هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


“مثبت اندیش باشید و می دانید که بهترین ها هنوز در راه است.” – چیزی مو ، المپیک توکیو 2021 ، دارنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “کارهای زیادی وجود دارد و زمان کمی”. با همه تلاش ها ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. به یاد داشته باشید که حتی ورزش های سبک نیز می تواند به شما انرژی لازم برای پیروزی در روز و قوی ماندن را بدهد.

آیا آب (خربزه) درست می کنید؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و علاوه بر اینکه کامل ترین غذای تابستانی برای یک روز گرم است ، هندوانه فواید زیادی نیز برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92٪ آب است!

باعث شکم سالم می شود – سرشار از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

مواد مغذی – سرشار از ویتامین A و C ، همراه با پتاسیم و سایر مواد معدنی را فراهم می کند!

درد عضلات را کاهش می دهد- L-citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی…

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی نوسازی

اسلاید FITCO WatermelonRenovation1

عناصر

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 قاشق چایخوری از dotFIT آمینو XXX- هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. هم بزنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: برای مخلوط کردن طعم ، توت فرنگی برای آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه خود را حذف کنید!

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی باورنکردنی برای بهبود سلامتی شما و ملاقات با افرادی است که در یک کشتی هستند. کلاسهای گروهی همراه با فرم و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرینات شما می افزاید.

کلاسهای گروهی نیز:

  • مسئولیت پذیری را حفظ کنید.
  • ثبات را حفظ کنید.
  • در یافتن دوستان کمک کنید.
  • کاهش وزن خود را افزایش دهید.
  • خوش بگذره!

در اینجا چند درس گروهی است که باید در سالن های ورزشی ما به آنها توجه کنید:

BODIPUMPA

بادی پمپ FITCO

لاغر ، خوش اندام و سریع تناسب اندام شوید. با استفاده از وزنه های سبک با تکرارهای متعدد ، می توانید TOTAL ورزش بدن انجام دهید. با یک روال معمول که برای تکان دادن موسیقی و تشویق مربیان حرفه ای طراحی شده است ، در گروه به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت و مشتاق بازگشت بیشتر خواهید بود.

مربی قهرمانان اصلی HIIT

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که شما را با یک سری حرکات چالش برانگیز که باعث عرق کردن و تپش قلب شما می شود ، فوق العاده آماده می کند. این یک کلاس شدید تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه سواري

کوه ها و موارد دیگر را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این کلاس پمپاژ ، چهار پا و کشش ریه به شما روحیه می دهد و سیستم قلبی عروقی شما را به مرز نزدیک می کند. ایجاد استقامت فوق العاده ، پاهای خود را محکم کرده و کالری سوزانده شده را تماشا کنید.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای انگیزشی

یک لحن وجود دارد که می خواهیم درباره @ karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها 5 بار یک رکورد در پیست است ، بلکه چشم انداز او در مورد زندگی و نقل قول های انگیزشی او را تحت فشار قرار می دهد. خودشان

او با تمرینات شدید شکل می گیرد ، اما جایزه هایی نیز برای شکل دهی سرامیکی پرشور دارد. به عنوان یک مدل پیاده روی شدید و لباس ورزشی ، ایمان او چیزی است که او را به بهترین ، بهترین زندگی می کند و همیشه مثبت اندیش است.

اف سی کارینا

“وقتی می خواهید و زیاد می خندید. “یک زندگی فوق العاده داشته باشید.”

این رکورد الهام بخش و ویرانگر را دنبال کنید ، عضوی که از اهمیت اینستاگرام سرپیچی می کند @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که حرکت می کنند ، حرکت می کنند.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر یا شدیدتر از یک دوره یوگای خوب باشد. ما در اینستاگرام @ cloud9yogi را برای یوگای پویای خود نشان می دهیم که در همه جا کشیده شده و تعادل را به ارمغان می آورد. چند حرکت او فواید شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

چین های جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا این است که چین ها به جلو حرکت کنند. ژستی که می توانید در هر مکانی انجام دهید ، به کشش کل پشت از سر تا پا کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش بدن را فراهم می کند.

بازکننده های مفصل ران:

ایجاد بازکننده روی باسن در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود دامنه کلی حرکت و گردش بدن نیز کمک می کند. این به ایجاد تغییر انرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

خم شدن پشت:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت کامل باشد. این حالت سبک به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

cloud9yogi @ را در اینستاگرام دنبال کنید تا درباره او بیشتر بدانید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش در تابستان شروع به سوسو زدن می کند و در افق قرار می گیرد. اگر همه چیز عظیم شد ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: شما به اینجا رسیدید. شما تمام الاغ خود را زده اید تا به جایی که امروز هستید برسید ، پشتکار داشته باشید و هرگز تسلیم نشوید. به گفته همه در تناسب اندام رابطه ، این نیروی واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید