رژیم لاغری دکتر اتکینز چیست؟

روش دکتر اتکینز اما به این خاطر که شما قبلا وارد فاز کتوسیس شدهاید قادر خواهید بود تا با سرعت بیشتری به این

رژیم اتکینز جهت لاغری سریع فاز بازگردید. در حالی که دیگر آمینواسیدها به گلوکز تبدیل میشوند اما استیل کوآ میتواند برای ساخت کتون استفاده شود. مغز قادر به استفاده از این سوخت جایگزین به جای روش همیشگی (استفاده از گلوکز به عنوان سوخت) میباشد که در بیماران مبتلا به اختلالات مغزی به صورت صحیح عمل نمیکند.

به عنوان مثال یک مطالعه نشان داده

است که با پیروی از روش کتوژنیک و استفاده از مواد خوراکی موجود در این رژیم به مدت ۲۴ هفته باعث کاهش سطح تری گلیسیرید، ال دی ال کلسترول و گلوکز خون به مقدار قابل ملاحظه ای در بیماران میشود. رژیم کتوژنیک به خاطر حذف قندها و کربوهیدراتهای تصفیه شده یک روش موثر برای کاهش سرطان میباشد. رژیم کتو یا کتوژنیک به منظور ورود سریع بدن به فاز چربی سوزی تمامی منابع گلوکز را حذف میکند.

رژیم های اتکینز

اگر فستینگ را با کتو به طور همزمان انجام دهیم چه اتفاقی در بدن ما رخ میدهد؟ در مطلب مکمل های رژیم کتوژنیک توضیح دادهایم که چه مکمل هایی باید استفاده کرد. این رژیم غذایی 4 مرحله ای کمی پیچیده است و تطابق داشتن سخت خواهد بود ، اما تنها کاری که باید انجام بدهید ، پیروی از برنامه غذایی است که در ادامه مقاله برای شما آورده ایم. در حال حاضر شواهد نشان میدهند که رژیم با چربی بالا و کربوهیدرات پایین کتو در مقایسه با رژیم کم چرب باعث داشتن عمر طولانی تر می شود.  Th᠎is data was done by GSA Con᠎te​nt G ener᠎at or Dem​oversi​on .

روش رژیم اتکینز

نوشیدن آب کافی

شما را از داشتن احساس خستگی دور نگه داشته و برای

گوارش و سرکوب گرسنگی مهم میباشد. زیرا که فیبر قابل گوارش نبوده نمیتوان آن را جزو کربوهیدرات دریافتی به حساب آورد. یک مطالعه در سال 2017 نشان داد افرادی که مبتلا به دیابت هستند و از رژیم غذایی گیاهی پیروی کرده اند، پیشرفت قابل ملاحظه ای در میزان قند خون و A1c دارند. همچنین محققان باور دارند که رژیم کتوژنیک به بیماران اسکیزوفرنی هم کمک میکند تا نشانههای این بیماری مانند توهم و رفتارهای غیر قابل پیش بینی را بهبود بخشند.

کتاب اتکینز دانلود

انجام هم زمان رژیم فستینگ یا همان روزه داری با رژیم کتوژنیک برای اغلب افراد بیخطر است. آیا فستینگ و کتو را با هم انجام دهیم؟ اما مخالفان سر سختی هم وجود داشتند که در سرتیتر روزنامه ها منتقدانه فریاد میزدند “رژیم غذایی با پروتئین بالا به کلیه ها آسیب وارد میکند”، “اتکینز می تواند خلق شما را تنگ کند “، “افراد چاق هشیار باشید ” و “اتکینز می تواند دیابت را آغاز کند”.

رژیم اتکینز فازهای مختلفی برای کاهش و نگهداری وزن دارد که با برنامههای بسیار کم کربوهیدرات آغاز میشود. سبزیجات کم کالری: اسفناج، بروکلی، کلم و… خوردن پروتئین با چربی بالا و سبزیجات کم چرب مانند سبزیجات برگ دار نیز در این مرحله توصیه می شود. منظور از مقدار کل کربوهیدرات دریافتی کربوهیدرات خالص بعد از کم کردن فیبر موجود در آن است. این نسخه از رژیم با ۴۰ گرم کربوهیدرات خالص در روز به جای ۲۰ گرم شروع می شود.

رژیم اتکینز هفته دوم

درشت مغذیهای خود را حساب کنید: منظور از درشت مغذیها چربی، پروتئین و کربوهیدرات خالص است. البته باید گفت که منظور کربوهیدراتهای ناسالم مانند نان سفید است. همچنین افراد مبتلا به بیماری قلبی یا دیابت هم قبل از ترکیب رژیم کتو با روزه داری حتما باید با پزشک مشورت کنند. در برنامه رژیم لاغری باید صبر کرده و اهداف لاغری خود را مشخص کنید؛ مثلا ممکن است با خودتان بگویید که به نظر میرسد دو سه کیلو وزن کم کردن در ماه برای من یک هدف بسیار ساده و عملی باشد اما بهتر است بدانید که همین هم نیاز به صبوری دارد؛ پس قبل از تعیین هدف نهایی برای خود،خوب فکر کنید.

رژیم غذایی اتکینز چگونه است

اما به گفته یکی از متخصصین، اتکینز ساختاری ارائه میدهد که فرد وزن بیشتری کم میکند. رژیم لاغری سریع با رژیم پروتئین اتکینز راه حل مناسبی برای علل چاقی و درد های شما است و یک دلیل مهم برای ثابت ماندن وزن این است که افراد بعد از تجربه لذت بخش کاهش وزن و بدست آوردن سلامتی، حاضر نیستند به درد و رنج سابق بازگردند. پزشک برای تشخیص و درمان صرع در بیمار ابتدا سابقه پزشکی فرد و علائمی را که تجربه کرده، از جمله شرح و جدول زمانی تشنج های گذشته را بررسی می کند.

مصرف مداوم و منظم گیلاس خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و سکته را نیز کاهش میدهد.در کشور چین از گیلاس برای درمان نقرس، رماتیسم و آرتروز و کمخونی استفاده میشود. در طی قرن گذشته از رژیم کیتو به عنوان یک درمان طبیعی و حتی از بین بردن اختلالات عصبی و آسیبای شناختی مانند آلزایمر، صرع، اضطراب و افسردگی شدید استفاده شده است. سلول های عادی موجود در بدن ما قادر به استفاده از چربی به عنوان منبع انرژی هستند اما محققان باور دارند که سلول های سرطانی از نظر متابولیسمی نمی توانند به جای گلوکز از چربی استفاده کنند.

این رژیم همچنین از ذخیره چربی بدن برای سوخت بیشتر استفاده میکند. فلسفه این رژیم اینه که کالری ها اثر مشابهی روی بدن ما ندارن و به خاطر گلایسمیک ایندکس یا شاخص قندیشون ، تاثیری که روی میزان انسولین مترشحه در بدن ما دارن متفاوته و بنابراین با سرعت و اولیت متفاوتی توسط بدن سوخته و ذخیره میشن. البته باید گفت که بسیاری از متخصص های تغذیه با این رژیم مخالف هستند، زیرا این رژیم لاغری متعادل نیست و بدن شما را دچار کمبود بسیاری از مواد مغذی می کند.

در اینجا یک برنامه غذایی رژیم کتو آماده کردهایم تا بدانید به چه شکل باید این رژیم فوق العاده را انجام دهید. نویسنده آن تا چه حد معتبر است؟ یک فنجان اسفناج پخته 1111 برابر جذب ویتامین Kروزانه بدن را افزايش داده و باعث جذب کلسیم توسط استخوانها میشود.مصرف اسفناج چه به صورت خام یا پخته را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید. با رسیدن به وزن ایدهآل خود میتوانید رژیم غذایی فعلی را با مقادیر کربوهیدرات مشخص ادامه دهید و به صورت مادام العمر از این رژیم استفاده کنید.

مرحله 3 (بهینه سازی): با نزدیک شدن به وزن ایده آل ، کربوهیدراتهای موجود در وعده غذایی خود را کمی افزایش دهید. پروتئین دریافتی شما باید چیزی بین ۱ تا ۱.۵ گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن ایده آل شما باشد. هر ماده خوراکی که کربوهیدرات بالایی دارد باید محدود شود. با این حال خانمهای حامله، مادرانی که نوزاد شیر میدهند و افرادی که اختلال غذا خوردن دارند باید از رژیم فستینگ دوری کنند.

رژیم اتکینز چیست

رژیم لاغری سریع در شیردهی یکی از کارهایی که به شما کمک میکند خیلی سریعتر وارد فاز کتوسیس شوید انجام فستینگ است تا اینکه فقط از رژیم کتوژنیک پیروی کنید. او همچنین به نظر میرسد که بسیاری از رفتارهای مادرش را تحمل میکند زیرا در ابتدای داستان اشاره شدهاست که مادرش هر فرصتی را پیدا میکند تا به بیلی آنچه را که در ذهن اش است، بگوید. طرفداران این رژیم غذایی ادعا می کنند که شما می توانید با خوردن پروتئین و چربی، کاهش وزن پیدا کنید تا زمانی که از غذاهای پر کربوهیدرات اجتناب نمایید.

زمانی که فستینگ انجام میدهید ذخایر گلیکوژن کاهش پیدا کرده و انسولین افت میکند و در نتیجه به شکل طبیعی بدن چربی سوزی را انجام میدهد. این پدیده به بدن افراد مختلف ربط نداشته و هر فردی که بیش از اندازه مواد قندی مصرف کند دچار این پدیده می شود. گزارشهای منتشر شده نشان میدهند در حالی که بیماریها با یکدیگر متفاوت هستند اما انجام رژیم کتو برای بسیاری از مشکلات عصبی موثر است زیرا که اثرات محافظتی در برابر اعصاب را دارد. زیرا رژیم نگهدارنده ندارد. همچنین مکمل آمینواسید لوسین مصرف کنید زیرا که مستقیماً به استیل کوآ شکسته میشود.

رژيم غذايي اتكينز

این تغییر سوخت بدن باعث از بین

رفتن آسیب های شناختی و اختلالات عصبی از جمله حملات صرع

میشود. به این خاطر که یکی از ویژگیهای فستینگ بالا بردن متابولیسم است و بدن شما به شکل خودکار چربیها را آب میکند. ترکیب رژیم فستینگ و کتوژنیک کار شما را برای چربی سوزی آسان میکند. یک آزمایش انجام شده بر روی موشها نشان داد که رژیم کتوژنیک فرآیند بیماریهای ای ال اس و هانتینگتون را آهسته تر میکند. اما در یک رژیم کتو با سخت گیری کمتر مانند کتوژنیک چرخه ای شما انعطاف پذیری بیشتری دارید.

رژیم لاغری اتکینز نی نی سایت

بدن ما قادر است که پروتئین را به گلوکز تبدیل کند بدان معنا که اگر شما مقدار زیادی پروتئین بخورید کار سخت تری برای ورود به فاز کتوسیس خواهید داشت. این ماده یکی از مهمترین آمینواسیدهای کتوژنیک برای بدن است. علاوه بر این، رژیمهای کم کربوهیدرات ممکن است برای بسیاری از عوامل خطرناک بیماری مانند: تری گلیسیرید خون، سطح کلسترول، سطح قند خون، سطح انسولین و فشار خون مفید باشند. رژیم بسیار کم كالرى : این رژیم به شكل هاى مختلف مورد استفاده قرار مى گیرد. در ادامه میخواهیم به این مورد بپردازیم. ​Artic᠎le w as c reated by G SA Con tent Generat​or DEMO᠎.

خرید کتاب رژیم اتکینز

تقلب نکنید: در آخر اینکه روز تقلب در رژیم کتوژنیک نداشته باشید اما چرا؟ چرا با رژیم کتو لاغر نمی شوم؟ این افراد در خوردن افراط نمی کنن که وزنشون بالا نره، در واقع نمی خوان چاق شن، نه اینکه بخوان لاغر شن. میتوان گفت که با انجام فستینگ در رژیم کتوژنیک قادر خواهید بود تا سریع تر وارد فاز کتوسیس شوید و همچنین بیشتر چربی بسوزانید. به این خاطر که بدن ما در زمان فستینگ با تبدیل سوخت از کربوهیدرات به چربی تعادل انرژی خود را حفظ میکند و نتایج بهتری با کتو میگیرید.

کسی رژیم اتکینز گرفته

تحقیقات نشان میدهد که به

حداقل رساندن سطح گلوکز با استفاده از رژیم کتوژنیک بدن شما را مجبور به تولید کتون برای سوخت بدن میکند. هر گاه قند خون افراد بیش از حد بالا باشد، بدن انسولین تولید می کند. روي: روي كه سيستم ايمني بدن را تقويت ميكند به وفور در سويا و شيرسويا يافت ميشود. برای اثرات متابولیک عمومی که منجر به CHD و/یا دیابت نوع ۲ میشود، نویسنده پیشنهاد میکند که تغییرات در میزان تولید انسولین یا حساسیت بدن به آن ممکن است یکی از اثرات اولیه مصرف بیش از حد ساکاروز باشد.

رژيم اتكينز براي 14 روز

جنسن نام یک شرکت تولید نوار کاست است که نام آن بر روی برخی از نوارهای هانا نیز به چشم میخورد. اگر شما رژیم کتو را به درستی انجام ندهید ممکن است که از این رژیم نتیجه نگیرید. بارگیری پروتئین انجام ندهید: تفاوت رژیم لوکارب با کتوژنیک در بارگیری نکردن پروتئین است. در دهههای ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ میلادی، هنگامی که تنها داروهای ضد صرع موجود، برمیدها (کشفشده در ۱۸۵۷) و فنوباربیتال (۱۹۱۲) بودند، رژیم کتوژنیک بهطور گستردهای مورد استفاده و پژوهش بود. معایب :تحقیقات کیفی بسیار کمی در مورد رژیم غذایی دوکان وجود دارد.

اتفاقی نیست که برخی از بهترین مواد غذایی مبارزه کننده با سرطان در لیست مواد غذایی رژیم کتوژنیک قرار دارد. چندین پژوهش نشان دادهاند که این رژیم ابزار قدرتمند و بدون خطری برای آب کردن چربیها است. نسبت دقیق توصیه شده برای مصرف روزانه درشت مغذی ها یعنی چربی، کربوهیدرات و پروتئین با توجه به هدف و وضعیت سلامتی شما متفاوت است. مثلا در نژاد اسلاو(شرق اروپا) كه رنگ پوست و مو بسيار روشن است دندانها هم به همان نسبت بايد سفيد باشند وگرنه رنگ دندانها درذوق خواهد زد.

sitemap