم کانادایی یک رژیم ۱۳ روزه و بسیار شدید و سخت است. در مرحله دوم، شما از یک رژیم غذایی بسیار کمکالری تنها 500 کالری در روز همراه با قطره، تزریق یا اسپری مکمل HCG استفاده میکنید. هر چقدر تغییراتی که در سبک زندگی ایجاد میکنید سالمتر و واقع بینانهتر باشد، در کاهش وزن موفقتر خواهید بود. اگر رژیم شما را از مصرف غذاهای مورد علاقهتان محروم کند، میل و ولع بیشتری به مصرف غذا پیدا میکنید. وضعیت سلامتی شما را در نظر بگیرد. میوهها و سبزیجات به دلیل داشتن فیبر حجم معده را پر میکنند؛ بنابراین، مصرف آنها در طی روز از پرخوری جلوگیری میکند.

خرید شکلات اتکینز

با روشهای زیر به راحتی شکم بزرگ تان را تخت و شش تکه کنید. کالری اضافی به شکل چربی در نواحی مختلف بدن به ویژه شکم و پهلو ذخیره میشود. بیش از نیاز بدن کالری دریافت نکنید. تا زمانی که وعده های غذایی خود را از یک منبع پروتئین چرب با سبزیجات یا آجیل و برخی از چربی های سالم تامین کنید کاهش وزن خواهید داشت. رژیم جنگجو: در طول روز مقدار کمی میوه و سبزی خام مصرف کرده و در شب یک وعده غذای حجیم میخورید. برخی کارشناسان سلامت باور دارند که مصرف مقدار زیادی چربی و پروتئین از منابع حیوانی مانند آنچه که در رژیم اتکینز مجاز است، میتواند خطر بیماری قلبی و برخی از سرطانها را افزایش دهد.

sitemap