لاغری سریع با رژیم اتکینز + فواید و عوارض

و با توجه به این مشکلات در ابتدای رژیم، دکتر پیر دوکان توصیه میکند که افرادی

که در فاز حمله هستند به سراغ فعالیت های شدید نروند، چراکه ممکن است احساس خستگی تشدید شود. رژیم غذایی دوکان که توسط دکتر فرانسوری پیر دوکان در دهه 1970 ایجاد شد، شامل چهار مرحله است . در مقابل ، برخی از انواع روزه داری متناوب شامل بدون غذا برای 24 ساعت کامل است . علاوه بر این ، اگرچه نمی توان از کاهش عضلات در هنگام کاهش وزن جلوگیری کرد ، اما روزه داری متناوب در مقایسه با اشکال متداول محدودیت کالری در حفظ توده عضلانی برتر است .

لاغری به روش اتکینز

رژیم کتوژنیک ده روزه در این حالت در روزی که فرد روزه است میتواند تا ۵۰۰ کالری غذا مصرف کند. تا هنگامی که سرعت کاهش وزن تان کندتر یا متوقف می شود، این مرحله را ادامه دهید. البته این مورد در برخی موارد فقط ادعا نیست و خیلی از افراد با این رژیم کاهش وزن داشته اند. عمدتاً با مصرف غذاهایی با چربی و پروتئین بالا، می توانید آجیل و لوبیا را به همراه سبزیجات سبز بیشتر به رژیم غذایی خود افزوده تا سطح کلی کربوهیدرات را تا حدود بیست تا سی گرم در روز پایین نگه دارید.

برای دستیابی به وزن ایده آل و حفظ وزن مورد نظر خود ، مهم است که یک راه سالم برای غذا خوردن پیدا کنید که از آن لذت ببرید و بتوانید تا آخر عمر از آن پیروی کنید . بعد از پیدا کردن نوارها، کلی تمام تلاش خود را میکند تا به واقعیت زندگی هانا پی ببرد که این مسئله باعث میشود تا او با گذشته تلخ خودش نیز مواجه شود.

نمرات هم بهترتيب از يك تا 5 هستند. هيچ كس را هم پيدا نميكنيد كه عاري از نقص باشد اما قضيه شكم كاملا جهاني و يك درد مشترك بينالمللي است. اکثر افراد با این رژیم احساس سیری دارند گاهی همان سه وعده غذای اصلی برایشان کافیست و چه بسا پس از گذشت مدتی با دو وعده غذا در طول روز حسابی سیر میمانند و دیگر نیاز به خوردن میان وعده ندارند ، با این وجود شما در رژیم لاغری اتکینز در هر زمان که گرسنه شدید میتوانید یکی از غذاهای زیر را میل نمایید.

رژیم های اتکینز

بدن برای تامین انرژی کوتاه مدت، به سرعت از کربوهیدرات های ساده، همانند آنچه در آرد سفید یا غذاهای ناسالم وجود دارند استفاده می کند. مطالعهای که در سال 2004 در مجله بینالمللی چاقی منتشر شد، اشاره کرد که مردم تمایلی به رعایت رژیمهای کم کربوهیدرات برای مدت طولانی ندارند، بنابراین اگر از آنها لذت میبرید، شامل کره بادامزمینی و آجیل در برنامه غذایی اتکینز میتواند به شما کمک کند تا به رژیم غذایی خود پایبند باشید.

رژیم اتکینز کربوهیدرات های شما را محدود می کند تا بدن شما را وادار کند تا برای انرژی بیشتر به چربی تکیه کند، بنابراین به طور بالقوه کاهش وزن را افزایش می دهد. پیش از شروع رژیم غذایی اتکینز، با متخصص تغذیه درباره ی شرایط مشخص سلامتی تان و ریسک های بالقوه صحبت کنید. همچنین مشخص میشود که نام اصلی لوری، آنجل مایرز است. این برنامه غذایی مشخص می کند که میزان کالری دریافتی شما باید از 30% پروتئین بدون چربی ، 30% چربی سالم و 40% کربوهیدراتهای با فیبر بالا تشکیل شده باشد .

رژیم اتکینز در بارداری

این رژیم ترکیبی از برنامه غذایی با مقدار کالری بسیار پایین و تزریق هورمون HCG است. رژیم 5:2 به عنوان نوعی از روزه داری تغییر یافته در روز در نظر گرفته می شود . « رژیم 5:2 نوعی روزه داری متناوب است که شامل خوردن 500 -600 کالری دو روز در هفته و خوردن عادی در بقیه روزهای هفته است . تحقیقات نشان می دهد روزه داری متناوب باعث دریافت کالری بیش از حد در روزهای غذا خوردن نمی شود که ممکن است به دلیل آزاد شدن پپتید باشد ، که هورمونی است که باعث احساس سیری می شود و به شما کمک می کند کمتر غذا بخورید .

برنامه غذایی اتکینز

آنتياكسيدانها با راديكالهاي آزاد در بدن مبارزه ميكنند. در زیر چند نمونه میان وعده ساده و سالم در رژیم لاغری اتکینز را به شما معرفی میکنیم تا بدون احساس گرسنگی و ضعف لاغر شدن را تجربه کنید. برای مثال، در فاز اول شما مجاز به استفاده 20 گرم در روز از “کربوهیدرات خالص” هستید که 12 تا 15 گرم از آن، از سبزی های با فیبر بالا است؛ اما در هنگام مصرف چربی ها، حتی لازم نیست که چربی گوشت و مرغ خود را جدا کنید. این رژیم غذایی به دلیل وجود مقدار بالای چربی در آن، توسط مراکز مرتبط با سلامت به عنوان یک برنامه ناسالم شناخته شد.

بعد از آن، این رژیم غذایی به طور کامل مورد مطالعه قرار گرفت و نشان داده شد که باعث کاهش بیشتر وزن و بهبود بیشتر قند خون، کلسترول HDL خوب، تری گلیسیرید و شاخص های بهداشتی دیگر نسبت به رژیم های کم چرب می شود. اما قبل از امتحان این رژیم برای کاهش وزن، بهتر است که تمامی مزایای رژیم اتکینز و همچنین عوارض رژیم اتکینز را بشناسید.برای افرادی که می خواهند از رژیم غذایی اتکینز استفاده کنند، در ادامه سعی کرده ایم که به صورت خلاصه اما کامل توضیحاتی درباره رژیم لاغری اتکینز، مزایای رژیم اتکینز و همچنین عوارض رژیم اتکینز را مورد بررسی قرار دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

رژیم غذایی اتکینز چگونه است

بنابراین اگر جزو افرادی هستین که زمینه مشکلات قلبی رو دارین، به هیچ وجه رژیم اتکینز به شما پیشنهاد نمیشه. برای مطالعات رژیم غذایی، زمانی طولانیمدت، حداقل دو سال برای تحقیق در نظر گرفته می شود. مطالعات انجام شده تاکنون نشان می دهد رژیم غذایی منطقه ای می تواند برای کاهش وزن و کاهش قند خون ، مقاومت به انسولین و التهاب مؤثر باشد. ولی مصرف بعضی از داروها همراه با رژیم خطرناک است و باعث مسمومیت دارویی می شود ، به عنوان مثال داروهای مدر چون خود رژیم مدراست و داروهای ضد دیابت (انسولین) چون نیاز به انسولین با تغییر رژیم غذایی متغیر می شود. This article was written  by G᠎SA Content G​enerator  DE MO .

اتکینز توضیح میدهد که کربوهیدرات قند خون را افزایش میدهد و در نتیجه انسولین آزاد میشود. وعده های آزاد: فرد می تواند در هفته دو وعده غذایی آزاد داشته باشد. با این رژیم غذایی ، شما به طور معمول پنج روز در هفته غذا می خورید و میزان کالری دریافتی خود را به 500 تا 600 کالری برای دو روز در هفته محدود می کنید ، در نتیجه با کمبود کلی کالری مواجه می شوید که منجر به کاهش وزن می شود .

روش دکتر اتکینز

رژیم اتکینز با تغییر شدید جذب مواد غذایی، عمدتاً از طریق حذف قندهای ساده و کربوهیدرات ها عمل کرده و عمده ی جذب کالری را به گوشت کم چرب، پروتئین های متراکم مواد غذایی و چربی های سالم تغییر می دهد. محدودیت هایی برای مقدار کره یا چربی ها صورت می گیرد؛ اما دستورالعمل های دقیقی برای گوشت یا پروتئین های دیگر موجود نیست. تا زمانی که حداقل 12 گرم از 25 گرم کربوهیدرات خالص موجود خود را روی سبزیجات غیر نشاسته ای استفاده می کنید، می توانید وقتی از مرحله القایی اتکینز به فاز 2 خارج می شوید، شروع به خوردن کره بادام زمینی کنید. Th᠎is ᠎po st w as creat​ed with the ᠎help of GSA C​on᠎te᠎nt Ge nera to​r DE MO᠎!

غذاهای اتکینز

و بدن قادر به جذب موثر تمام کالری موجود در آجیل نیست. تخصیص کالری بسیار کم در دو روز « سریع » باعث شده برخی رژیم 5:2 را به عنوان یک رژیم غذایی عیجب و غریب طبقه بندی کنند . این امر در مورد بسیاری از رژیم های غذایی دیگر نیز صادق است و یکی از دلایلی است که محققان رژیم های غذایی را تنها در چند هفته، با سایر رژیم ها مقایسه نمی کنند.

کیا رژیم اتکینز گرفتن

۱۹-وجود ۵۸۰ شماره باقیمانده جهت اعمال شماره گذاری درآینده در راههای فرعی. در اینجا یک نمونه رایگان یکهفته ای از رژیم لاغری اتکینز برای استفاده شما عزیزان قرار داده شده است .این رژیم مناسب برای فاز القایی است، اما شما باید سبزیجات کربوهیدرات دار و میوه بیشتری به غذاهایتان اضافه کنید که ورود به مرحله و فاز بعدی را برایتان راحتر کند. پس از انتقال به فاز 2، هفته ای 5 گرم کربوهیدرات خالص اضافه می کنید، اما همچنان از 60 گرم در روز بالاتر نمی روید تا به هدف کاهش وزن خود برسید.

در یک مطالعه کنترل شده و شش هفته ای بر روی بزرگسالان دارای اضافه وزن ، افرادی که رژیم

Zone را رعایت کردند نسبت به گروه کم چرب وزن و چربی بدن خود را بیشتر از دست دادند . « رژیم غذایی پالئو براساس اصول تغذیه ای اجداد و نیکان بنا شده که بر غذاهای کامل و فرآوری نشده تمرکز دارد . غذاهای دیگر با هر مرحله تا مرحله تثبیت اضافه می شوند ، جایی که هیچ غذایی کاملاً ممنوع نیست ، اما غذاها و سبزیجات با پروتئین بالا توصیه می شود . ​Content was gener at᠎ed by GSA C​on​tent Gen erat or DE MO !

رژیم لاغری دکتر اتکینز یک رژیم لاغری است که در آن کربوهیدرات را محدود کرده و مصرف پروتئین و چربی ها اضافه می شود.این رژیم 4 مرحله دارد که مرحله اول آن به مرحله القایی معروف می باشد. اگر قصد گرفتن رژیم لاغری اتکینز را دارید پس لازم است یک خانه تکانی بکنید و قفسه های کابینت خود را از مواد قندی و مضر در این رژیم خالی کرده (مواد ناسالم شامل بستنی، سودا، غلات صبحانه، نان، نوشیدنی ها و مواد تشکیل دهنده پخت مثل شکر و آرد گندم) و از مواد سالم پر کنید ، به فروشکاه بروید و مواد غذایی زیر را تهیه کنید .

رژیم اتکینز ویکی پدیا

این نوارها در طول داستان در بین شخصیتها دست به دست میشود و آنها را درگیر خود میکند. در ادامه با مواد غذایی و برنامه غذایی رژیم لاغری دکتر اتکینز آشنا شوید. با این حال ، فقط به این دلیل که رژیم غذایی برای کاهش وزن مؤثر است ، به این معنی نیست که در دراز مدت پایدار است . فاز 1 (القایی): کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز به مدت 2 هفته.

تنها کاری نیاز دارید انجام بدهید استفاده از برنامه غذایی است که در ادامه مقاله برای شما آورده ایم. در ادامه مطلب جزئیات بیشتری را راجع به این رژیم غذایی در اختیارتان میگذاریم پس با ما تا آخر این مطلب همراه باشید. در ادامه به عوارض رژیم اتکینز پرداخته ایم. • حبوبات: عدس، لوبیا، نخود و غیره (صرفا در مرحله اول رژیم). نحوه عملکرد : رژیم اتکینز به چهار مرحله تقسیم می شود. اتکینز ۲۰ چهار مرحله دارد. اما در رژیم اتکینز کتوزیس به مرحله اول و گاهی اوقات به مرحله دوم محدود می شود.

در این رژیم، غذاهای کربوهیدارتی بر حسب اینکه چقدر سریع قند خون را بالا میبرند، دستهبندی میشوند. مردم تمایل دارند کالری هایی را که فراهم می کنند با خوردن کمتر غذاهای دیگر جبران کنند. نکته مهم این است که ثابت نشده است که روزه داری روزهای متناوب باعث کاهش وزن بیشتری نسبت به رژیم های استاندارد حاوی همان میزان کالری شود . رژیم غذایی 5:2 که رژیم غذایی سریع نیز نامیده می شود ، نوعی روزه داری متناوب است که به روزه داری متناوب نیز معروف است . با این حال ، شواهد مربوط به مزایای سلامتی روزه داری متناوب در حال افزایش است و به نظر می رسد یک گزینه مطلوب برای کاهش وزن است .

رژیم لاغری سریع در شیردهی در این مرحله، همانطور که به وزن دلخواهتان می رسید، می توانید کربوهیدرات های پیچیده تر، مانند طیف وسیع تری از سبزیجات و میوهها را به رژیم لاغری خود بیفزایید. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از رژیم اتکینز جهت لاغری سریع ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. بخش ۳ (تنظیم دقیق): زمانی که به وزن ایده آل خود می رسید، کربوهیدرات های بیشتری را برای برنامه کاهش وزن خود اضافه کنید تا به تدریج وزن خود را کاهش دهید. شما می توانید هر هفته حدود 10 گرم کربوهیدرات به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، اما در صورت توقف کاهش وزن ، باید کاهش دهید. دکتر آتکینز که پزشکی تجربی بود، بیش از ۶۰ هزار بیمار را در طول زندگی خود معالجه کرده است.

sitemap