قبل از تمرین خود را گرم کنید


قبل از ورزش ، گرم کردن برای جلوگیری از مواردی مانند کشیدن ماهیچه ها و آسیب ها برای افزایش مزایای تمرین ضروری است. اگر برای تمرینات مبتدی هستید یا به ایده های جدیدی برای گرم کردن نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را دراز کنید

کشش ماهیچه ها قبل از ورزش ، مهم نیست که چه نوع فعالیتی انجام می دهید. برخی از حرکات شامل حالت کودک ، نشستن روی ستون فقرات ، کشش ساق پا و ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن بسیار مناسب هستند. حرکات کششی از سفت شدن ماهیچه ها جلوگیری می کند و باعث می شود ماهیچه ها کار کنند تا برای تمرین آماده شوید.

گرم کردن کاردیو

اگر دونده هستید ، ممکن است قبلاً بدانید که نیازی به پرش مستقیم در بلند مدت قبل از گرم شدن ندارید. این گرم کردن های قلبی نباید زیاد باشد ، اما مهم هستند. دویدن در محل ، پیاده روی کوتاه قبل یا پرش با جرثقیل باعث افزایش سرعت قلب شما می شود و شما را برای دویدن بعدی آماده می کند. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن ، حرکات کشیده شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه مصرف می کنید به همان اندازه مهم است که از موفقیت تمرین خود مطمئن شوید. سعی کنید از قبل غذای سنگین نخورید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیماری به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر شما نیز از آب بیش از حد دور بمانید ، پس از آموزش آن را ذخیره کنید. با کمال تعجب ، قهوه یک چیز عالی برای نوشیدن قبل از رفتن به باشگاه است. این به شما انرژی زیادی می بخشد و به بدن شما می گوید در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع ورزش شما خواهد بود. این که آیا شما یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام می دهید یا در کلاس های یوگا به عنوان تمرین شرکت می کنید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید یا در اینترنت ویدیو جستجو کنید تا چند حالت ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

تماس با کسی که مدت طولانی ورزش کرده است به شما کمک می کند تا با مزایای گرم شدن بیشتر آشنا شوید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخصی را پیدا کنید که به او اعتماد دارید و می تواند به شما در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن که به نفع بدن شما هستند توصیه کند. رفتن به باشگاه بدنسازی یا پیدا کردن یک شریک در تمرین به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین شما را در تمرین خود مسئول می کند.

اگر بدنبال سالن بدنسازی برای حفظ تناسب اندام یا رسیدن به اهداف خود هستید ، به fitnessfor10.com مراجعه کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید