آووکادو با هر نام دیگری


خوش آمدی! در این ماه ما می خواهیم بر آنچه شما برای اولویت بندی سلامت خود نیاز دارید تمرکز کنیم. گاهی اوقات این شامل غذاهای سالم است که در عین سالم ماندن بدن شما را تقویت می کند. شما همچنین سزاوار چیزی هستید که فوق العاده خوشمزه و پر از آنچه شما نیاز دارید باشد. از راه رفتن اجتناب کنیم!

آووکادو نه ، ما این کار را نکردیم

روی یک تکه نان تست ، مخلوط شده با سبزیجات دیگر یا به تنهایی از آن لذت ببرید ، ما واقعاً به بهانه دیگری برای خوردن آووکادو نیاز نداریم. آنها یکی از فوق العاده ترین غذاهای فوق العاده در طبیعت هستند ، سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی – بدون ذکر طعم.

آووکادو همچنین دارای مقدار زیادی پتاسیم است – الکترولیت اصلی که به تنظیم مایعات در بدن و سلول های شما کمک می کند. همچنین یک رسانای عالی الکتریسیته است که به بدن شما کمک می کند تا سیگنال ها را به طور موثر ارسال کند. سرگرمی: آنها حاوی پتاسیم بیشتری نسبت به موز هستند!

ذهن منطقی

اما این همه نیست!

یک آووکادو تقریباً 20 درصد از ارزش روزانه فولات را دارد. آنچه برای رشد و عملکرد سلول ها مورد نیاز است.

برچسب آووکادو

داستان کوتاه؟ آووکادو فوق العاده است!

زیرفصل وبلاگ

شما جهان ما را تبلیغ می کنید

اگر مانند ما هستید ، روز ملی # گوآکاموله را با استایل جشن گرفتید. اگر شما هم مانند ما هستید ، تقریباً هیچ ماده ای در تهیه بهترین گواش وجود ندارد. برخی از گزینه های سالم تر عبارتند از:

  • نوعی فلفل سبز مکزیکی
  • سبز شیلی
  • لوبیا سیاه
  • ذرت
  • کلم پیچ

برای دود اضافی ، می توانید آووکادو یا نصف گوجه فرنگی را قبل از افزودن به ظرف تفت دهید! گزینه های گواکامول بی پایان است.

چه چیزی گواش شما را خاص می کند؟ نحوه مصرف آووکادو را در رسانه های اجتماعی به ما بگویید. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا آن را به منوی خود اضافه کنیم.

آووکا-برو بیرون و آن را خرد کن

هیچ زمان اشتباهی از سال برای لذت بردن از خواص آووکادو وجود ندارد. همچنین همیشه زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد رژیم غذایی و ورزش است تا مطمئن شوید در مسیر درست موفقیت قرار گرفته اید. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما در اولویت بندی سلامت خود کمک کنیم ، بنابراین در تماس با ما دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید