سال نو برای سلامتی بهتر


سال نو همیشه مجموعه جدیدی از راه حل ها و تمایل به بهبود خود را به همراه دارد. چه شما خود را تکان داده اید و یا کمی تلو تلو خورده اید ، ما می خواهیم به شما بگوییم که ما به شما اعتقاد داریم. وارد شدن به یک روال یا رژیم جدید همیشه آسان نیست ، اما شما آن را دریافت کرده اید. تنها چند عادت برای شروع بهبود لازم است و شما قبلاً این مراحل را امسال انجام داده اید. با پایان اولین ماه سال 2021 ، می خواهیم بگوییم: WAY TO GO! شما دارید سال جدید را درست شروع می کنید.

برچسب گلوتن! بیایید در مورد گندم صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بودو و به همان اندازه که در سالهای اخیر بر غذاها و حتی فرهنگ عامه ما غلبه کرده است ، گلوتن همیشه در اطراف بوده است. آنچه که به تازگی آشکار شده است تأثیرات آن بر روی افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، است. ما می خواستیم در این ماه به طور عمیق به گلوتن بپردازیم تا به شما کمک کنیم بدانید این چیست و چگونه با آن مقابله کنید.

گلوتن چیست؟

“گلوتن نام عمومی پروتئین های موجود در گندم (گندم ، سفت ، صبح ، بلغور ، امل ، آرد ، مزرعه ، گراهام ، گندم KAMUTA horasan و ickorn) ، چاودار ، جو و تریتیکال – تلاقی بین گندم و چاودار است. “* در اصل ، گلوتن به حفظ شکل بدن کمک می کند. به عنوان چسب عمل می کند (دریافت کنید؟ چسب / گلوتن؟) برای نگه داشتن همه چیز در کنار هم. این خبر خوبی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما مفید نیست.

* https://celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن در کجا یافت می شود؟

این قسمت جالبشه. اگرچه گلوتن در گندم و برخی دیگر از موارد ذکر شده در بالا یافت می شود ، اما می توان از آن برای نگه داشتن غذاهای دیگر مانند موارد زیر استفاده کرد:

  • سوپ ها
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس ها
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات حتی یک جایگزین سالم تر – جو دوسر – می تواند به گلوتن آلوده شود ، که می تواند برای کسانی که به آن حساسیت دارند مفید باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش گلوتن شدید دارند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که در واقع می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، همه افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهند. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • نفخ و گاز.
  • درد شکم.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

کسانی هستند که ممکن است برخی از علائم بالا را تجربه کنند اما بیماری سلیاک ندارند. حساسیت به گندم ، جو و … کاملاً امکان پذیر است. بله ، به جای گلوتن خود. در صورت مشکوک بودن به حساسیت ، به پزشک خود اطلاع دهید تا به طور دقیق از آن مطلع شود.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از گلوتن به طور کامل اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن بر سلامتی شما تأثیر می گذارد.

اما شما هاروارد نیستید. هرکسی متفاوت است و اگرچه ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، اما خوب است خودتان بفهمید چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر هیچ بیماری سلیاک ندارید و هیچ گونه حساسیتی ندارید ، اما متوجه شدید که رژیم بدون گلوتن فقط به شما احساس خوبی می دهد ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

مدار ماه

از آنجا که سال نو است ، ما می خواستیم بیرون برویم و بیش از یک سبک متفاوت از ورزش را پیشنهاد دهیم. در این ماه تمرکز ما بر عادت های کوچک سالم است که می توانید برای شروع قوی و حفظ خوب در طول سال اتخاذ کنید.

عادت سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید بعد از بالا رفتن از پله ها یا پیاده روی سریع به صندوق پستی و برگشتن ، تنگی نفس را پنهان کنید؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن شما اتفاق بیفتد. نشان داده شده است که فعالیت قلبی عروقی (قلبی) به افزایش انرژی کمک می کند زیرا اکسیژن بیشتری به بدن شما منتقل می شود. این همچنین به شما کمک می کند تا از پله ها ، تپه ها و سایر اهداف تناسب اندام بالا بروید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا سایر تمرینات قلبی می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • روحیه خود را تقویت کنید (آیا تا به حال در مورد دونده های بلند شنیده اید؟)
  • به خواب کمک کنید
  • و بیشتر!

عادت سالم 2: تمرین با وزنه

نیازی نیست که برای هیچ Strongman® تمرین کنید تا از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد برخوردار شوید. در حقیقت ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال از دست دادن وزن اضافی یا افزایش تن هستید ، تمرینات ورزشی با وزنه می تواند به تناسب اندام شما کمک کند. با تیم اختصاصی ما برای حفظ وزن خود پاک کننده، می توانید تمرکز بیشتری روی آموزش خود داشته باشید.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

عادت سالم 3: کلاس

کلاسهای تناسب اندام عالی هستند زیرا به سلیقه هر فرد پاسخ می دهند. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، یک کلاس گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که هنگام ورزش انجام می دهید دوست دارید ، احتمالاً این کار را ادامه خواهید داد! و از آنجا که ما برای حفظ شما به قوانین سختگیرانه پایبند هستیم برنده شدن، می توانید با خیال آسوده به کلاس ها بروید.

کلاسهای گروهی نه تنها می تواند به بهبود سلامت شما کمک کند ، بلکه به شما کمک می کند:

  • وزن کم کنید
  • پاسخگو باشید
  • آن ها دوست هستند
  • یک مایل اضافی – یا یک نماینده – صرف کنید

از برنامه FC استفاده کنید یا از fitnessconnection.com/classes/ بصورت آنلاین دیدن کنید تا مجموعه ای از کلاس های ما را بیاموزید که می توانید در باشگاه بدنسازی یا در خانه شرکت کنید.

عادت سالم 4: ماشین های ورزشی

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می توانند ترسناک باشند. شما نمی خواهید کسی را عقب نگه دارید یا با پای نهادن به خودتان شرمنده شوید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند. چون ما یک بزرگتر برای قرار دادن فاصله اجتماعی بیشتر بین ماشین ها ، می توانید متناسب باشید و سالم بمانید.

دستگاه های ورزشی ما علاوه بر شناسایی دقیق ماهیچه های خاص ، می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان ورزش را محدود کنید
  • از خود محافظت کنید
  • استرس مفاصل را کاهش دهید
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

عضو منتخب

ما هر ماه می خواهیم فریاد بزنیم به عضوی که شیوه زندگی Fitness Connection را تجسم می کند و باعث می شود قوی بمانیم. اگر برای اولین بار است که به سالن ورزشی می روید ، ازredcon_bryceb Bryce برای دیدن چند نمونه دینامیت در مورد کارهایی که برای عضله سازی و استفاده از ماشین های ما باید انجام دهید دیدن کنید.

کپی FC JAN redcon bryceb

این دوست پویا در باشگاه بدنسازی مشتاق مشتاقی است که همیشه به سمت روشن نگاه می کند و هرگز روز را روی پای خود نمی گذراند. او از تبادل راهنمایی و تبادل لبخند – همراه با حس ورزشش – لذت می برد.

برای نکات ماشین ، بریس را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید و الهامات خود را به اشتراک بگذارید.

ما یک برنامه کاربردی برای آن داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیکتر ماندن به سفر تناسب اندام است.

همانطور که یک دوست را با خود به باشگاه می آورید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های فوق العاده ای برای مهمانان است:

  • پاسپورت 5 روزه رایگان بخرید
  • برنامه های درسی را مشاهده کنید
  • دسترسی به FC @ Home
  • همین حالا عضو شوید

امروز برنامه را بارگیری کنید!

تو شگفت انگیزی.

2021 اینجاست! ما قبلاً با تمام وجود وارد سال جدید شده ایم و امیدواریم که شما این قطعنامه ها را متزلزل کنید. به یاد داشته باشید که کمی برای خود وقت بگذارید و روی چیزهایی که واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، اگر گام های کوچکی بردارید بهتر است و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. امکانات ما تمیزتر ، موفق تر ، بزرگتر و آماده برای توقف و شروع آموزش است. بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید