آنچه باید در مورد باشگاه رفتن بدانید


اگر از فعالیت بدنی به دلیل اعتقاد بر شدت آن دور شده اید ، اجازه دهید ما حقیقتی را که دوست خواهید داشت به شما هدیه دهیم – ورزش برای م beثر بودن نیازی به شدت ندارد! وارد کنید: تناسب اندام پیاده روی. بله ، رفتن به باشگاه بدنسازی نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک برنامه ورزشی م serveثر عمل کند.

این که آیا به تازگی سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا فقط نمی توانید ورزش های بدون نفس و عرق را اذیت کنید ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی ارزان قیمت و کم هزینه باشد که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کمک می کند.

به خواندن ادامه دهید تا مزایای رفتن به باشگاه بدنسازی را بیاموزید و اینکه چرا این ورزش جایگزین موثری برای تمرینات شدید است!

مطالب مرتبط: صبح را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی مزایای جدی هم برای سلامت جسمی و هم روانی شما دارد.

برای شروع ، رفتن به باشگاه ورزشی می تواند کمک کننده باشد از کاهش وزن پشتیبانی می کند، افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، کاهش خطر دیابت، و حتی می تواند به شما کمک کند خلاق تر شدن

گرفتن؟ واقعاً به شروع کمک می کند احساس بهتری دارد به طور کلی! و ، بیشتر وجود دارد. این ورزش با شدت کم همچنین خطر استرس مفاصل را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین کاملاً مشمول مالیات شما می شود ، در حالی که با کنار گذاشتن عضویت گران قیمت در باشگاه ، در هزینه های اضافی خود صرفه جویی می کنید.

بهترین قسمت؟ رفتن به باشگاه ورزشی یکی از ساده ترین کارهایی است که می تواند شما را در حرکت نگه دارد. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش ورزشی خود را بپوشید و از خانه خارج شوید! و بهترین راه برای انجام مراحل وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی می تواند به همان اندازه م effectiveثر باشد лایتالیا را خراب می کند در طول روز یا حملات طولانی تر به طور همزمان. این برای شما و برنامه شما کار می کند!

بنابراین اگر روی میز کار می کنید ، بگذارید این انگیزه برای حرکت باشد! این مراحل را شامل شده و از بسیاری از آنها اجتناب کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبر

مطالب مرتبط: مزایای باور نکردنی پیاده روی

تناسب اندام چه می شود؟

قبل از ادامه کار ، رفتن به باشگاه ورزشی به چه معناست؟

رفتن به باشگاه بدنسازی به سادگی قصد پیاده روی خود را دارد. این به معنی بارگیری برنامه شما است اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه هایی برای فعالیت CDC، و هنگام ایجاد یک برنامه تناسب اندام ، برنامه را در نظر بگیرید.

به جای قدم زدن آرام در محله خود ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود ، دستیابی به تعداد معینی دقیقه پیاده روی در روز و حفظ شکل مناسب راه رفتن

چگونه شروع به ورزش کنیم؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش کتانی دارید ، آماده هستید که یک روال پیاده روی تناسب اندام را شروع کنید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، آسان است که بهترین نیت را داشته باشید اما تمرکز خود را در جاده از دست بدهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا با پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! وقتی نوبت به سالم ماندن ، قوی و تناسب اندام می رسد ، الف روال متعادل یکی از مواردی است که شامل تمرینات قلبی عروقی ، قدرت ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به خاطر داشته باشید ، برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی شما برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی ، در ساعات مختلف روز و حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که به هدف هفتگی خود یعنی 150 دقیقه رسیده اید.

شماره 2 پیاده روی خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی خود ، پیاده روی های خود را به عنوان قرار ملاقات برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، مطالعات عاداتی را که به طور مرتب حفظ می کنید و انجام می دهید (و در زمان های مشابه هر روز / هفته) نشان دهید.

بگویید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی داشته باشید یا آن را جدا کنید. شاید دو پیاده روی 15 دقیقه ای ، یا شاید حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای! فقط مطمئن شوید که به برنامه خود پایبند هستید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه پیش می خوانید به خاطر می آورید؟ جالب بود مگه نه؟ شما شروع به تجسم نسخه شادتر و سالم تری از خود کرده اید. او احساس خوبی داشت و احساس انگیزه می کرد. اما انگیزه زودگذر است. ممکن است بعضی روزها فوق العاده الهام بخش شوید و برعکس. به همین دلیل است که دانستن دلیل آن بسیار مهم است.

آن را بنویسید و خود را به عنوان نسخه ای آرامتر ، با انگیزه تر و الهام گرفته از خود تصور کنید. کسی که به روال پیاده روی خود پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه در هیچ کجا یافت نمی شود ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر باشند ، اما بدانید که در راه رسیدن به اهداف خود هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

در حالی که تغییرات جسمی به تدریج رخ می دهد ، مزایای روحی ورزش پیاده روی می تواند کاملاً آنی باشد. واقعاً با نوشتن احساسات خود پس از هر پیاده روی (یا در پایان روز) این لذت را القا کنید. این به شما کمک می کند تا عادت جدید خود را در راه رفتن ناخودآگاه تقویت کنید ، که این امر را بسیار ساده تر می کند. وقتی مغز شما بعد از هر پیاده روی متوجه می شود که چقدر خوب است ، در واقع شروع به گفتن می کند که به سطح ناخودآگاه بروید!

شماره 5 روال پیاده روی خود را بهبود بخشید

افزودن عطر و طعم به پیاده روی های شما آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند و باعث می شود که آنها را ادامه دهید. ما دوست داریم آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنیم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم و حتی از یک دوست بخواهیم به پیاده روی ما بپیوندد. از این که زمان انفجار چقدر سریع زمان می گذرد شوکه نخواهید شد!

این تمرین تناسب اندام را در خانه امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه اتفاقی می افتد؟ بدون استرس! فقط کافی است بازی را در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود فشار دهید رفتن به تناسب اندام روتین با مربی FitOn ، Bree Cogel. شما هنوز یک مایل کامل را با موسیقی پرانرژی پشت سر می گذارید که یک قدم شما را می برد (به معنای واقعی کلمه).

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و موانع جاده را قبل از آمدن آنها پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک تر یا شاید فقط کسالت!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید) ، برای انگیزه و ورزش به برنامه FitOn بروید تا به شما کمک کند به حرکت خود ادامه دهید. اهداف شما!

دیدگاهتان را بنویسید