آیا 30 یا 60 دقیقه تمرین برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی صحبت از بهترین تمرین کاهش وزن می شود ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین اگر شما طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای از دست دادن چربی بدن باید بیشتر تلاش کنید ، این می تواند یک تمرین کاهش وزن شوک 30 دقیقه ای باشد که فقط به آن نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که شما می توانید فقط نیم ساعت در روز غذا بخورید افزایش چربی سوزی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! خفه شده؟ باور کن! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای تناسب اندام و احساس شگفت انگیز را ندارید. تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ، ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوتاهتر را برای شما و برنامه خود کار کنید.

علم اینکه چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

الف مطالعه منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد افرادی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت ورزش می کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند علاوه بر جلسه تمرینی ، انرژی بیشتری را در طول روز صرف کردند ، به احتمال زیاد به این دلیل که پس از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. ورزش طولانی مدت همچنین می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. تمرین کنندگان می توانند بیش از مقدار کالری اضافی که در واقع در یک ساعت سوزانده اند بخورند و این باعث می شود آنها از کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن خارج شوند. همچنین ، تمرینات 30 دقیقه ای بسیار مناسب هستند تا بتوانند در یک برنامه شلوغ قرار بگیرند که احتمال ثبات ، مهمترین عامل در کاهش وزن را افزایش می دهد.

5 نکته برای تناسب اندام 30 دقیقه ای در روز

اگر تقریباً غیرممکن می دانید که یک تمرین طولانی تر را در یک روز شلوغ قرار دهید ، وقت آن است که تمرینات کوتاه مدت را هم برای برنامه و هم برای اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته برای ترکیب تمرینات سریع اما م 30ثر 30 دقیقه ای در روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را به عنوان قرار ملاقات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود قرار ملاقات دارید ، آن را از دست ندهید. زمان را مسدود کردید و متعهد شدید. همین امر باید در مورد تمرینات شما نیز صدق کند. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید در تمرینات خود جا بیفتید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه تغییر کند ، چیز بزرگی وجود ندارد. فقط کافی است یک بازه زمانی دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی نوبت به تمرینات کاهش وزن می رسد ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 تمرینات را به صورت پشت سر هم کوتاه کنید

علوم پایه نشان داد که تمرینات پشت سر هم کوتاه مدت می تواند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشد. بنابراین ، 60 دقیقه تمرین کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید ساختن قدرت در یک جلسه و جلسه خود را افزایش دهید نبض در دیگری این ترفند برای تمرینات فوق العاده کوتاه مفید است؟ متمرکز بمان. به ازای هر دقیقه یک دقیقه به خود اختصاص دهید!

شماره 3 لباس های تمرینی خود را زودتر از موعد تنظیم کنید

نشانه های بصری ، مانند شب قبل ، به مغز برای آموزش عادت ها کمک می کند. و این یک چیز کمتر است که قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی به موقع می آیید ، هر دقیقه مهم است. لباس های آماده تمرین ، زمان گرانبهای مورد نیاز برای انتخاب آن را از بین می برد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هیچ وقت برای ورزش عجله نداشتید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین ، در اینجا دعوت شما برای یافتن تمرینی است که حداقل از آن متنفر نیستید. روشهای بسیار متفاوتی برای انجام آن وجود دارد کالری می سوزاند، عضله سازی کنید، تنش را رها کنید، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدواقعاً نباید از تمریناتی که باعث می شود بگویید “اوه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در طول تمرین ، سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید ، که این احساس شگفت انگیز را پس از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال قد دوندگان را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، فقط انتظار داشتن این احساس انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که متقاعد کردن برایشان مشکل است ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، مغز خود را تقویت کنید. شاید بعد از تمرین خودتان را با کمی قند با قهوه مورد علاقه خود میل کنید. یا از یک وعده غذایی سالم ، لباس های ورزشی جدید و یا خوشبو کننده هوایی که در پایان هفته دیدید برای تکمیل تمام تمرینات استفاده کنید.

اگر زمانتان تمام شود چه؟

برخی روزها ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن به سادگی انجام نمی شود. قرارهای لحظه آخری ظاهر می شود ، بچه ها عصبانی هستند و برنامه کامل است. ما مردم هستیم! این روزها سعی کنید راه های دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها بالا بروید ، تماس بگیرید و قرارهای کوهنوردی بگذارید ، در حالی که مسواک می زنید حرکت اسکوات انجام دهید و حتی یک تایمر برای بلند شدن و ورزش در هر ساعت تعیین کنید. ما می خواهیم 10-20 تکرار حرکت پرتاب ، لگد ، پرش با پرش ، ضربات برگشتی ، کشش و پلانک داشته باشیم. آنها را در طول روز بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو مورد از ارزشمندترین چیزهایی است که می توانید داشته باشید. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه می تواند ذهن شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و شما را فعال و سالم نگه دارد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا از آن لذت ببرید و سایر کارهای فهرست کارهای خود را دریافت کنید!

آیا آماده هستید تا ببینید تمرینات سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و با آموزش نامحدود رایگان همراه شوید بسیاری از گزینه های برنامه شلوغبر

دیدگاهتان را بنویسید