8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز وجود دارد که به من کمک می کند حتی در مواقعی که خسته هستم یا آن را احساس نمی کنم به سمت #اهدافم حرکت کنم. خیلی ساده هم هست ، حالا که آن را تنظیم کرده ام. این روال کار من است!

در واقع ، ایجاد یک روال سالم مستلزم مفروضات زیاد و کار جدید است تا انتخاب های خوبی برای بدن و ذهن شما انجام شود. و پایبندی به آن را بسیار ساده تر می کند. مانند ، تمام هدف معمول این است که به نحوی هزینه وارد شدن به خلبان خودکار را داشته باشیم. وقتی طبیعی است که در طول روز آب کافی بنوشید یا از خواب بیدار شوید و تمرین را کنار بگذارید ، احتمالاً به انجام این کارها برای حفظ سلامت خود ادامه می دهید.

در حقیقت ، برنامه ریزی روتین سالم شما بسیار آسان است. اما برنامه خود را به جایی برسانید که هست در حقیقت def روتین نیاز به کار دارد در اینجا نکاتی وجود دارد که من برای ایجاد روال سالم خود استفاده کردم – و امیدوارم مفید باشد!

مطمئن باشید لذت می برید

در اینجا کار معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر باشید ، احساس می کنید مانند یک کشنده هستید. و این بدان معناست که شما آن را حفظ نخواهید کرد. حتی اگر به جایی برسید که همه چیز به یک عادت تبدیل شده است ، اگر احساس می کنید آسیاب می کنید ، در نهایت آب شما تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور کنید کارهایی را که از آنها متنفرید انجام دهید فقط به این دلیل که آنها سالم هستند! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. اشکال دیگر کاردیو مانند آموزش رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد آن نوشیدنی های سالم با طعم نامطبوع صدق می کند. پروتئین ها و محرک های گیاهی LSF را اضافه کنید و در واقع منتظر نوشیدن پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری هستید.

در واقع ، تمام هدف یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر کاری را که انجام می دهید احساس نکنید ، خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که واقعاً از تمام قسمتهای آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، ایجاد روال عادی زمان می برد! نمی توانید در این مورد عجله کنید. بنابراین ، از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری راحت انجام دهید مانند حمل یک بطری یکبار مصرف با خود. اگر سعی می کنید بیشتر روزهای هفته ورزش کنید ، با برنامه روزانه 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. ده دقیقه ورزش یک راه خوب برای آرامش در یک برنامه معمول تمرین است! اگر سعی می کنید تمیزتر باشید ، مرتب تخت خود را از صبح شروع کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یکی از محرک های جدید ما به صبح شما راهی عالی برای سهولت کار است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید آنها را قابل دستیابی کنید ، و این بدان معناست که آنها را به مراحل کودک تقسیم کنید. نگاهی به روال سالم ایده آل خود بیندازید و چند راه را برای شروع کوچک انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

رعایت روالها ، حتی زمانی که آنها را دوست دارید و آنها را به مراحل کودک تقسیم کرده اید ، همچنان سخت است. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا این روال سالم را در وهله اول آغاز کرده اید.

برای اینکه بتوانید تمرکز خود را حفظ کرده و بازی A خود را ادامه دهید ، دو نکته دارم: دوستان خود را روشن کنید و تلفن خود را روشن کنید.

اگر یکی از دوستان شما نیز سعی در ایجاد یک روال سالم دارد ، نسبت به یکدیگر پاسخگو باشید. در اصل ، برنامه ریزی کنید تا چندین بار در هفته با یکدیگر تماس بگیرید. اگر می دانید که دوست شما در مورد عادات شما از شما س askال می کند ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار آسان تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما در تلاش برای سالم سازی آن نیستند ، با جامعه Insta LSF ما تماس بگیرید!

من همچنین توصیه می کنم برخی از برنامه ها را روی تلفن خود قرار دهید – مانند برنامه LSF ما – که به شما یادآوری می کند (و حتی به شما کمک می کند) در برنامه معمول شما. به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری کوچک آسان برای ادامه کار در جهت #اهداف خود دارید.

برای خود یک قارچ برش دهید

اگر قرار است به یک روال سالم پایبند باشید و سپس هرگز به هم نخورید ، دختر ، شما باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! وقتی بسیاری از ما لغزش می کنیم چند روز فرصت داریم. به این معنا که مثل آن معمولی ، پس استراحت کن !!

ممکن است شما عادت داشته باشید که یک غذا را آماده کنید ، اما یک هفته احساس خستگی می کنید و به نظر می رسد یک دردسر بزرگ است. خیلی درست است! آن روز آرام باشید و شاید برنامه ریزی کنید که روز دوشنبه برای غذای آماده هفتگی خود وقت بگذارید.

یا شاید وقتی از برنامه عادی سالم خارج شده اید ، یک هفته مستقیم داشته باشید. اتفاق می افتد! نجنگید و از تمام پیشرفت هایی که کرده اید دست نکشید. کمی عقب ماندگی چندان مهم نیست – فقط به روال عادی خود بازگردید و ادامه دهید. برای غلبه بر چالش های خود قوی تر باشید!

به آن بچسبید

باز هم می گویم: برای ورود به شیار با یک روال سالم ، زمان می برد! صبر کن عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت ایجاد شود یا ترک شود ، اما من در واقع بیشتر از آن طول کشید. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً وارد چرخش همه چیز شوید.

یک روال سالم می تواند چنین تغییری در احساس و ظاهر شما ایجاد کند. بله ، کمی کار لازم است. اما ارزش زیادی دارد!



دیدگاهتان را بنویسید