آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست در اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذای سالم و تغذیه و …) ، اما می بینیم که همه اینها را انجام داده ایم ، اما نتیجه مطلوب است ما آن را نفهمیدیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقطه وجود دارد که می گوید مقدار انرژی درخواست های ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی مورد نیاز شما را تامین کند بدن خود را تغییر دهید و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس چیست اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. به عنوان عوامل استرس زای کوچک (به عنوان مثال: رانندگی یا کار و شرایط استرس زا و غیره)

بنابراین ، آنچه ما باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین معمولاً رژیم غذایی به جای در نظر گرفتن عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف آن را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما غافل از وزنش کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می پرسیم: “برای کاهش 10 برابر 9 برابر استرس چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما از آزمون می پرسید ، پس ما چکار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت هایی که به شما کمک می کند استرس را از بین ببرید بهت خوش بگذره ، آماده باش!

برای پیشبرد و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می تواند به شما کمک کند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

به یک دوست خوب زنگ بزن

بازی های آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید